abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2014 @ 05:20:51 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_147593344
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 05:16 schreef dekatophetspek het volgende:

[..]

Want mensen die geld willen hebben lopen met een bandana met daarop de tekst 'Wij zijn soldaten voor Mohammed'?
Want mensen die terreur willen zaaien gaan eerst urenlang gijzelaars vasthouden in downtown Sydney? Dit lijkt me eerder te doen om geld of iets als vrijlating van gevangenen oid. Hoeft dus niet meteen terreur te zijn.

Laten we die term gewoon gebruiken waar gepast, in plaats van de betekenis en kracht van het woord te laten verwateren door het overal maar voor te gebruiken, iets wat je steeds vaker ziet. Vooralsnog is dit officieel gewoon een gijzeling, geen terreurdaad.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 15 december 2014 @ 05:56:00 #52
19840 Libris
Live from Singapore
pi_147593359
Ontwikkelingen:
3:44pm: NSW Police have not confirmed that any hostages have been released or escaped.

3:41pm: Three people - one staff member and two others - have been seen on footage shown on Channel 7 running from the Lindt Cafe.

3:38pm: Channel 7 is reporting hostages are running from the Lindt Cafe in Martin Place.

Bron: http://www.smh.com.au/nsw(...)20141215-1278cx.html
pi_147593365
NSW Police negotiators have had contact with the hostage taker and will keep doing so. The identity and motives of the hostage taker are still unknown.
NSW Police confirms 3 people left the cafe. They are safe and in the hands of the police.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147593372
Ik zit woon nu in Australië en het is heel erg groot nieuws hier (ook niet zo gek). Alle televisiezenders zijn de hele dag LIVE over het gebeuren in Sydney. De rechtse regering die nu aan de macht is hier, heeft hier helaas ontzettend veel profijt van.

[ Bericht 4% gewijzigd door RensAjacied op 15-12-2014 06:16:20 ]
AFCA!
pi_147593383
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit woon nu in Australië en het is heel erg groot nieuws hier (ook niet zo gek). Alle televisiezenders zijn de hele dag LIVE over het gebeuren in Sydney. De rechtse regering die nu aan de macht is hier, heeft hier helaas ontzettend veel profijt van.
Bron?
pi_147593384
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 06:17 schreef anarchitect het volgende:

[..]

Bron?
Bron van wat?
AFCA!
pi_147593386
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:07 schreef RensAjacied het volgende:
Helaas? Alleen maar goed toch. Of heb jij liever nog meer islam?
pi_147593388
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:18 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Bron van wat?
Wat denk je zelf?
pi_147593391
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 06:21 schreef anarchitect het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Iedereen met een beetje gezond verstand kan op zijn boerenklompen aanvoelen dat de premier weer stijgt in de peilingen. Momenteel staat hij er heel slecht voor maar dit kan je natuurlijk weer gebruiken als anti-islam propaganda en dat scoort. Niet dat ik een voorstander van de islam ben of elk ander geloof maar die hele premier deugt voor geen meter.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:20 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Het is juist te bedoeling van deze mensen om paniek te zaaien. Toegeven is geen optie lijkt mij.
AFCA!
pi_147593392
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:20 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ja, vieze rechtse politiek met hun vaderlandsliefde. Gatverredamme. En natuurlijk de schuld meteen weer naar de mensen met godsliefde schuiven. Bah! Verkapte nazi's zijn het. Zo kwam ik laatst een Nederlander tegen die zei dat hij liever rookworst at dan couscous. Heb 'm gelijk een knal voor z'n muil gegeven, pleurislijert dat 'ie er was die racist. En dan nog vriendelijk lachen ook, en z'n excuses aanbieden en dan zeggen dat hij er gewoon van kinds af aan mee is opgegroeid. Nou, toen was 't hek echt helemaal van de dam. Die kaaskop gaat gewoon niet mee met z'n tijd. Tegenwoordig is couscous lekkerder, dat weet iedereen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147593397
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, vieze rechtse politiek met hun vaderlandsliefde. Gatverredamme. En natuurlijk de schuld meteen weer naar de mensen met godsliefde schuiven. Bah! Verkapte nazi's zijn het. Zo kwam ik laatst een Nederlander tegen die zei dat hij liever rookworst at dan couscous. Heb 'm gelijk een knal voor z'n muil gegeven, pleurislijert dat 'ie er was die racist. En dan nog vriendelijk lachen ook, en z'n excuses aanbieden en dan zeggen dat hij er gewoon van kinds af aan mee is opgegroeid. Nou, toen was 't hek echt helemaal van de dam. Die kaaskop gaat gewoon niet mee met z'n tijd. Tegenwoordig is couscous lekkerder, dat weet iedereen.
Daar gaat het helemaal niet om... het is alleen dat hij op dit onderwerp goed gaat scoren en dat iedereen zijn andere slechte beslissingen weer snel vergeten. Ik heb het helemaal niet over dat links goed is of rechts goed is. Het is gewoon een dramatische leider maar hij zal het overleven door dit geneuzel van een paar islamitische gekken (en ja het probleem is groter dan alleen dit). Zonde!
AFCA!
  maandag 15 december 2014 @ 06:27:54 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_147593399
quote:

[..]

Ik weet niet of je wel eens wat leest over de Australische regering, maar vaderlandsliefde hebben ze ZEKER niet. Abbot zet vol in op kolen terwijl bosbranden door een warmer klimaat elk jaar meer oppervlakte eisen. En ze willen nota bene puin gaan dumpen bij het great barrier reef. Laat staan hoe ze censuur toepassen op games en dergelijke. Nee de huidige regering daar gaat alleen voor het geld.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_147593405
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 06:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wel eens wat leest over de Australische regering, maar vaderlandsliefde hebben ze ZEKER niet. Abbot zet vol in op kolen terwijl bosbranden door een warmer klimaat elk jaar meer oppervlakte eisen. En ze willen nota bene puin gaan dumpen bij het great barrier reef. Laat staan hoe ze censuur toepassen op games en dergelijke. Nee de huidige regering daar gaat alleen voor het geld.
Een verbod willen op GTA V :'). Een groot deel van het volk van Australië was het helemaal zat maar dat zal nu wel weer omkeren als hij wat slimme praatjes houdt over het gevaar van de islam. Dan is iedereen weer vergeten wat voor andere ideeën hij heeft.
AFCA!
pi_147593408
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:26 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om... het is alleen dat hij op dit onderwerp goed gaat scoren en dat iedereen zijn andere slechte beslissingen weer snel vergeten. Ik heb het helemaal niet over dat links goed is of rechts goed is. Het is gewoon een dramatische leider maar hij zal het overleven door dit geneuzel van een paar islamitische gekken (en ja het probleem is groter dan alleen dit). Zonde!
Dat is alleen geen specifiek probleem met rechtse partijen. Dat geldt voor alle politiek. Elke scheet in 't nieuws is de mogelijkheid om de eigen partij er beter op te zetten. Klimaatangst hier, migratieproblemen daar, inpolderen, kwartjes van Kok, belastingteruggave, belastingverhoging, naheffing, etc. Verkiezingen slaan gewoon nergens meer op. Daarom, zie dit gewoon even los van die premier. Dat deze man nu in dit café mensen gijzelt, komt niet door meer afval in de barrier reef.
pi_147593410
Op ABC:
"A peaceful resolution is what everyone is shooting for"
Pijnlijke woordkeus.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147593411
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:24 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje gezond verstand kan op zijn boerenklompen aanvoelen dat de premier weer stijgt in de peilingen. Momenteel staat hij er heel slecht voor maar dit kan je natuurlijk weer gebruiken als anti-islam propaganda en dat scoort. Niet dat ik een voorstander van de islam ben of elk ander geloof maar die hele premier deugt voor geen meter.

[..]

Het is juist te bedoeling van deze mensen om paniek te zaaien. Toegeven is geen optie lijkt mij.
Paniek zaaien, islam minder maken, het doel heiligt de middelen.
quote:

[..]

_O-
pi_147593412
Zullen we weer ontopic gaan?
pi_147593415
Via welke zender volgen jullie het? Ontvangen jullie Australische televisie?
AFCA!
pi_147593417
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:36 schreef RensAjacied het volgende:
Genoeg streams online.
http://www.abc.net.au/news/abcnews24/ bv
pi_147593418
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:36 schreef RensAjacied het volgende:
Veel Australische sites met live feed zijn niet meer region restricted nu. M'n broertje is op dit moment in Australië dus die laat ook af en toe wat weten. ;)
pi_147593419
Opera House cancelt haar voorstellingen voor i.i.g vanavond.
AFCA!
pi_147593423
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Veel Australische sites met live feed zijn niet meer region restricted nu. M'n broertje is op dit moment in Australië dus die laat ook af en toe wat weten. ;)
Ik zap een beetje tussen ABC en 9news.
AFCA!
pi_147593432
Trouwens, als die gijzelnemer al drie mensen heeft laten gaan, denk ik dat het misschien wel goed zal aflopen. Lijkt er in ieder geval op dat hij alleen is en dat hij die mensen heeft laten gaan zodat hij 't in z'n eentje kan bijbenen. Is toch makkelijker als je precies 10 mensen in de gaten moet houden in plaats van 13. Als ik gijzelnemer zou zijn, zou ik er misschien nog vijf uitgooien.
pi_147593434
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, als die gijzelnemer al drie mensen heeft laten gaan, denk ik dat het misschien wel goed zal aflopen. Lijkt er in ieder geval op dat hij alleen is en dat hij die mensen heeft laten gaan zodat hij 't in z'n eentje kan bijbenen. Is toch makkelijker als je precies 10 mensen in de gaten moet houden in plaats van 13. Als ik gijzelnemer zou zijn, zou ik er misschien nog vijf uitgooien.
Ze zijn niet vrijgelaten maar ontsnapt. Ik kijk nu naar de beelden van die mensen die uit het gebouw rennen. Het is duidelijk dat ze niet zijn vrijgelaten. Dus de gijzelnemers heeft ze niet laten gaan.
AFCA!
pi_147593436
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 06:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar als 3 gegijzelden zijn ontsnapt, zal de gijzelnemer dat niet echt fijn vinden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')