Pagina 11 gemist

Razz
Ik denk wel dat je door buitenlucht goed kunt slapen. Vroeger sliepen baby's vaak buiten in de kinderwagen(iig hier, ik woon niet in een drukke stad

) . S.ara sliep ook vaak buiten maar die is in mei geboren. In de winter ging ik ook altijd een klein blokje om (ivm BI kon ik niet zo ver lopen maar ik wilde toch naar buiten) en dan kreeg ik vaak commentaar dat het zo koud was

terwijl S lekker ingepakt was in een dikke voetenzak, mutsje op enzo.
Ik denk dat het wel gezond is (behalve als het nat/waterkoud is geloof ik)
NIKKI
Wat fijn dat je werk ook je hobby is.
Lief van je Sunshine

En qua werk, heeft ze het leuk bij de oppas/het kdv? Dat doet me altijd goed om te horen als S.ara het leuk heeft gehad. Verder is tijd samen natuurlijk altijd goed. Maar even tijd voor jezelf (alleen op de bank zitten oid) is ook belangrijk. Als je daarna ontspannen bent en lekker van je baby kunt genieten is dat echt niet erg
SQ
Ze slaapt wel in dr eigen bed maar nooit de hele nacht. Ik heb verder geen problemen met nachtrust door peuter. Ze slaapt overal doorheen en wordt wakker om te plassen en slaapt sneller in als ze tussen ons in ligt.
Ook een beetje gemakzucht misschien maar anders moet ik 15-30min bij dr in bed liggen..weer terug naar m'n eigen bed enzo
Als alles wat beter gaat dan ga ik wel voor volledig in eigen bed slapen maar voor nu ben ik allang blij dat peuter iig goed slaapt.
Fazz
Dat is niet leuk om zo weg te gaan

Krijgerrtje
Jeetje wat pittig

hoop op een rustige dag voor jullie vandaag!
Dyre

dat denk ik