ja hoor. Een jankende baby mis je niet. Ik zal dus ook nooit met een babyfoon onder mijn oor gaan slapen. Moederinstinct ftwquote:Op maandag 15 december 2014 10:45 schreef Skittles het volgende:
Oef krijgerrtje zware nacht![]()
SQ hoor je M. dan wel als ze komt? Ik heb nog nooit oordoppen ingehad, dus geen idee hoe erg ik opeens afgesloten ben van alle geluidjes.
En Tiny Love, lifesaver![]()
Tukkende M.elle! Hopelijk lukt het jou ook straks, dat zal vast rust geven Kwak.
Wij hebben opgehoogd door de laatste fles ietsje meer te geven.quote:Op maandag 15 december 2014 10:51 schreef Razztwizzle het volgende:
FV vraagje: Wanneer ga je grotere flessen aanbieden? A. had gisteren bijna alle flessen 150/5 op een slokje na leeg en kwam ook alweer om 1:45. Nou dacht ik dat dat kwam omdat ze haar laatste fles om 18:15 had gehad en daarna dus ineens haar lange slaap al pakte, maar misschien zou ik die fles vanavond ook al 180/6 kunnen geven? Of doe je dan ineens alle flessen 180/6?
Waarom wordt dat afgeraden? Bij mij op het cb werd dat juist aangeraden ipv forte-voeding?quote:Op maandag 15 december 2014 11:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
180/6 is overigens wel in principe de max, 210/7 wordt afgeraden geloof ik. (uiteindelijk kreeg E daardoor ook forte voeding, hongerlapje)
Heerlijk, die eenheid in CB adviezenquote:Op maandag 15 december 2014 11:07 schreef Dyre het volgende:
[..]
Waarom wordt dat afgeraden? Bij mij op het cb werd dat juist aangeraden ipv forte-voeding?
als in: een schepje meer van haar normale voeding is een minder grote stap dan voeding met een andere samenstelling
Wij hebben dat ding en ze vindt m heel leuk, maar slapen ho maar. Massagestand vindt ze fijnquote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef Zoë23 het volgende:
Dé oplossing voor slaapproblemen bij baby's
http://lekmer.nl/peuter-o(...)Xfx8ICFc3LtAodKhYAZQ
Ik ging googlen op Tiny love
We hebben een Tiny love speelkleedalleen daar kunnen ze helaas nog niets mee.
quote:Op maandag 15 december 2014 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding en ze vindt m heel leuk, maar slapen ho maar. Massagestand vindt ze fijn
dat snap ik dan weer helemaalquote:Op maandag 15 december 2014 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:
5 januariboks SQen dat drinken komt vast goed! Er is geen mamma+tiet daar, dat doet vaak de trick wel.
Ja zelf vermaken kan ze ook prima hoor! Alleen ze ligt dan zo gezellig te pruttelen, dan wil ik gewoon meedoen in plaats van uitzoeken wat HAVO4 moet kunnen in de toetsweek
Lucas klaagde wel. Maar dat doet hij nog steeds dus heeft vast niks met aandachttekort te makenquote:Op maandag 15 december 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Niet schuldig voelen hoor! Klagen ze?![]()
Ik begin 5 januari weer
Ja, geen idee wat gangbaar isquote:Op maandag 15 december 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
En L. gaat ook al wennen! Twee uurtjes maar? Wat is eigenlijk gangbaar? Ik heb gewoon afgesproken dat ik haar breng en als het van een van beide kanten niet meer gaat, ik haar weer ophaal. En het achterlaten vind ik niet zo'n issue, maar het flesweigeren baart me wel wat zorgen
Die hebben wij ookquote:Op maandag 15 december 2014 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snap ik dan weer helemaal
En de reismobile scoort!
[ afbeelding ]
Als ik je advies mag geven zou ik ze daar juist een voeding laten geven. Het wennen is tenslotte ook daarvoor. Zo kwamen wij erachter dat S, waar ze thuis uit de Aventfles dronk, op het KDV alleen de Difrax piktquote:Op maandag 15 december 2014 12:59 schreef Hilmo het volgende:
Interessant! R. Gaat over 2 weken even wennen en dan voor 1,5 uur en daarna intake gesprek.niet over voeding gehad dus ik voed hem mooi van te voren thuis. Hier in week 2 weer aan de slag, dat was anders 22dec al geweest...
En helaas, de 10 uren doorslapen was gister 9 uur en vannacht 7 uur. Voeding om 4 uur en toen weer paar uur door geslapen. Hij clusterde gisteravond ook helemaal niet.
Vorige week ook begonnen met babyMassasage. Iemand die bij ons thuiskomt. Hij ging wel redelijk snel huilen maar goed verder wel leuk.
ik heb dankzij deze post net een fles van twee euro gekocht. Wedden he.quote:Op maandag 15 december 2014 13:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Als ik je advies mag geven zou ik ze daar juist een voeding laten geven. Het wennen is tenslotte ook daarvoor. Zo kwamen wij erachter dat S, waar ze thuis uit de Aventfles dronk, op het KDV alleen de Difrax pikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |