Trestman is nog niet ontslagen (GM ligt er wel uit).quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Dus, bears, niners, jets, falcons en.... wie volgen nog?
Trestman nog niet officieel, maar bronnen melden dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Trestman is nog niet ontslagen (GM ligt er wel uit).
zal je net zien dat het binnen 5 minuten officieel is
7-8-1quote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef maerk het volgende:
In mijn ogen moet het echt een voorwaarde worden dat een team een winning season heeft om in de playoffs te geraken, zit je weer met de 7-9 Panthers....
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card gamesquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef maerk het volgende:
In mijn ogen moet het echt een voorwaarde worden dat een team een winning season heeft om in de playoffs te geraken, zit je weer met de 7-9 Panthers....
Klopt, maar er zijn 7 teams in de league met een beter record die niet in de playoffs staan, waaronder de Eagles in dezelfde conference met 10-6 record.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef PirE het volgende:
[..]
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card games. Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.
En als we de 8-8 teams met home field advantage daarbij rekenen(2008 Chargers en 2011 Broncos) zijn ze zelfs 3-0quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef PirE het volgende:
[..]
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card games. Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.
En dan zijn de Panthers ook juist nog de best denkbare tegenstander voor de Cardinals op dit moment. Hopelijk komt er nog goed nieuws over Stanton. Laatste nieuws is 'hopeful' en 'very questionable' voor de Wildcard game. Go Cards!quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En als we de 8-8 teams met home field advantage daarbij rekenen(2008 Chargers en 2011 Broncos) zijn ze zelfs 3-0![]()
En dan hebben de Panthers nu ook nog de best denkbare tegenstander getroffen(Cardinals zonder Palmer)![]()
Leve het NFL playoff systeem
Hoe dat zo?quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef RCHY het volgende:
[..]
En dan zijn de Panthers ook juist nog de best denkbare tegenstander voor de Cardinals op dit moment.
4-0 in december. Had zelf liever Atlanta in de play-offs gezien als mogelijke tegenstander van Seattle in de divisional round. Lions zonder Suh zie ik nu niet winnen in Dallas.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Op basis van hun record?
Het was 90% kans dat de Cardinals tegen de Falcons of Panthers zouden komen te staan. Omdat ik de Cardinals aardig heb zien verliezen van de Falcons een paar weken geleden is dat de voornaamste reden dat ik liever de Panthers heb.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Op basis van hun record?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef maerk het volgende:
Breaking: NDAMUKONG SUH SUSPENDED FOR SUNDAY’S PLAYOFF GAME
Mooi zo.
Vind het wel jammer dat Dallas niet tegen GB kan spelen in Championship Round.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Hawks, dallas of GB. Wie o wie wint de NFC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |