7-8-1quote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef maerk het volgende:
In mijn ogen moet het echt een voorwaarde worden dat een team een winning season heeft om in de playoffs te geraken, zit je weer met de 7-9 Panthers....

7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card gamesquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef maerk het volgende:
In mijn ogen moet het echt een voorwaarde worden dat een team een winning season heeft om in de playoffs te geraken, zit je weer met de 7-9 Panthers....
 . Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.
. Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.

Klopt, maar er zijn 7 teams in de league met een beter record die niet in de playoffs staan, waaronder de Eagles in dezelfde conference met 10-6 record.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef PirE het volgende:
[..]
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card games. Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.

En als we de 8-8 teams met home field advantage daarbij rekenen(2008 Chargers en 2011 Broncos) zijn ze zelfs 3-0quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef PirE het volgende:
[..]
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card games. Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.

En dan zijn de Panthers ook juist nog de best denkbare tegenstander voor de Cardinals op dit moment. Hopelijk komt er nog goed nieuws over Stanton. Laatste nieuws is 'hopeful' en 'very questionable' voor de Wildcard game. Go Cards!quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En als we de 8-8 teams met home field advantage daarbij rekenen(2008 Chargers en 2011 Broncos) zijn ze zelfs 3-0
En dan hebben de Panthers nu ook nog de best denkbare tegenstander getroffen(Cardinals zonder Palmer)
Leve het NFL playoff systeem

Hoe dat zo?quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef RCHY het volgende:
[..]
En dan zijn de Panthers ook juist nog de best denkbare tegenstander voor de Cardinals op dit moment.

4-0 in december. Had zelf liever Atlanta in de play-offs gezien als mogelijke tegenstander van Seattle in de divisional round. Lions zonder Suh zie ik nu niet winnen in Dallas.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Op basis van hun record?

Het was 90% kans dat de Cardinals tegen de Falcons of Panthers zouden komen te staan. Omdat ik de Cardinals aardig heb zien verliezen van de Falcons een paar weken geleden is dat de voornaamste reden dat ik liever de Panthers heb.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Op basis van hun record?

Evenstar

Evenstar

quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef maerk het volgende:
Breaking: NDAMUKONG SUH SUSPENDED FOR SUNDAY’S PLAYOFF GAME
Mooi zo.

Vind het wel jammer dat Dallas niet tegen GB kan spelen in Championship Round.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Hawks, dallas of GB. Wie o wie wint de NFC?

Lions had ik met Suh wel een kans gegeven tegen Dallas ondanks Stafford zijn track record. Lions run defense geeft zonder Suh een 1 yard extra weg tegen de run.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat Dallas niet tegen GB kan spelen in Championship Round.
Als ze elkaar tegenkomen, is het de eerste playoff game van GB al.
BAL/CIN/IND @ New England
PITT/IND/CIN @ Denver
DET/CAR/ARI @ Seattle
DAL/ARI/CAR @ Green Bay
Denk dat Dallas en Arizona gaan winnen, en dan wint Seattle van Arizona.
Seattle heeft Home Field advantage, dus dan wordt het GB/DAL @ SEA
Denk dat Seattle dat in beide gevallen verliest.

Hier snap ik dus helemaal de ballen van "strength of schedule"quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Lions had ik met Suh wel een kans gegeven tegen Dallas ondanks Stafford zijn track record. Lions run defense geeft zonder Suh een 1 yard extra weg tegen de run.
[ afbeelding ]

Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Hier snap ik dus helemaal de ballen van "strength of schedule"
Hoe hoger je staat, hoe moeilijker het dat jaar is?

Ok dus de groene lijntjes hebben het boven verwachting gedaan, de blauwe naar verwachting en oranje onder verwachting?quote:
 )
 ) 

Nee, Strenght of schedule zegt iets over de tegenstand dat een team heeft gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Ok dus de groene lijntjes hebben het boven verwachting gedaan, de blauwe naar verwachting en oranje onder verwachting?
Blijkt dus wel dat stats niet heel veel zeggen (mja welcome to USA)
Uiteindelijk zegt het allemaal niet heel veel.

Aah ok. Dus het heeft vrij weinig met het team zelf te maken, maar puur en alleen hoe goed de tegenstanders het gedaan hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, Strenght of schedule zegt iets over de tegenstand dat een team heeft gehad.
Groen is dat de tegenstanders gecombineerd minder gewonnen hebben dan verwacht, oranje juist meer.
Oakland heeft dus het zwaarste schema gehad, Dallas het "makkelijkste"

ESPN is nog wat milder. Nog niet helemaal inactivequote:

Maar ook weer niet niet verrassend, of eigenlijk wel, dat ie nu pas tegen een blessure aanloopt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:35 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
ESPN is nog wat milder. Nog niet helemaal inactive
Maar het feit dat Ben Tate erbij gehaald is zegt wel genoeg denk ik. Doodzonde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |