SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weet je wat het is,
Ben je niet goed snik,
Maar zie je niet dat ik,
Mijn vingers nu aflik
En ik kan het niet laten,
Nee ik kan het niet laten
Ik zeg weet je wat het is baby
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pfff gaat toch elke keer mis met die site. Reemi zoek eens een pro!twitter:FutDB twitterde op maandag 15-12-2014 om 01:09:16My Playstation accounts have been banned. Prices will be updated not very often at the moment. I hope everything is solved within 24 hrs. reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet je wat het is,
Ben je niet goed snik,
Maar zie je niet dat ik,
Mijn vingers nu aflik
En ik kan het niet laten,
Nee ik kan het niet laten
Ik zeg weet je wat het is baby
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan hij ook weinig aan doen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pfff gaat toch elke keer mis met die site. Reemi zoek eens een pro!twitter:FutDB twitterde op maandag 15-12-2014 om 01:09:16My Playstation accounts have been banned. Prices will be updated not very often at the moment. I hope everything is solved within 24 hrs. reageer retweet
Hij is vrij pro.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Twente verdiende op zijn minst een punt? Wat de fuck? Geen vuist kunnen makenNOS
Elke dag![]()
Nee. Ik blijf op om te zien wie kampioen wordt.quote:Op maandag 15 december 2014 02:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga eens slapen joh leipo. Moet ik je moeder bellen!?![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De punani van tante corriequote:hihihi
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gadverdammequote:Op maandag 15 december 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De punani van tante corriehihihi
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij denkt 's ochtends vroeg al aan dat soort shitquote:Op maandag 15 december 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De punani van tante corriehihihi
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het brein van een getalenteerde vrouwenverwenner rust nooit.quote:Op maandag 15 december 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij denkt 's ochtends vroeg al aan dat soort shit
Vandaar dat ik zo moe ben.quote:Op maandag 15 december 2014 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het brein van een getalenteerde vrouwenverwenner rust nooit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat ik geen packskes meer zal openenquote:wat een bende zeg.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha je bent gewoon slecht.quote:Op maandag 15 december 2014 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat ik geen packskes meer zal openenwat een bende zeg.
![]()
Powned
MoggelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel grappig dat de politie nog niet wil toegeven dat het een Islamitische vlag is.quote:Op maandag 15 december 2014 09:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gekke shit ja
http://www.nu.nl/buitenla(...)l#gijzeling-sydney-3
Nice, ik verkoop er geenquote:Op maandag 15 december 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn eerst Srna DSL-deal gister
Ben ook blijer met mijn Toure gister
Elke dag![]()
Alsof dat er toe doet....quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig dat de politie nog niet wil toegeven dat het een Islamitische vlag is.![]()
De vlag voor het raam van het Lindt Chocolat Cafe is de vlag van de haatbaarden van Jabah Al-Nusra, aldus een expert op het gebied van islamitisch terrorisme op de Australische televisie.quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig dat de politie nog niet wil toegeven dat het een Islamitische vlag is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
America wint 3-0. Zij zijn kampioen geworden. Bij Tigres kregen 3 spelers rood en bij America 1.quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef Zhano het volgende:
En dan niet even posten wie er nou kampioen is geworden![]()
![]()
Rare vent man, ik vind hem er niet echt uit zien als islamiet, maar kan doordat het zon kut kwaliteit foto is dat het daardoor lijkt. En ja k weet dat ie onscherp is, gewoon het beeld an sichDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toure gepacked gister ?quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice, ik verkoop er geen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Elke dag![]()
Gepulled?quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice, ik verkoop er geen
Lekker heur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom doet dat er niet toe? Ze zoeken toch een motief..quote:
Die selfienemers
Elke dag![]()
donkere huid dus IS strijderquote:Op maandag 15 december 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Rare vent man, ik vind hem er niet echt uit zien als islamiet, maar kan doordat het zon kut kwaliteit foto is dat het daardoor lijkt. En ja k weet dat ie onscherp is, gewoon het beeld an sichHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja er wordt ook onderzocht of het een politiek motief is of niet.quote:Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom doet dat er niet toe? Ze zoeken toch een motief..
Snap niet dat je zo graag wil horen van de politie dat het is een islamitische vlag is.![]()
Tjah het zou wel verklaren hoe dit kon gebeuren, want ongeveer alle moslims worden goed in de gaten gehouden deze tijden, maar miss een onbekende bekeerde nietquote:
Elke dag![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja er wordt ook onderzocht of het een politiek motief is of niet.
Snap niet dat je zo graag wil horen van de politie dat het is een islamitische vlag is.
Sorry hoor maar je ziet het toch of niet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kan je nou in je eentje 40 mensen hostage houden? Hij blijkbaar ook niet zo goed want er zijn er al 5 ontsnaptDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of het is een afleiding van de camerabeelden van Powned hun kerstfeest?quote:Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe kan je nou in je eentje 40 mensen hostage houden? Hij blijkbaar ook niet zo goed want er zijn er al 5 ontsnapt![]()
Ben benieuwd of er nog meer gaat gebeuren in landen want dit komt precies na een oproep van IS op meerdere social media kanalen, websites en chatboxen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik las het op geenstijl en dacht dat het een grap was, want de ironie is wel high on this onequote:Op maandag 15 december 2014 09:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of het is een afleiding van de camerabeelden van Powned hun kerstfeest?
Elke dag![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ben benieuwd of er nog meer gaat gebeuren in landen want dit komt precies na een oproep van IS op meerdere social media kanalen, websites en chatboxen.Wat hadden ze precies gezegd dat ze normaal niet doen dan?
En als die vent echt bommen heeft lijkt het me toch wel een geplande zaak?
Elke dag![]()
Ze hadden opgeroepen om vandaag aanvallen te doen...quote:Op maandag 15 december 2014 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
En als die vent echt bommen heeft lijkt het me toch wel een geplande zaaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zolang ze hem die IS vlag maar niet geven (waarom had hij die zelf niet mee?) Want je kan er donder op zeggen dat hij dan een zo'n onthoofdingsvideo gaat makenquote:Op maandag 15 december 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hadden opgeroepen om vandaag aanvallen te doen...
Elke dag![]()
Het is natuurlijk wachten tot zo iets ook een keer in Nederland gaat gebeuren.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom, grootheidswaan manquote:Op maandag 15 december 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
Het is natuurlijk wachten tot zo iets ook een keer in Nederland gaat gebeuren.
Nobody cares about Nederland, hebben we met die MH17 ook wel weer gemerktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat Nederland ook aanvallen uitvoert tegen de IS. Net zo als Australië.quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom, grootheidswaan man
Nobody cares about Nederland, hebben we met die MH17 ook wel weer gemerktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Agh er zal vast wel zo'n "lone wolf" hier in Nederland zitten .. tijd zal het leren.quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom, grootheidswaan man
Nobody cares about Nederland, hebben we met die MH17 ook wel weer gemerktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat begrijp ik ook wel, maar het gaat toch enkel om de impact die een aanslag heeft. Een aanslag is niet gericht op die paar mensen die erbij om het leven komen, maar juist om al die anderen die het zien en er bang door worden.quote:Op maandag 15 december 2014 10:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat Nederland ook aanvallen uitvoert tegen de IS. Net zo als Australië.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja. En waarom zou dit in Nederland niet werken? Als het hier was geweest zou het even goed heel de wereld over gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel, maar het gaat toch enkel om de impact die een aanslag heeft. Een aanslag is niet gericht op die paar mensen die erbij om het leven komen, maar juist om al die anderen die het zien en er bang door worden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe kleiner het land en de belangen, hoe kleiner de nieuwswaarde en hoe korter het doorspeelt in de media. Er zijn landen waar dit elke dag gebeurt en daar hoor je al niet eens meer iets van.quote:Op maandag 15 december 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. En waarom zou dit in Nederland niet werken? Als het hier was geweest zou het even goed heel de wereld over gaan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben benieuwd naar die andere Netflix serie waar ik de naam niet meer van weet....quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...
Begin er in de kerstvakantie aan.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...![]()
Ik wilde er vandaag aan gaan beginnen. Vond het er ook erg tof uitzien. Is ook de duurste netflix serie tot nu toe.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lillyhammer dus.
Die lijkt mij wel tof.
Vikings?quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die andere Netflix serie waar ik de naam niet meer van weet....
@Pots Gister vertelde een vriend van mij dat hij bij aflevering 8 is. En onder de indruk van de serie is.🍆![]()
Daarom moeten de media er eigenlijk niet zoveel aandacht aan geven, dat vergroot het ''succes'' van de aanval alleen maar.quote:Op maandag 15 december 2014 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel, maar het gaat toch enkel om de impact die een aanslag heeft. Een aanslag is niet gericht op die paar mensen die erbij om het leven komen, maar juist om al die anderen die het zien en er bang door worden.
Maar het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ze dat doen.![]()
Oke. Nou, voor ik hem ga opzoeken: hij klinkt in elk geval vet gayquote:Op maandag 15 december 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lillyhammer dus.
Die lijkt mij wel tof.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Netflix heeft er dus wel goed aangedaan om die promo met voetbal uit te zenden.Als je nu al ziet wie hem hier allemaal wilt gaan kijken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klinkt als doenquote:Op maandag 15 december 2014 10:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vikings?
@Pots Gister vertelde een vriend van mij dat hij bij aflevering 8 is. En onder de indruk van de serie is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kreeg niet echt het beeld dat het een op waarheid gebasseerd verhaal over Marco Polo wasquote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al iets gezien van die Marco Polo-serie op Netflix? Zag gisteren een promo voorbij komen die me best wel tof leek...![]()
Maar het zag er wel tof uit ja
Elke dag![]()
Vikings is niet van netflix. Wel een erg toffe serie.quote:Op maandag 15 december 2014 10:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vikings?
@Pots Gister vertelde een vriend van mij dat hij bij aflevering 8 is. En onder de indruk van de serie is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee, dat niet nee. Of ik moet een boel waarheid gemist hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt het beeld dat het een op waarheid gebasseerd verhaal over Marco Polo was![]()
Maar het zag er wel tof uit ja
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tim86 was ook al lang bezig met reclame te maken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:09 schreef over_hedge het volgende:
Netflix heeft er dus wel goed aangedaan om die promo met voetbal uit te zenden.Als je nu al ziet wie hem hier allemaal wilt gaan kijken.
Goede deal om zon FOK! superster binnen te halen van Netflix.![]()
Het is zelfs de duurste serie ooit na Game of Thrones (las ik net op de frontpage) en voor DS2 zitten er ook tieten in.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wilde er vandaag aan gaan beginnen. Vond het er ook erg tof uitzien. Is ook de duurste netflix serie tot nu toe.![]()
Zo'n grootheid zal vast een hele mooie gage opstrijkenquote:Op maandag 15 december 2014 10:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tim86 was ook al lang bezig met reclame te maken.
Goede deal om zon FOK! superster binnen te halen van Netflix.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik hoorde bedragen van 500.000 rondvliegen.quote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo'n grootheid zal vast een hele mooie gage opstrijken
Ging volgens mij wel over fut coins.![]()
Was dat niet The passific? Al zijn GoT vast ondertussen duurder zijn aangezien dat een stuk meer seizoenen zijn en The pacific maar 1 seizoen isquote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is zelfs de duurste serie ooit na Game of Thrones (las ik net op de frontpage)
edit: http://alletvseries.com/duurste-series-die-ooit-zijn-gemaakt/Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 10:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik hoorde bedragen van 500.000 rondvliegen.
Ging volgens mij wel over fut coins.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zal die gast op de frontpage het wel fout hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was dat niet The passific? Al zijn GoT vast ondertussen duurder zijn aangezien dat een stuk meer seizoenen zijn en The pacific maar 1 seizoen is
edit: http://alletvseries.com/duurste-series-die-ooit-zijn-gemaakt/![]()
http://frontpage.fok.nl/column/681112/1/1/500/marco-polo.html![]()
Zag die promo ook ja, leek me idd wel tof. Met die rare regisseur-dude van Entourage. Maar het was een promo voor seizoen 3 volgens mij en ik heb nog nooit van die serie gehoord, dus vraag me af of het dan wel wat is...quote:Op maandag 15 december 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lillyhammer dus.
Die lijkt mij wel tof.![]()
Heb jij LW > LB en RW > RB kaartjes gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij LW > LB en RW > RB kaartjes gehad?
Say Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier aflevering 1 van seizoen 1 gezien. kon me nog niet heel erg boeien. ga t nog wel een kans geven.quote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag die promo ook ja, leek me idd wel tof. Met die rare regisseur-dude van Entourage. Maar het was een promo voor seizoen 3 volgens mij en ik heb nog nooit van die serie gehoord, dus vraag me af of het dan wel wat is...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#giveitanoterchangeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#youmissahquote:
#theifrobbensgolikewarmbreadtoday
[ Bericht 4% gewijzigd door FCsuarez op 15-12-2014 10:55:12 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#youmissah
#theifrobbensgolikewarmbreadtodayJij hebt die meer dan 1? Hoe komde gij aan da geld danquote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#youmissah
#theifrobbensgolikewarmbreadtodayDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan had Trapz gelijkquote:Op maandag 15 december 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
Er is nu ook een gijzeling in het Belgische Gent bezig..
Elke dag![]()
Nee joh er is echt niks aan de hand..quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: