SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weet je wat het is,
Ben je niet goed snik,
Maar zie je niet dat ik,
Mijn vingers nu aflik
En ik kan het niet laten,
Nee ik kan het niet laten
Ik zeg weet je wat het is baby
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pfff gaat toch elke keer mis met die site. Reemi zoek eens een pro!twitter:FutDB twitterde op maandag 15-12-2014 om 01:09:16My Playstation accounts have been banned. Prices will be updated not very often at the moment. I hope everything is solved within 24 hrs. reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet je wat het is,
Ben je niet goed snik,
Maar zie je niet dat ik,
Mijn vingers nu aflik
En ik kan het niet laten,
Nee ik kan het niet laten
Ik zeg weet je wat het is baby
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan hij ook weinig aan doen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pfff gaat toch elke keer mis met die site. Reemi zoek eens een pro!twitter:FutDB twitterde op maandag 15-12-2014 om 01:09:16My Playstation accounts have been banned. Prices will be updated not very often at the moment. I hope everything is solved within 24 hrs. reageer retweet
Hij is vrij pro.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Twente verdiende op zijn minst een punt? Wat de fuck? Geen vuist kunnen makenNOS
Elke dag![]()
Nee. Ik blijf op om te zien wie kampioen wordt.quote:Op maandag 15 december 2014 02:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga eens slapen joh leipo. Moet ik je moeder bellen!?![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De punani van tante corriequote:hihihi
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gadverdammequote:Op maandag 15 december 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De punani van tante corriehihihi
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij denkt 's ochtends vroeg al aan dat soort shitquote:Op maandag 15 december 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De punani van tante corriehihihi
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het brein van een getalenteerde vrouwenverwenner rust nooit.quote:Op maandag 15 december 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij denkt 's ochtends vroeg al aan dat soort shit
Vandaar dat ik zo moe ben.quote:Op maandag 15 december 2014 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het brein van een getalenteerde vrouwenverwenner rust nooit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat ik geen packskes meer zal openenquote:wat een bende zeg.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha je bent gewoon slecht.quote:Op maandag 15 december 2014 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat ik geen packskes meer zal openenwat een bende zeg.
![]()
Powned
MoggelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel grappig dat de politie nog niet wil toegeven dat het een Islamitische vlag is.quote:Op maandag 15 december 2014 09:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gekke shit ja
http://www.nu.nl/buitenla(...)l#gijzeling-sydney-3
Nice, ik verkoop er geenquote:Op maandag 15 december 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn eerst Srna DSL-deal gister
Ben ook blijer met mijn Toure gister
Elke dag![]()
Alsof dat er toe doet....quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig dat de politie nog niet wil toegeven dat het een Islamitische vlag is.![]()
De vlag voor het raam van het Lindt Chocolat Cafe is de vlag van de haatbaarden van Jabah Al-Nusra, aldus een expert op het gebied van islamitisch terrorisme op de Australische televisie.quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig dat de politie nog niet wil toegeven dat het een Islamitische vlag is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
America wint 3-0. Zij zijn kampioen geworden. Bij Tigres kregen 3 spelers rood en bij America 1.quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef Zhano het volgende:
En dan niet even posten wie er nou kampioen is geworden![]()
![]()
Rare vent man, ik vind hem er niet echt uit zien als islamiet, maar kan doordat het zon kut kwaliteit foto is dat het daardoor lijkt. En ja k weet dat ie onscherp is, gewoon het beeld an sichDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toure gepacked gister ?quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice, ik verkoop er geen
#FreeTrapz![]()
Elke dag![]()
Gepulled?quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice, ik verkoop er geen
Lekker heur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom doet dat er niet toe? Ze zoeken toch een motief..quote:
Die selfienemers
Elke dag![]()
donkere huid dus IS strijderquote:Op maandag 15 december 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Rare vent man, ik vind hem er niet echt uit zien als islamiet, maar kan doordat het zon kut kwaliteit foto is dat het daardoor lijkt. En ja k weet dat ie onscherp is, gewoon het beeld an sichHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja er wordt ook onderzocht of het een politiek motief is of niet.quote:Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom doet dat er niet toe? Ze zoeken toch een motief..
Snap niet dat je zo graag wil horen van de politie dat het is een islamitische vlag is.![]()
Tjah het zou wel verklaren hoe dit kon gebeuren, want ongeveer alle moslims worden goed in de gaten gehouden deze tijden, maar miss een onbekende bekeerde nietquote:
Elke dag![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja er wordt ook onderzocht of het een politiek motief is of niet.
Snap niet dat je zo graag wil horen van de politie dat het is een islamitische vlag is.
Sorry hoor maar je ziet het toch of niet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kan je nou in je eentje 40 mensen hostage houden? Hij blijkbaar ook niet zo goed want er zijn er al 5 ontsnaptDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of het is een afleiding van de camerabeelden van Powned hun kerstfeest?quote:Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe kan je nou in je eentje 40 mensen hostage houden? Hij blijkbaar ook niet zo goed want er zijn er al 5 ontsnapt![]()
Ben benieuwd of er nog meer gaat gebeuren in landen want dit komt precies na een oproep van IS op meerdere social media kanalen, websites en chatboxen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik las het op geenstijl en dacht dat het een grap was, want de ironie is wel high on this onequote:Op maandag 15 december 2014 09:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of het is een afleiding van de camerabeelden van Powned hun kerstfeest?
Elke dag![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ben benieuwd of er nog meer gaat gebeuren in landen want dit komt precies na een oproep van IS op meerdere social media kanalen, websites en chatboxen.Wat hadden ze precies gezegd dat ze normaal niet doen dan?
En als die vent echt bommen heeft lijkt het me toch wel een geplande zaak?
Elke dag![]()
Ze hadden opgeroepen om vandaag aanvallen te doen...quote:Op maandag 15 december 2014 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
En als die vent echt bommen heeft lijkt het me toch wel een geplande zaaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zolang ze hem die IS vlag maar niet geven (waarom had hij die zelf niet mee?) Want je kan er donder op zeggen dat hij dan een zo'n onthoofdingsvideo gaat makenquote:Op maandag 15 december 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hadden opgeroepen om vandaag aanvallen te doen...
Elke dag![]()
Het is natuurlijk wachten tot zo iets ook een keer in Nederland gaat gebeuren.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom, grootheidswaan manquote:Op maandag 15 december 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
Het is natuurlijk wachten tot zo iets ook een keer in Nederland gaat gebeuren.
Nobody cares about Nederland, hebben we met die MH17 ook wel weer gemerktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat Nederland ook aanvallen uitvoert tegen de IS. Net zo als Australië.quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom, grootheidswaan man
Nobody cares about Nederland, hebben we met die MH17 ook wel weer gemerktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Agh er zal vast wel zo'n "lone wolf" hier in Nederland zitten .. tijd zal het leren.quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom, grootheidswaan man
Nobody cares about Nederland, hebben we met die MH17 ook wel weer gemerktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat begrijp ik ook wel, maar het gaat toch enkel om de impact die een aanslag heeft. Een aanslag is niet gericht op die paar mensen die erbij om het leven komen, maar juist om al die anderen die het zien en er bang door worden.quote:Op maandag 15 december 2014 10:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat Nederland ook aanvallen uitvoert tegen de IS. Net zo als Australië.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja. En waarom zou dit in Nederland niet werken? Als het hier was geweest zou het even goed heel de wereld over gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel, maar het gaat toch enkel om de impact die een aanslag heeft. Een aanslag is niet gericht op die paar mensen die erbij om het leven komen, maar juist om al die anderen die het zien en er bang door worden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe kleiner het land en de belangen, hoe kleiner de nieuwswaarde en hoe korter het doorspeelt in de media. Er zijn landen waar dit elke dag gebeurt en daar hoor je al niet eens meer iets van.quote:Op maandag 15 december 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. En waarom zou dit in Nederland niet werken? Als het hier was geweest zou het even goed heel de wereld over gaan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben benieuwd naar die andere Netflix serie waar ik de naam niet meer van weet....quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...
Begin er in de kerstvakantie aan.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...![]()
Ik wilde er vandaag aan gaan beginnen. Vond het er ook erg tof uitzien. Is ook de duurste netflix serie tot nu toe.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lillyhammer dus.
Die lijkt mij wel tof.
Vikings?quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die andere Netflix serie waar ik de naam niet meer van weet....
@Pots Gister vertelde een vriend van mij dat hij bij aflevering 8 is. En onder de indruk van de serie is.🍆![]()
Daarom moeten de media er eigenlijk niet zoveel aandacht aan geven, dat vergroot het ''succes'' van de aanval alleen maar.quote:Op maandag 15 december 2014 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel, maar het gaat toch enkel om de impact die een aanslag heeft. Een aanslag is niet gericht op die paar mensen die erbij om het leven komen, maar juist om al die anderen die het zien en er bang door worden.
Maar het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ze dat doen.![]()
Oke. Nou, voor ik hem ga opzoeken: hij klinkt in elk geval vet gayquote:Op maandag 15 december 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lillyhammer dus.
Die lijkt mij wel tof.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Netflix heeft er dus wel goed aangedaan om die promo met voetbal uit te zenden.Als je nu al ziet wie hem hier allemaal wilt gaan kijken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klinkt als doenquote:Op maandag 15 december 2014 10:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vikings?
@Pots Gister vertelde een vriend van mij dat hij bij aflevering 8 is. En onder de indruk van de serie is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kreeg niet echt het beeld dat het een op waarheid gebasseerd verhaal over Marco Polo wasquote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...![]()
Maar het zag er wel tof uit ja
Elke dag![]()
Vikings is niet van netflix. Wel een erg toffe serie.quote:Op maandag 15 december 2014 10:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vikings?
@Pots Gister vertelde een vriend van mij dat hij bij aflevering 8 is. En onder de indruk van de serie is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee, dat niet nee. Of ik moet een boel waarheid gemist hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt het beeld dat het een op waarheid gebasseerd verhaal over Marco Polo was![]()
Maar het zag er wel tof uit ja
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tim86 was ook al lang bezig met reclame te maken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:09 schreef over_hedge het volgende:
Netflix heeft er dus wel goed aangedaan om die promo met voetbal uit te zenden.Als je nu al ziet wie hem hier allemaal wilt gaan kijken.
Goede deal om zon FOK! superster binnen te halen van Netflix.![]()
Het is zelfs de duurste serie ooit na Game of Thrones (las ik net op de frontpage) en voor DS2 zitten er ook tieten in.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wilde er vandaag aan gaan beginnen. Vond het er ook erg tof uitzien. Is ook de duurste netflix serie tot nu toe.![]()
Zo'n grootheid zal vast een hele mooie gage opstrijkenquote:Op maandag 15 december 2014 10:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tim86 was ook al lang bezig met reclame te maken.
Goede deal om zon FOK! superster binnen te halen van Netflix.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik hoorde bedragen van 500.000 rondvliegen.quote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo'n grootheid zal vast een hele mooie gage opstrijken
Ging volgens mij wel over fut coins.![]()
Was dat niet The passific? Al zijn GoT vast ondertussen duurder zijn aangezien dat een stuk meer seizoenen zijn en The pacific maar 1 seizoen isquote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is zelfs de duurste serie ooit na Game of Thrones (las ik net op de frontpage)
edit: http://alletvseries.com/duurste-series-die-ooit-zijn-gemaakt/Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 10:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik hoorde bedragen van 500.000 rondvliegen.
Ging volgens mij wel over fut coins.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zal die gast op de frontpage het wel fout hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was dat niet The passific? Al zijn GoT vast ondertussen duurder zijn aangezien dat een stuk meer seizoenen zijn en The pacific maar 1 seizoen is
edit: http://alletvseries.com/duurste-series-die-ooit-zijn-gemaakt/![]()
http://frontpage.fok.nl/column/681112/1/1/500/marco-polo.html![]()
Zag die promo ook ja, leek me idd wel tof. Met die rare regisseur-dude van Entourage. Maar het was een promo voor seizoen 3 volgens mij en ik heb nog nooit van die serie gehoord, dus vraag me af of het dan wel wat is...quote:Op maandag 15 december 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lillyhammer dus.
Die lijkt mij wel tof.![]()
Heb jij LW > LB en RW > RB kaartjes gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij LW > LB en RW > RB kaartjes gehad?
Say Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier aflevering 1 van seizoen 1 gezien. kon me nog niet heel erg boeien. ga t nog wel een kans geven.quote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag die promo ook ja, leek me idd wel tof. Met die rare regisseur-dude van Entourage. Maar het was een promo voor seizoen 3 volgens mij en ik heb nog nooit van die serie gehoord, dus vraag me af of het dan wel wat is...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#giveitanoterchangeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#youmissahquote:
#theifrobbensgolikewarmbreadtoday
[ Bericht 4% gewijzigd door FCsuarez op 15-12-2014 10:55:12 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#youmissah
#theifrobbensgolikewarmbreadtodayJij hebt die meer dan 1? Hoe komde gij aan da geld danquote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#youmissah
#theifrobbensgolikewarmbreadtodayDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan had Trapz gelijkquote:Op maandag 15 december 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
Er is nu ook een gijzeling in het Belgische Gent bezig..
Elke dag![]()
Nee joh er is echt niks aan de hand..quote:
En dat in het nog kleinere belgiequote:
Nog niks van bekend behalve dat gewapende mannen een woning zijn binnen gedrongen. Kan ook om iets heel anders gaan![]()
![]()
Belgie is natuurlijk een beter doel dan Nederland, aangezien de Europese regering daar zeteltquote:Op maandag 15 december 2014 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat in het nog kleinere belgieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh Golden Shield in China![]()
2 VPN servers van ons al geblocked
Ik weet toch wel dat er iets aan de hand is, ik dacht alleen niet dat dat specifiek op vandaag terecht zou komenquote:Op maandag 15 december 2014 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh er is echt niks aan de hand..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jezus.quote:Op maandag 15 december 2014 11:07 schreef DutchSL het volgende:
Nog niks van bekend behalve dat gewapende mannen een woning zijn binnen gedrongen. Kan ook om iets heel anders gaan
In de VS is nu ook een gijzeling bezig trouwens.![]()
Waar lezen jullie die shit want ik kom het nergens tegenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)eling_in_Gent__.htmlquote:Op maandag 15 december 2014 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar lezen jullie die shit want ik kom het nergens tegen
Die van Kami kan ik niet vinden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar in een huis en in een appartement? Wat zijn dat nou voor rare doelen? Lijkt me niet aan Sydney gerelateerd eerlijk gezegdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en dan heel toevallig ook dit vandaagquote:Op maandag 15 december 2014 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh er is echt niks aan de hand..
11:02GTA V eindelijk online heists
oh het is nog steeds een gerucht
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als het lone wolf attacks zijn geeft dat natuurlijk wel veel angst bij mensen als ze zelfs in een huis komen ipv openbare gelegenheden..quote:Op maandag 15 december 2014 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar in een huis en in een appartement? Wat zijn dat nou voor rare doelen? Lijkt me niet aan Sydney gerelateerd eerlijk gezegdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hmpf vind jij dat ook? Ik vind openbare gelegenheden toch wel enger eigk. Inbrekers zijn van alle tijden.quote:Op maandag 15 december 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als het lone wolf attacks zijn geeft dat natuurlijk wel veel angst bij mensen als ze zelfs in een huis komen ipv openbare gelegenheden..
Nou ik ga even Eindje gramma in ik hoop dat jullie mij nog terugzien
Elke dag![]()
Ik had er 1 gekocht, speelde kut dus weer verkocht vannacht. vanmorgen eentje terug gekocht weer verkocht inmiddels en nu weer terug gekocht.quote:Op maandag 15 december 2014 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt die meer dan 1? Hoe komde gij aan da geld dan
#FreeTrapz![]()
Nee ik vind dat niet maar ik kan best begrijpen dat mensen in Gent dadelijk (mocht het een aanval zijn vanuit IS) niet lekker thuis zitten...quote:Op maandag 15 december 2014 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hmpf vind jij dat ook? Ik vind openbare gelegenheden toch wel enger eigk. Inbrekers zijn van alle tijden.
Nou ik ga even Eindje gramma in ik hoop dat jullie mij nog terugzienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee ging over de discussie eerder dat de politie het niet relevant vindt over die vlagquote:
politie weer lekker bezig dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bij Feyenoord weten we er alles van. We hadden minstens 3 penalty's moeten hebben en Az minimaal 2 rode kaarten, dan hadden we kunnen winnen. Grrrrquote:![]()
Ik sta me wel wekelijks te ergeren aan de arbitrage in Nederland, vooral als Gozubuyuk fluit. Echt een verademing als je een BPL wedstrijd kijktquote:![]()
![]()
Dat klopt ook wel, maar hij moet nou niet doen alsof de scheidsen hem specifiek zoeken. Ze fluiten voor iedereen snelquote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik sta me wel wekelijks te ergeren aan de arbitrage in Nederland, vooral als Gozubuyuk fluit. Echt een verademing als je een BPL wedstrijd kijkt
Elke dag![]()
Al denk ik toch dat hij vaker een kaart zou krijgen dan anderen, puur omdat hij nu zo'n reputatie heeft. Suarez kreeg in z'n Ajax-tijd ook vaker geel voor een schwalbe dan anderenquote:Op maandag 15 december 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar hij moet nou niet doen alsof de scheidsen hem specifiek zoeken. Ze fluiten voor iedereen sneli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hij maakte dan ook veel vaker een schwalbe dan anderenquote:Op maandag 15 december 2014 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Al denk ik toch dat hij vaker een kaart zou krijgen dan anderen, puur omdat hij nu zo'n reputatie heeft. Suarez kreeg in z'n Ajax-tijd ook vaker geel voor een schwalbe dan anderenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
12 00 trouwens CL loting en 13 00 EL loting
Hopen op een leuke trip voor Feyenoord (bij voorkeur naar Engeland)
![]()
Wie?!quote:
Toen Van Bommel dit zei, kon ik er nog enigszins in komen. Maar bij deze nobody?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Romaquote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
De Kamps niet kennenquote:Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie?!
Toen Van Bommel dit zei, kon ik er nog enigszins in komen. Maar bij deze nobody?legende van Jong Ajax
![]()
![]()
Maakt de Kamps niet ook meer overtredingen dan gemiddeld?quote:Op maandag 15 december 2014 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij maakte dan ook veel vaker een schwalbe dan andereni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat is toch ook mijn punt? Jij zegt dat het puur vanwege zijn reputatie isquote:Op maandag 15 december 2014 11:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maakt de Kamps niet ook meer overtredingen dan gemiddeld?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Celticquote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Freire het volgende:
![]()
Mooie sfeer, Guidetti, en we hebben nog een goeie kans ook.![]()
dan heb je Chris Foy zeker niet zien fluiten zaterdagquote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik sta me wel wekelijks te ergeren aan de arbitrage in Nederland, vooral als Gozubuyuk fluit. Echt een verademing als je een BPL wedstrijd kijkt![]()
![]()
Volgens mij mag Guidetti niet spelen Europeesquote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Celtic![]()
Mooie sfeer, Guidetti, en we hebben nog een goeie kans ook.![]()
Ze zullen hem nu toch wel inschrijven?quote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij mag Guidetti niet spelen EuropeesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik moet zeggen dat ik mij er verder niet in verdiept hebt, maar ik dacht zoiets te hebben gelezenquote:Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zullen hem nu toch wel inschrijven?![]()
Klopt, alleen mag je natuurlijk nieuwe mensen inschrijven(komt ook een transfer periode tussendoor)quote:Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij er verder niet in verdiept hebt, maar ik dacht zoiets te hebben gelezen![]()
Ah, oke. Dan hoop ik niet op Celtic want ik wil niet dat Guidetti tegen ons gaat scorenquote:Op maandag 15 december 2014 11:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt, alleen mag je natuurlijk nieuwe mensen inschrijven(komt ook een transfer periode tussendoor)![]()
![]()
Geloof me, hij is nog maar de helft van wat hij was. In Schotland stelt het niveau nog minder voor dan in Nederland.quote:Op maandag 15 december 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan hoop ik niet op Celtic want ik wil niet dat Guidetti tegen ons gaat scoren
Hoop echt op Celtic. Verder wel jammer dat je tegenwoordig niet meer gewoon een kaart kan kopen voor een Europese uitwedstrijd maar dat je daarvoor een uitkaart silvercard en weet ik wat aan moet vragen.![]()
Gent mogelijk een criminele afrekening ipv IS.
Laten we het hopen dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen goldcard hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Geloof me, hij is nog maar de helft van wat hij was. In Schotland stelt het niveau nog minder voor dan in Nederland.
Hoop echt op Celtic. Verder wel jammer dat je tegenwoordig niet meer gewoon een kaart kan kopen voor een Europese uitwedstrijd maar dat je daarvoor een uitkaart silvercard en weet ik wat aan moet vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Floot hij bij Arsenal - Newcastle?quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb je Chris Foy zeker niet zien fluiten zaterdag![]()
Elke dag uitslapenquote:Op maandag 15 december 2014 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Studenten uit spits geweerd
wat een briljant plan weer![]()
![]()
Chelsea-Hullquote:Op maandag 15 december 2014 11:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Floot hij bij Arsenal - Newcastle?![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 11:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Geen goldcard hebbenAl weet ik wel zeker dat er meer vraag naar kaarten is dan dat we kaarten gaan krijgen dusja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig heb je ook met bepaalde feesten of festivals dat je de dag van de vvk klaar moet zitten en misschien al in een wachtrij moet zitten om überhaupt een kaartje te krijgen.
Economische Crisis![]()
![]()
Het is niet perse niet relevant maar het verspreiden ervan is niet relevant. Zaai je alleen maar nog meer angst dan wel haat mee en maakt zo de aanslag tot een nog groter succes.quote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ging over de discussie eerder dat de politie het niet relevant vindt over die vlag![]()
Graham Poll, dat was jarenlang de beste scheidsrechter van Engeland, in elk geval volgens de UEFA want hij mocht alles internationaal fluiten.quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb je Chris Foy zeker niet zien fluiten zaterdag
Nou die was nog slechter dan de grootste kneus op de Nederlandse velden.![]()
Goed idee, daar kan ik mij wel in vindenquote:Op maandag 15 december 2014 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Studenten uit spits geweerd
wat een briljant plan weer![]()
Allemaal een fijne kerst toegewenst
gr gr Platini
En nu loten
link : http://www.uefa.com/uefac(...)rawcentre/index.html![]()
Mooie pot welquote:Op maandag 15 december 2014 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
Haha Mourinho zijn zin. Chelsea PSG![]()
![]()
City - Barca
Lekker loting zo..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wollah is er een live shizzletje dat ik kan zien?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://nos.nl/livestream/2009088-live-loting-champions-leaguequote:Op maandag 15 december 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wollah is er een live shizzletje dat ik kan zien?![]()
Arsenal topperquote:Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef Freire het volgende:
Nu nog Arsenal - Bayern en alle toppers spelen tegen elkaar![]()
![]()
Prima loting voor Arsenal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schalke - Real ?quote:Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef Freire het volgende:
Nu nog Arsenal - Bayern en alle toppers spelen tegen elkaar
Dat werd vorig jaar nog 2-9 over twee wedstrijden![]()
![]()
Zin in Basel - PortoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
City Barca niet. Mij lijkt Dortmund Juve en Atletico Leverkusen veel leukerquote:Op maandag 15 december 2014 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
Paris-Chelsea en Barca-City zijn toch wel de wedstrijden waar ik het meest naar uitkijk
Maar de eerste 4 potten die geloot zijn zijn wel veel beter dan de laatste 4![]()
Viel bij jullie die stream niet weg op de uefa site?In de rechter pot zat 1 topper meer dan in de linker pot, bleven Schalke, Basel en Shaktar over. Dan is voor mij Schalke toch de sterkstequote:Op maandag 15 december 2014 12:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Schalke - Real ?
Dat werd vorig jaar nog 2-9 over twee wedstrijden![]()
![]()
Shaktar > Schalke hoorquote:Op maandag 15 december 2014 12:20 schreef Freire het volgende:
Viel bij jullie die stream niet weg op de uefa site?
[..]
In de rechter pot zat 1 topper meer dan in de linker pot, bleven Schalke, Basel en Shaktar over. Dan is voor mij Schalke toch de sterkste![]()
Schalke is matig dit jaar joh. Shak lijkt me sterker, maar goed..zijn allemaal te pakken.quote:Op maandag 15 december 2014 12:20 schreef Freire het volgende:
Viel bij jullie die stream niet weg op de uefa site?
[..]
In de rechter pot zat 1 topper meer dan in de linker pot, bleven Schalke, Basel en Shaktar over. Dan is voor mij Schalke toch de sterksteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aguero vs Messi, mooi manquote:Op maandag 15 december 2014 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
City Barca niet. Mij lijkt Dortmund Juve en Atletico Leverkusen veel leuker![]()
![]()
Aguero won ook van Bayern.quote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aguero + Lampard + stelletje mongols tegen Barca.
Zo zie ik het![]()
En Zabaletaquote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aguero + Lampard + stelletje mongols tegen Barca.
Zo zie ik het
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spelen ze pas volgend seizoen tegen City?quote:Op maandag 15 december 2014 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En tegen die tijd misschien Rekik wel weer. En GuidettiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dacht dat dat ook in de winter konquote:Op maandag 15 december 2014 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen ze pas volgend seizoen tegen City?![]()
![]()
Even de Feyenoord loting jinxen, is me al 3x op rij gelukt.
Ik hoop niet op Dnjepro of Trabzonspor
Edit:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 15-12-2014 om 12:47:38Grootste kans om Dnipro te loten: Er zijn 2 Russische ploegen en 1 Oekrainse geplaatst. Landen mogen elkaar niet loten. reageer retweet
![]()
[ Bericht 84% gewijzigd door Freire op 15-12-2014 12:49:53 ]![]()
Ik hoop voor ajax ook geen djnprpquote:Op maandag 15 december 2014 12:43 schreef Freire het volgende:
Edit:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 15-12-2014 om 12:47:38Grootste kans om Dnipro te loten: Er zijn 2 Russische ploegen en 1 Oekrainse geplaatst. Landen mogen elkaar niet loten. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
zie t wel wat het gaat worden
#FreeTrapz![]()
Ik zie het niet snel gebeuren dat 2 niet geplaatste ploegen elkaar loten, dus dat moet wel goed komenquote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik hoop voor ajax ook geen djnprp![]()
zie t wel wat het gaat worden
Tevens:twitter:eusroovers twitterde op maandag 15-12-2014 om 12:50:47Onno Hoes hoopt op Young Boys #loting #EuropaLeague reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Als de datum meezit krijg ik een herkansing om Cristiano Ronaldo nog eens in het echt te zien spelen![]()
Even uitzoeken wanneer Schalke - Real is.![]()
Loting 1/8 finale CL: speeldata 17/18/24/25 februari en 10/11/17/18 maartquote:Op maandag 15 december 2014 12:58 schreef vanpers het volgende:
Als de datum meezit krijg ik een herkansing om Cristiano Ronaldo nog eens in het echt te zien spelen![]()
Even uitzoeken wanneer Schalke - Real is.![]()
Ja, dat begrijp ik. Ook dat Schalke eerst thuis speelt. Alleen kom ik 17 feb pas terug van vakantie en haal ik het dan niet om in de avond naar Schalke te gaan. Dus hopen op een andere datum dan 17 feb.quote:Op maandag 15 december 2014 12:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Loting 1/8 finale CL: speeldata 17/18/24/25 februari en 10/11/17/18 maart![]()
Ga je vaker naar Schalke dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zijn Dnjepro en Trabzon trouwens een slechte loting?quote:Op maandag 15 december 2014 12:43 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
![]()
pauper landenquote:Op maandag 15 december 2014 13:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Waarom zijn Dnjepro en Trabzon trouwens een slechte loting?![]()
Maar kaarten voor die CL pot tegen Real lijkt me wat lastiger als je geen clubcard oid hebt?quote:Op maandag 15 december 2014 13:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wel eens, naar Dortmund, Gladbach of Schalke dat is goed te doen vanuit hier.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop juist wel op een Italiaanse club voor PSV, die laten altijd steken vallen in Europa.quote:Op maandag 15 december 2014 13:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Eens, zelf hoop ik absoluut niet op AS Roma, weinig kan om door te gaan en weinig sfeer.
En Roma geen sfeer? Haha.![]()
Bij Schalke weet ik wel een plekje waar je op dezelfde dag nog kaarten kan kopen op de zwarte markt voor een prima prijs. Ook prima plaatsen. En dan spreek ik uit ervaringquote:Op maandag 15 december 2014 13:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar kaarten voor die CL pot tegen Real lijkt me wat lastiger als je geen clubcard oid hebt?![]()
![]()
ZE HEBBEN HET OVER FEYENOORDAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bij Schalke weet ik wel een plekje waar je op dezelfde dag nog kaarten kan kopen op de zwarte markt voor een prima prijs. Ook prima plaatsen. En dan spreek ik uit ervaring
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In Italie valt de sfeer meestal tegen. Al heb ik het misschien helemaal mis. Maar zie er vaak half volle stadions en denk dat ze ook een voorkeur hebben voor nationale competitie.quote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik hoop juist wel op een Italiaanse club voor PSV, die laten altijd steken vallen in Europa.
En Roma geen sfeer? Haha.![]()
Dan valt er nu nog weinig uit te zoeken toch?quote:Op maandag 15 december 2014 13:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Ook dat Schalke eerst thuis speelt. Alleen kom ik 17 feb pas terug van vakantie en haal ik het dan niet om in de avond naar Schalke te gaan. Dus hopen op een andere datum dan 17 feb.Geen leuke tripsquote:Op maandag 15 december 2014 13:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Waarom zijn Dnjepro en Trabzon trouwens een slechte loting?![]()
![]()
Dacht dat dat meteen bekend gemaakt werd maar valt dus tegenquote:Op maandag 15 december 2014 13:09 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan valt er nu nog weinig uit te zoeken toch?
[..]
