Ik ben niet misbruikt, ik rende weg.quote:Op maandag 15 december 2014 00:57 schreef Nemephis het volgende:
Je bedoelt dat je misbruikt bent en dat het je nog steeds dwars zit?
hij is een vieze smeerlap tfoe !!!!quote:
Wat moet ik er meer over vertellen, ik ben niet zo dom en weet best dat mijn angstgevoelens niet rationeel zijn. Maar weet je, het was niet een vreemde. Als je je vader al niet meer kunt vertrouwen.,quote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef hugecooll het volgende:
Kan je er iets meer over vertellen?
Je hebt serieus een vreemde manier van om hulp vragen btwquote:Op maandag 15 december 2014 01:08 schreef Majoraan het volgende:
Bedankt iedereen, behalve die gitaar.
Ik zocht hier hulp en vond het, morgen vraag ik om professionele hulp/
Thanx
Dat weet ik, maar geloof me a.u.b., het is serieus en geen getrolquote:Op maandag 15 december 2014 01:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt serieus een vreemde manier van om hulp vragen btw
Dat het gebeurd is helaas een feit, maar het gaat mij meer om het manier van verwoorden.quote:Op maandag 15 december 2014 11:15 schreef Re het volgende:
nou ja, laten we er vanuit gaan dat zulk soort dingen echt wel gebeuren en of TS het nu is overkomen of niet dat maakt het topic niet open voor bagger etc.
Dat is een beschermingsmechanisme.quote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef snakelady het volgende:
Dat het gebeurd is helaas een feit, maar het gaat mij meer om het manier van verwoorden.![]()
Het afstandelijke gaat het me ook niet om, het gaat om het semi grappig reageren en na een reactie ineens het besef dat ze hulp nodig heeft.quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een beschermingsmechanisme.
Hoe afstandelijker je er over praat, hoe minder dichtbij het voelt. Alsof het over een ander gaat ipv over jezelf.
Er is een ander topic waar iets vergelijkbaars aan de hand was en uit mijn hoofd reageerde jij daar in eerste instantie ook sceptisch (iig vele anderen). Zal eens kijken of ik het terug kan vinden, maar relevanter is sowieso dat semi-grappig ook een manier van copen en overleven kan zjn. En mss heb je ook wel gelijk. could be.quote:Op maandag 15 december 2014 13:52 schreef snakelady het volgende:
Het afstandelijke gaat het me ook niet om, het gaat om het semi grappig reageren en na een reactie ineens het besef dat ze hulp nodig heeft.
Helaas heb ik zelf genoeg ervaring met dit onderwerp en op mijn komt het over als een troltopic.
Nu kan ik het mis hebben natuurlijk, ieder persoon reageert anders maar ik zeg dit toch echt niet snel, zeker niet als het om het ontwerp misbruik gaat, dan neem ik liever altijd het voordeel van de twijfel.
Alleen nu geloof ik er niet zo in.
edit: per ongeluk dubbel, zit op de mobiel.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is een ander topic waar iets vergelijkbaars aan de hand was en uit mijn hoofd reageerde jij daar in eerste instantie ook sceptisch (iig vele anderen). Zal eens kijken of ik het terug kan vinden, maar relevanter is sowieso dat semi-grappig ook een manier van copen en overleven kan zjn. En mss heb je ook wel gelijk. could be.
het verhaal komt alleen niet overeen met wat ze hier schrijft, ook is de schrijfwijze heel anders.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is een ander topic waar iets vergelijkbaars aan de hand was en uit mijn hoofd reageerde jij daar in eerste instantie ook sceptisch (iig vele anderen). Zal eens kijken of ik het terug kan vinden, maar relevanter is sowieso dat semi-grappig ook een manier van copen en overleven kan zjn. En mss heb je ook wel gelijk. could be.
ik krijg dat vaak te horen, dat ik dingen vertel alsof ik t uit n boek heb oid (of dat t niet zo erg is allemaal) En ik maak ook wel vaker stomme grapjes over diezelfde dingen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe afstandelijker je er over praat, hoe minder dichtbij het voelt. Alsof het over een ander gaat ipv over jezelf.
quote:Op maandag 15 december 2014 01:03 schreef xodox het volgende:
[..] laat je leven niet kapot maken door zo'n eikel.
Te laat ...quote:Op maandag 15 december 2014 00:53 schreef Majoraan het volgende:
Al 40 jaar geleden en ik huil nog steeds.
Je bent geen ondankbaar kutkind, en zoals ik erover denk is dit wel misbruik.quote:Op maandag 15 december 2014 00:53 schreef Majoraan het volgende:
Was die van mijn vader.
Al 40 jaar geleden en ik huil nog steeds.
Wat een ondankbaar kutkind ben ik.
Of niet soms
nogmaals, daar gaat het mij niet om, ik ben zelf wel misbruikt en ik heb dat ook. Het gaat er mij om dat het verhaal waar ze hier schrijft en het verhaal wat ze heeft gelinkt niet overeen komen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik krijg dat vaak te horen, dat ik dingen vertel alsof ik t uit n boek heb oid (of dat t niet zo erg is allemaal) En ik maak ook wel vaker stomme grapjes over diezelfde dingen.
Ik snap dat dus heel goed en heb ook vaker reacties als die van snakelady gekregen
Overigens ben ik niet misbruikt voor de duidelijkheid.
daar heb ik niet naar gekeken, meende hierboven te lezen dat Je het over 'semi-grappig reageren' had.quote:Op maandag 15 december 2014 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
nogmaals, daar gaat het mij niet om, ik ben zelf wel misbruikt en ik heb dat ook. Het gaat er mij om dat het verhaal waar ze hier schrijft en het verhaal wat ze heeft gelinkt niet overeen komen.
Als het echt is gebeurd vind ik dat uiteraard verschrikkelijk voor haar, maar het komt gewoonweg niet overeen, zowel de gebeurtenis zelf als de leeftijd niet.
Dat ook, maar dat kan inderdaad gewoon haar manier van eer mee omgaan zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar heb ik niet naar gekeken, meende hierboven te lezen dat Je het over 'semi-grappig reageren' had.
Distantiėren, ik heb heel vaak het gevoel dat ik mezelf van een afstand bekijk.quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Macht der gewoontequote:Op maandag 15 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom noem je jezelf ondankbaar?
Dank je.quote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Je bent geen ondankbaar kutkind, en zoals ik erover denk is dit wel misbruik.
De enigste tip die ik kan geven is: ga hulp zoeken via je huisarts en wees daar ook eerlijk.
En, heb je al hulp gezocht?quote:Op maandag 15 december 2014 01:08 schreef Majoraan het volgende:
Bedankt iedereen, behalve die gitaar.
Ik zocht hier hulp en vond het, morgen vraag ik om professionele hulp/
Thanx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |