quote:
Ah, dat moet wel kunnen lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2014 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was voor mijn verftijdperk veel lichter dan nu
Maar echt blond zou me niet staan denk ik nee. Ik bedoelde meer een tint lichter richting het donkerblond.
Het is minuscuul, maar jaquote:Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
You tellin' me there is a chance?
[..]
Ah, dat moet wel kunnen lijkt me.
Of anders gewoon blauw natuurlijk
Gewoon geloven in jezelf tochquote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is minuscuul, maar ja
Kans is een kans. Let the hunt beginquote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is minuscuul, maar ja
Dat niet, maar ze is wel lekker.quote:Op maandag 15 december 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijkt me best leuk om eens een date te hebben met haar. Ze lijkt me wel iemand die veel te vertellen heeft.
True.quote:
Sommige. Maar de meeste Nederlandse accenten vind ik niet zo mooi.quote:Op maandag 15 december 2014 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
True.Ik ben er laatst achtergekomen dat accenten voor mij toch soms ook wel een +1 zijn ja.
Van het Limburgs accent moet ik altijd lachen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
Al moet ik om sommige accenten wel heel erg lachen, zoals een Fries of Gronings accent
Maar dat is niet echt iets heel positiefs.
Aan mij is wel heel subtiel hoorbaar waar ik vandaan kom, blijkbaar
+1quote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van het Limburgs accent moet ik altijd lachen.
Daarvan ook. En van Haags en Amsterdams enzo moet ik gewoon huilen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van het Limburgs accent moet ik altijd lachen.
Meen je dit?quote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Twentsch accentje vind ik stiekem wel sexy
Jaquote:
Iew nee.quote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Twentsch accentje vind ik stiekem wel sexy
Leuk voer voor Freudiaanse theorieen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja
Maar mijn pa is twentsch, dus is misschien erfelijk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |