quote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef HVARADIO het volgende:
Het liefst iemand die 'echt' eenzaam is natuurlijk! Of je moet een goede acteur zijn, dan mag je wat mij betreft ook 'faken'
Radio is radio, je hoeft je naam niet te vermelden. Maar het kan zo zijn dat je bijvoorbeeld wel je verhaal kwijt wilt. Je bent en blijft anoniem.quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
"We zoeken de grootste stumpert op het internet die vrijwillig komt melden hoe kut zijn leven wel niet is. "
Goed plan, zal vast veel respons krijgen![]()
Thanks, goede tipquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef bondage het volgende:
FHF / FHF Kerstbuddies gezocht/aangeboden
Ik denk dat je jezelf aardig in de vingers gesneden hebt met de stomme opmerking dat hwet ook best mensen mogen zijn die liegen, zolang ze het maar overtuigend doen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:23 schreef HVARADIO het volgende:
Alleen serieuze reacties graag, ben je oprecht geïnteresseerd. Laat het ons weten
Beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf aardig in de vingers gesneden hebt met de stomme opmerking dat hwet ook best mensen mogen zijn die liegen, zolang ze het maar overtuigend doen.
Nee dat vind ik niet, radio is een combinatie van echt en acteerwerk. Dat is en zal altijd zo zijn. Of je nou wilt acteren of echt je verhaal kwijt wiltquote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf aardig in de vingers gesneden hebt met de stomme opmerking dat hwet ook best mensen mogen zijn die liegen, zolang ze het maar overtuigend doen.
Lekkere oprechte radio maak je dan zeg.quote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef HVARADIO het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet, radio is een combinatie van echt en acteerwerk. Dat is en zal altijd zo zijn. Of je nou wilt acteren of echt je verhaal kwijt wilt
Elk station moet improviseren met bepaalde onderwerpen om het aantrekkelijk te houden voor het publiek, dat gebeurd ook bij de stations die op de ether zitten (FM).quote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekkere oprechte radio maak je dan zeg.
Ik dacht, toen ik op de topictitel klikte, dat er een vriendelijk gebaar achter zou zitten.quote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef HVARADIO het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet, radio is een combinatie van echt en acteerwerk. Dat is en zal altijd zo zijn. Of je nou wilt acteren of echt je verhaal kwijt wilt
....?quote:Het liefst iemand die 'echt' eenzaam is natuurlijk! Of je moet een goede acteur zijn, dan mag je wat mij betreft ook 'faken'
Dat dacht ik dus ook. Vervolgens vond ik het al jammer om te lezen dat ze diegene alleen even wilden bellen, en daarna mocht het ook nog een acteur zijnquote:Op maandag 15 december 2014 16:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik dacht, toen ik op de topictitel klikte, dat er een vriendelijk gebaar achter zou zitten.
zo van 'kom maar langs' of 'ik wl je wat sturen om van te genieten, een lekker flesje wijn en een mooi tijdschrift' voor mijn part.
Wat is "alleen met kerst"?quote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef HVARADIO het volgende:
Wij zijn op zoek naar iemand die alleen is met kerst, die wij mogen bellen aankomende donderdag tussen 13:00 en 14:00. Een gesprekje duurt een paar minuutjes.
En geen vrienden? Dus echt mensen die alleen voor de kerstboom zitten?quote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef HVARADIO het volgende:
Geen familie, ruzie met familie. Alleen zijn met de kerstdagen
Goede tactiek om dan op FOK! rond te vragen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
"We zoeken de grootste stumpert op het internet die vrijwillig komt melden hoe kut zijn leven wel niet is. "
Goed plan, zal vast veel respons krijgen![]()
Weet je wat leuke radio zou zijn? Als je iemand uitnodigt die alleen is om met jullie kerst te komen vieren.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef HVARADIO het volgende:
De insteek van deze post is het helpen van een groepje studenten die radio maken. Of het nou 'echt' of acteerwerk is dat mogen jullie zelf weten. Het gaat er om dat jullie het leuk vinden om mee te doen.
En wat is dan de bedoeling met dat radioprogramma?quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef HVARADIO het volgende:
De insteek van deze post is het helpen van een groepje studenten die radio maken. Of het nou 'echt' of acteerwerk is dat mogen jullie zelf weten. Het gaat er om dat jullie het leuk vinden om mee te doen.
Beter plak je er iets aan vast dat je die persoon in kwestie een wederdienst verleent door een fijn pakketje te sturen of voor mijn part een cadeaubon waarmee ze uit eten kunnen zodat ze net iets minder alleen zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef HVARADIO het volgende:
Niet aanwezig blijkbaar. Dat zal me een leuk gesprek zijn ook....quote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Mord_Sith het volgende:
Godsallemachtig zeg, waar is je inlevingsvermogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |