Niet eens een gekke gedachte.quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Guard het volgende:
Ik ben toch benieuwd of we nog ooit horen wat nu de ware reden is dat de Broncos zo overduidelijk naar een run first offense zijn gegaan.
Peyton goot nog wel eens wat floating ducks de laatste tijd, toch weer ergens een zenuw klem?
quote:Johnny Manziel threw a party Friday night that was attended by multiple members of the Cleveland Browns, triggering a tumultuous weekend during which several players were punished by the team, according to multiple reports.
Heerlijk he, en toch blijven teams dit soort gasten draften, altijd leuk als je het dan weer langzaam mis ziet gaan. Eigen schuld, denk ik dan altijd maar.quote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef PirE het volgende:
Ik hoop wel dat Manziel nog een kans krijgt om hopeloos te falen op het veld. Ik wil die money-celebrations van defenders zien.
[..]![]()
Toch een bijzondere periode geweest van Harbaugh, nam een team met veel potentieel over en bouwde het in korte tijd uit tot een constante contender, toch bleek er het laatste jaar geen cohesie meer, ik had het vorig jaar niet durven voorspellen dat hij er nu uit zou liggen.quote:Op maandag 29 december 2014 09:07 schreef Guard het volgende:
Harbaugh gone, Jets to fire Ryan later today.
niet echt verrassend allemaal natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |