abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:24:04 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147651397
Van zulke heftige problematiek wil ik Ouder1 nu ook weer niet betichten. Maar ze kan natuurlijk altijd blijven doorzeuren, zonder eigen verantwoordelijkheid te nemen. Omdat het bij voorbaat al te duur is. Is ook een houding, maar ik geloof niet dat ik dat nu zo'n gezonde houding vind.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:27:56 #202
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147651590
Alleen de OP gelezen, dus excuses voor eventuele herhaling.

Ik vind het wel erg jammer van hem dat hij eerst belooft de kerstinkopen te betalen en vervolgens het af laat weten als iemand jou toevallig een geldbedrag cadeau doet. Beetje gierig.

Volgens mij had hij die belofte slechts gemaakt omdat hij zijn zin wilde krijgen over het thuis blijven met kerst. Ook wel lekker makkelijk als hij zelf niet in de keuken hoeft te staan. Maar wel zonder mogelijke discussie naar de verjaardag van zijn zus willen.

Waar is het compromis in deze?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:29:59 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147651692
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
Alleen de OP gelezen, dus excuses voor eventuele herhaling.

Ik vind het wel erg jammer van hem dat hij eerst belooft de kerstinkopen te betalen en vervolgens het af laat weten als iemand jou toevallig een geldbedrag cadeau doet. Beetje gierig.

Volgens mij had hij die belofte slechts gemaakt omdat hij zijn zin wilde krijgen over het thuis blijven met kerst. Ook wel lekker makkelijk als hij zelf niet in de keuken hoeft te staan. Maar wel zonder mogelijke discussie naar de verjaardag van zijn zus willen.

Waar is het compromis in deze?
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Ouder1 het volgende:
Net een goed gesprek gehad met mijn vriend via de telefoon. We zijn er uit en hij bedoelde het allemaal niet zo als het er uit kwam zei hij.
Pak van mijn hart.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:30:40 #204
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147651734
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Oké, nice.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147651786
Heb alleen de OP gelezen, maargoed. Geef je vriend flink op zijn sodemieter en geef dan het geld uit waaran jij wilt. Hij heeft zich er niet mee te bemoeien.

Overigens heel leuk als je iets aan je oudste zoon wilt geven, ik snap dat wel. Ik zou iig geen cent bij je vriend laten komen, wat een eikel.
Whatever...
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:02:04 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147653465
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Spanky78 het volgende:
Heb alleen de OP gelezen, maargoed. Geef je vriend flink op zijn sodemieter en geef dan het geld uit waaran jij wilt. Hij heeft zich er niet mee te bemoeien.

Overigens heel leuk als je iets aan je oudste zoon wilt geven, ik snap dat wel. Ik zou iig geen cent bij je vriend laten komen, wat een eikel.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Ouder1 het volgende:
Net een goed gesprek gehad met mijn vriend via de telefoon. We zijn er uit en hij bedoelde het allemaal niet zo als het er uit kwam zei hij.
Pak van mijn hart.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')