Geen leuke trips![]()
Heb je wel al die aangeschreven kaarten om naar een Europese uitwedstrijd te gaan?![]()
Altijd gezellig bij Roma johquote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
In Italie valt de sfeer meestal tegen. Al heb ik het misschien helemaal mis. Maar zie er vaak half volle stadions en denk dat ze ook een voorkeur hebben voor nationale competitie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HomelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, heb ook al een bepaald aantal punten waardoor ik alleen bij Aalborg (maar 500 uitkaarten) geen zekerheid heb op kaartenquote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dacht dat dat meteen bekend gemaakt werd maar valt dus tegen![]()
Heb je wel al die aangeschreven kaarten om naar een Europese uitwedstrijd te gaan?![]()
![]()
Omdat jij hem niet kent kan hij geen gelijk hebben? Lekker bekrompen mannetje ben je ookquote:Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie?!
Toen Van Bommel dit zei, kon ik er nog enigszins in komen. Maar bij deze nobody?![]()
![]()
Bouw je die alleen maar op in Europa, of ook nationaal?quote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Jup, heb ook al een bepaald aantal punten waardoor ik alleen bij Aalborg (maar 500 uitkaarten) geen zekerheid heb op kaarten
Maar lekker man, dan hoop ik voor jou op een leuke tripBen jaloers.
Celtic![]()
![]()
Ook nationaal, in Europa ben ik alleen naar Luik en Praag geweest helaasquote:Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bouw je die alleen maar op in Europa, of ook nationaal?
Maar lekker man, dan hoop ik voor jou op een leuke tripBen jaloers.
Celtic![]()
![]()
Dat filmpje is van Inter vs Milanquote:![]()
oh kut, ik had Rome in mijn hoofd. Heb hem al lang niet meer gekeken. Wel geniaal thoughquote:Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat filmpje is van Inter vs Milan
Hoe de neuk krijg je een Vespa mee de tribune op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In je binnenzak.quote:Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh kut, ik had Rome in mijn hoofd. Heb hem al lang niet meer gekeken. Wel geniaal though
Hoe de neuk krijg je een Vespa mee de tribune opRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iedereen een onderdeel en dan lekker sleutelen tijdens de wedstrijdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen een onderdeel en dan lekker sleutelen tijdens de wedstrijd
Ajax tegen Legia
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I'd get it one piece at a time and it wouldn't cost me a dimequote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen een onderdeel en dan lekker sleutelen tijdens de wedstrijd
You'll know it's me when I come through your town
I'm gonna ride around in style, I'm gonna drive everybody wild
'Cause I'll have the only one there is a round![]()
![]()
Volgens mij moeten zij ook nog 1 wedstrijd zonder publiek.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daar was nog die hele rel over toen ja, nou misschien met een beetje geluk dat ze doorgaan danquote:![]()
En mindere?quote:Op maandag 15 december 2014 13:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach dan zie het maar zo: er zijn sterkere oostblok tegenstanders![]()
![]()
Officieel nietquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
You might say I went right up to the factory
And picked it up, it's cheaper that way
Uh, what model is it?
Well, it's a '49, '50, '51, '52, '53, '54, '55, '56
'57, '58' 59' automobile
It's a '60, '61, '62, '63, '64, '65, '66, '67
'68, '69, '70 automobile![]()
![]()
Aalborg (Den) - Club Brugge (Bel)quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef DutchSL het volgende:
PSV - Club Brugge zou reistechnisch wel gunstig zijn, dichter bij dan menig Eredivisie club![]()
![]()
jupquote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
PSV sws dus wel een sterke tegenstander![]()
![]()
karmaquote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
PSV sws dus wel een sterke tegenstanderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laf gedoe ieder jaar weer in Europa. En dan nog een half B-team in die laatste pot.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Terecht. Kutcupquote:Op maandag 15 december 2014 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laf gedoe ieder jaar weer in Europa. En dan nog een half B-team in die laatste pot.
Standaard in slaap vallen
Ook nog naar dat grafland![]()
![]()
Zenit dus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je moet je muil houden, we winnen dat dik en gaan gewoon door. let maar op.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Gvd ik wist het![]()
Nou, gewoon Jong PSV sturen en alles op de competitie zetten.![]()
Lul niet zo dom thijsjequote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
je moet je muil houden, we winnen dat dik en gaan gewoon door. let maar op.![]()
Al die mannen strak in pak en die vrouwen die daar zitten hebben allemaal een of andere oude trui aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: