quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat modus dit postte.
Niks over reeshof hequote:Op maandag 15 december 2014 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
En dan in de reeshof.
Volgens iemand in de comments 4 onder 1 kap.Lullig voor de buren als ie daar gaat lopen jengelen.
quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij ziet zij er naakt heel raar uit.
Paar keer gezien, verder volg ik het niet nee. Zijn zwager ken ik van de gym.quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef ntm het volgende:
[..]
2 onder 1 kap toch? Ja zal binnenkort eens een keertje langs lopen. Amsterdam is wel fucked up duur, geld kan je beter besteden
. Kijk jij Roy Donders ook?
Het is iig beter dan broekhoven.quote:
Op de snelweg idd.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
Reeshof is het mooist als je er met 130km/h voorbij raast
Hahaquote:Op maandag 15 december 2014 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Paar keer gezien, verder volg ik het niet nee. Zijn zwager ken ik van de gym.Kijk jij het wel dan?
[..]
Het is iig beter dan broekhoven.
Die pakken zijn ook niet mijn smaak nee.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaNee ik kijk het ook niet, maar hij lijkt wel een soort volksheld daar in Tilburg
. Fucking lelijke huispakken voor 80 euro durven verkopen
.
Idd.quote:Ik vind de buurt ook niet heel mooi eigenlijk, veel nieuwbouw inderdaad. En te rustig. Maar wel veel natuur, allemaal parkjes en water in de buurt. Het is maar net wat je ligt. Ideaalst is vlakbij centrum, maar toch redelijk rustig en natuur
Ik heb bij hem altijd een mix van pure walging met z'n nichterige Paul de Leeuw jr. hoofd en oprechte waardering voor z'n entrepreneurial spirit.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel mooi dat ie het zo goed doet met z'n business.
Maar niet in Brabant he, randstad natuurlijk. Doe eens vocaroo, ben benieuwd naar je zacht Gquote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Die pakken zijn ook niet mijn smaak nee.Wel mooi dat ie het zo goed doet met z'n business.
[..]
Idd.
In het televisieprogramma lanceerde hij een huispakkenlijn. Bij de presentatie werden alle 2000 exemplaren in een middag verkocht.quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb bij hem altijd een mix van pure walging met z'n nichterige Paul de Leeuw jr. hoofd en oprechte waardering voor z'n entrepreneurial spirit.
Als jij er ook een doet in het Arabisch.quote:Op maandag 15 december 2014 22:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar niet in Brabant he, randstad natuurlijk. Doe eens vocaroo, ben benieuwd naar je zacht G
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 15 december 2014 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Als jij er ook een doet in het Arabisch.(srs)
Hoi nootmans :Squote:
quote:
quote:
Aw damn. Je keek zeker net toevallig in de SC hè?quote:
Ahw, wat een cutie is het toch ook.quote:Op maandag 15 december 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Arabische schone van me [ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw damn. Je keek zeker net toevallig in de SC hè?
En op het eind? "ik versta het toch niet" @ wat ntm in het Arabisch gaat zeggen.
Toevallig.quote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.![]()
Straks zit ze je gewoon uit te schelden. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |