en ik ben de bestequote:Op maandag 15 december 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Clasie is veel feller en explosiever dan dat werkloze paard
Tja, leuk en aardig. Maar hij kan gewoon niet goed genoeg voetballen om met zijn fysiek in de top te spelen.quote:Op maandag 15 december 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Clasie is veel feller en explosiever dan dat werkloze paard
Zijn ook maar matig hoor. Niet dat Ajax nu veel beters heeft hoorquote:Op maandag 15 december 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mark my words maar hoorBMI en de Vrij had je het ook niet van verwacht en die komen nu ook aardig mee bij subtop van Europa.
Na paar jaar zouden die ook zomaar gewoon stap hoger kunnen.
Ohja dat verhaal had ik nog mee gekregen van je inderdaad, heftig.quote:Op maandag 15 december 2014 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is veilig.
Politie heeft de deur ingebeukt. Hij zit nu bij zijn ouders.
Clasie speelt niet met zijn rug naar de goal i.t.t. Blind denk hij is beter dan wij denken.quote:Op maandag 15 december 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarbij was Blind nog altijd fysiek sterker.
Lazio speelt niet eens Europees nee.quote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
de Vrij en BMI vind ik ook geen echte europese subtop waar ze spelen.
ZEKER de Vrij niet.
Lazio mwah. wat dan?quote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ZEKER de Vrij niet.
Waren beide beperkte verdedigers bij Feyenoord al gewoon gehyped door die wk tochquote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ZEKER de Vrij niet.
Spelen bijna altijd middenmoot italië met af en toe een uitschieter.quote:
Dat is wat een aantal mensen, waaronder ik, dachten.quote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja dat verhaal had ik nog mee gekregen van je inderdaad, heftig.
Wilde hij wel poging wagen dus?
Italie is sowieso al niet topwaardig land. Zo`n grote achterstand al met Engeland en Duitsland.quote:Op maandag 15 december 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al kan de Vrij wel zomaar terechtkomen bij AC Milan of Inter. Die shoppen toch wel in Italië naar koopjes
Zeg dat ja alleen Juuve stelt nog wat voor maar die honden speelden ook gelijk dit weekendquote:Op maandag 15 december 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Italie is sowieso al niet topwaardig land. Zo`n grote achterstand al met Engeland en Duitsland.
Als je Inter en Milan nu al ziet vergeleken met paar jaar terug
Die elftallen zijn echt heel droevig hoor. Qua talent niet eens slechter dan een Ajax denk ik, alleen meer ervaren.quote:Op maandag 15 december 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Italie is sowieso al niet topwaardig land. Zo`n grote achterstand al met Engeland en Duitsland.
Als je Inter en Milan nu al ziet vergeleken met paar jaar terug
En zelfs Juve is slechts Europese subtop.quote:Op maandag 15 december 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat ja alleen Juuve stelt nog wat voor maar die honden speelden ook gelijk dit weekend
was wel baas tijdens wk toenquote:Op maandag 15 december 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
BMI had ook z'n uitstraling wel mee.
Roma en Napoli vind ik enige leuke elftallen in italiequote:Op maandag 15 december 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat ja alleen Juuve stelt nog wat voor maar die honden speelden ook gelijk dit weekend
Napoli van een paar jaar geleden wel maar die worden ook leeggekocht door Franse en Engelse clubs.quote:Op maandag 15 december 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Roma en Napoli vind ik enige leuke elftallen in italie
Napoli is ook niks meer.quote:Op maandag 15 december 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Roma en Napoli vind ik enige leuke elftallen in italie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |