bedanktquote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
Terechte kaap, want hetzalallemaalwel opent geen topics.
goede sepo maadquote:
ga gwn dagje met gulmez feunen op de blockquote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil dit ook niet eens weten enzo
quote:
topics van gulmez zijn over het algemeen erg cryptisch jaquote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga gwn dagje met gulmez feunen op de block
quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
topics van gulmez zijn over het algemeen erg cryptisch ja
Noem jij mij nou dom?quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk niet dat ie het nu wel begrijpt
thanks, lijkt me wel coolquote:
Blackings als sfeerneger aubquote:Op zondag 14 december 2014 22:46 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik een KLB-comic wil maken.
Planet KLB 2,0 vol met trollen en de crew van het FOK! ruimteschip krijgt de opdracht om het klusje te klaren.
A- Fucking Owesome Krew is een tijdelijke naam totdat iemand met een betere suggestie komt.
B- Wie sluit er aan bij de crew. er is plek voor 4, de space piraat-ridder-cowboy en gallier.
Maar als je heel veel weet, weet je eigenlijk nog nietsquote:Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, als je iets niet weet ben je niet gelijk dom hoor
Ik zat te denken aan mapima als huishoudster, maar een neger doet het beter.quote:
Je weet ietsquote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar als je heel veel weet, weet je eigenlijk nog niets
whehe die kop van dat blonde wijf als dat negerwijf zegt dat ze medeplichtig is aan moordquote:
Ben je assertief?quote:Op zondag 14 december 2014 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat zijn eigenlijks mijn sterke eigenschappen ivm stage?
Ja ze probeert altijd kalm te doen, maar trekt zo'n bek alsof een paard in d'r bek heeft gescheten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehe die kop van dat blonde wijf als dat negerwijf zegt dat ze medeplichtig is aan moord
dat zegt iedereen... ook iedereen is flexibel enzoquote:Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ben je assertief?
Je kan goed conclusies trekken.
Je blijft altijd rustig en consequent.
Je merkt fouten goed op.
Kan goed tegen druk.
daarom gewoon fokkenquote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Blackings het volgende:
Na het kijken van die serie heb ik sowieso wel beseft dat eigenlijk 99% van die jongens die vastzitten het te danken hebben aan hun omgeving en opvoeding.
Er is een verschil tussen buiten een jonko smoken en regelmatig inbreken.quote:
als je inbreekt om wiet te jatten niet echtquote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen buiten een jonko smoken en regelmatig inbreken.
wat?quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
lolwat de koran mag niet maar de bijbel wel![]()
dat zei een van die beveiligers in dat programma netquote:
Logisch toch?quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
lolwat de koran mag niet maar de bijbel wel![]()
Volgens mij heb je het niet goed begrepenquote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zei een van die beveiligers in dat programma net
ohquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet goed begrepen
Ze zitten niet aan de koran omdat de moslim boys trippen als ze de koran ergens anders zetten.
Goede nominatie wel.quote:
Ik zou ook trippen als ze mijn hasj uit de koran zouden vissen.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zou ook trippen als ze mijn hasj uit de koran zouden vissen.
ahwquote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niemand nomineert mij ook, kutleven slecht voor het ego dit
quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zou ook trippen als ze mijn hasj uit de koran zouden vissen.
ik zie jou zelden buiten slowchats posten though, en als ik zou stemmen had je mijn stem gehad bae.quote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niemand nomineert mij ook, kutleven slecht voor het ego dit
wrm stem je nietquote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie jou zelden buiten slowchats posten though, en als ik zou stemmen had je mijn stem gehad bae.
eentje, maar die werd niet gefilmdquote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
komen er ook nog fitties in dat programma?
quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Blackings het volgende:
[..]
eentje, maar die werd niet gefilmd
zo erg is het toch niet? thnxquote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie jou zelden buiten slowchats posten though, en als ik zou stemmen had je mijn stem gehad bae.
fapje gemachtquote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Remqo het volgende:
Uit leukigheid wil ik het weer even posten.
zo slecht doe ik het toch niet als Tatjana?
[ afbeelding ]
sinds wanneer ben jij zo'n paint-expert dan?quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Blackings het volgende:
Remqo waarom gebruik je geen painter X3 oder Photoshop
Ik gebruik juist paint vanwege de eenvoud, niks met laagjes werken, niets draaien als een hoek verkeerd valt, hup opnieuw tekenen. Als je een eenvoudig tekenprogramma aan kan, dan kan je alles aan.quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Blackings het volgende:
Remqo waarom gebruik je geen painter X3 oder Photoshop
Ik had ooit een PS2 controller kapot goed nagetekend, nooit opgeslagen en op mijn hoogtepunt gestopt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo'n paint-expert dan?
Begrijpelijk, maar Painter X3 is wel kapot lekker als je met een Wacom tablet werkt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik gebruik juist paint vanwege de eenvoud, niks met laagjes werken, niets draaien als een hoek verkeerd valt, hup opnieuw tekenen. Als je een eenvoudig tekenprogramma aan kan, dan kan je alles aan.
Photoshop gebruik ik enkel om de lijnen uit te vloeien en afbeeldingen in een hoge resolutie op te slaan.
Ik heb niet eens een tablet, alles met de muisquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef Blackings het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar Painter X3 is wel kapot lekker als je met een Wacom tablet werkt.
Klassenfoto van de CIA-opleiding?quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef Blackings het volgende:
Bin Laden is de 2de van rechts (donkergroen shirt).
NWS crosspost.
Damn. Nice man.quote:Op zondag 14 december 2014 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een tablet, alles met de muis
quote:Op zondag 14 december 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bin Laden is de 2de van rechts (donkergroen shirt).
NWS crosspost.
Klassenfoto van de CIA-opleiding?
quote:
Het is een talent wat ik bezit, en daar maak ik graag mensen blij mee, het breekt even tussen die bagger wat in KLB gepost wordt.quote:
Fallus Ordner Krewquote:Op zondag 14 december 2014 22:46 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Planet KLB 2,0 vol met trollen en de crew van het FOK! ruimteschip krijgt de opdracht om het klusje te klaren.
A- Fucking Owesome Krew is een tijdelijke naam totdat iemand met een betere suggestie komt.
B- Wie sluit er aan bij de crew. er is plek voor 4, de space piraat-ridder-cowboy en gallier.
Die vind ik wel leuk bedacht, als er niets beters komt neem ik deze aan.quote:
Alsof het niveau hier hoger ligt.quote:Op maandag 15 december 2014 00:21 schreef hoink581 het volgende:
In de brugklas tekende ik ook altijd stripverhalen over mijn klas die ik ze vervolgens liet lezen.
Vond iedereen supertof, alleen was soms wel sneu voor degene die gedemoniseerd werden.
Hebben we toch nog iets gemeenquote:Op maandag 15 december 2014 00:21 schreef hoink581 het volgende:
In de brugklas tekende ik ook altijd stripverhalen over mijn klas die ik ze vervolgens liet lezen.
Vond iedereen supertof, alleen was soms wel sneu voor degene die gedemoniseerd werden.
Oke, toegeven. het hangt er ook vanaf wie je tegenover hebt.quote:
mag ik de evil mastermind zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 22:46 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik ook in de comic plsquote:Op maandag 15 december 2014 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke, toegeven. het hangt er ook vanaf wie je tegenover hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
De Tatjana Simic: Slaapzak. Mijn honingbeertjemijn honneponnetje
mijn liefde
quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef Annabel93 het volgende:
Trap er niet in DjeDjeS_Z is een rare vieze oude man
quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef Annabel93 het volgende:
Trap er niet in DjeDjeS_Z is een rare vieze oude man
Ewa Skatttieeee waar is xPrezziequote:Op maandag 15 december 2014 18:26 schreef Toto69 het volgende:
S_Z is weer begonnen met z'n klonenparade of nie
In mijn kelderquote:Op maandag 15 december 2014 18:27 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ewa Skatttieeee waar is xPrezzie
Je bent zelf gemeenquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Hey nou zeg,,, doe eens niet zo gemeen
Uiteraard.quote:Op maandag 15 december 2014 18:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Net als goede wijn moet je altijd een paar grietjes van een goed jaar op voorraad hebben
Je hebt me beduveld sletquote:Op maandag 15 december 2014 18:30 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ey skatttie wat is dit nou ... one luv toch?
quote:Op maandag 15 december 2014 18:27 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ewa Skatttieeee waar is xPrezzie
Ze probeert je te besodeflikkeren!quote:
ik heb in ieder geval al flink wat piemelfoto's naar annabel en xpressie gestuurdquote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef HPLC het volgende:
Hoeveel seksueel getinte dm's krijg je eigenlijk van mannelijke users als vrouwelijke kloon?
Veel. Zelfs telefoonnummers gekregen :quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef HPLC het volgende:
Hoeveel seksueel getinte dm's krijg je eigenlijk van mannelijke users als vrouwelijke kloon?
Terechte klacht.quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval al flink wat piemelfoto's naar annabel en xpressie gestuurd
Oh skatje, dat zijn mijn favoriete 2 pixels evahquote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval al flink wat piemelfoto's naar annabel en xpressie gestuurd
quote:Op maandag 15 december 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel. Zelfs telefoonnummers gekregen :![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 18:36 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Oh skatje, dat zijn mijn favoriete 2 pixels evah
Het blijven Fokkers he';)quote:Op maandag 15 december 2014 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe wanhopig mensen kunnen zijn. Dit beantwoordt mijn vraag wel.
Heel, héél wanhopig.quote:Op maandag 15 december 2014 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe wanhopig mensen kunnen zijn. Dit beantwoordt mijn vraag wel.
quote:
Stiekem welquote:
Hehequote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik kap het altijd heel snel af als het verkeerd loopt
hahahaha
Voor je het weet ben je die ouwe vent die op piemels scout
En dat mag niemand weten
:")
16 is legaal mattiequote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe. Ik zou wel eens willen onderzoeken hoe ver iemand gaat als ik zeg dat xpressie 16 is. En dan afspreken en politie inschakelen
quote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe. Ik zou wel eens willen onderzoeken hoe ver iemand gaat als ik zeg dat xpressie 16 is. En dan afspreken en politie inschakelen
Daar moet ik nog aan werkenquote:Op maandag 15 december 2014 18:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent voor een Tatjana best slim o+
zou wel echt een naaistreek zijnquote:
Als een vies oud menneke van 55 op seks gaat aandringen bij iemand van 13-14 kan ie van mijn part z'n ballen eraf laten hakkenquote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]daar ben ik niet op uit, ik kom hier voor mijn, maar ook anderen hun lol, ik naai nooit iemand, en dit meen ik echt
quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou wel echt een naaistreek zijn
Zulk volk moeten we hier toch niet.quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als een vies oud menneke van 55 op seks gaat aandringen bij iemand van 13-14 kan ie van mijn part z'n ballen eraf laten hakken
Je hebt echt gelijk, maar het is niet mijn roeping...quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als een vies oud menneke van 55 op seks gaat aandringen bij iemand van 13-14 kan ie van mijn part z'n ballen eraf laten hakken
Nou nou nou. Beetje Telegraafniveau dit.quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Zulk volk moeten we hier toch niet.
hjb a dikke kkhaasquote:
Hihi, dat mag hoorquote:
Ik keur het wel af als iemand van die leeftijd seks wil met een minderjarige. Net als pedofilie in z'n algemeen. Ik vind 't bijvoorbeeld prima wat Alberto Stegeman doet.quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou nou nou. Beetje Telegraafniveau dit.
Ik keur het ook af, maar ballen eraf hakken en zo..quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik keur het wel af als iemand van die leeftijd seks wil met een minderjarige. Net als pedofilie in z'n algemeen. Ik vind 't bijvoorbeeld prima wat Alberto Stegeman doet.
quote:
Maar als jij nou later 'n dochtertje hebt van bijvoorbeeld 12 jaar en die wordt verkracht door zo'n ouwe goorlap.quote:Op maandag 15 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik keur het ook af, maar ballen eraf hakken en zo..tsja, ik vind dat rare uitspraken.
Kwam het zo erg over?quote:Op maandag 15 december 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb ik vannacht niets van gemerkt
Je spartelde als een vis op het droge
misschien kan je me nog wat tatjana-skills lerenquote:
Dat is een heel ander verhaal, dan gaat het om je kind. Al hoop ik dat ik alsnog rationeel genoeg na zou kunnen denken om justitie het gewoon af te laten handelen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar als jij nou later 'n dochtertje hebt van bijvoorbeeld 12 jaar en die wordt verkracht door zo'n ouwe goorlap.
Wat doe je dan?
Mja, ik denk dat je dat op zo'n moment niet doet. Dan wil je zo'n smeerlap alleen maar laten lijden.quote:Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal, dan gaat het om je kind. Al hoop ik dat ik alsnog rationeel genoeg na zou kunnen denken om justitie het gewoon af te laten handelen.
zullen we samen een keer oefenen?quote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
misschien kan je me nog wat tatjana-skills leren
#smoothlikeslaapzakquote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
zullen we samen een keer oefenen?
Je bent zelf een persoonlijk voorbeeld.quote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef HPLC het volgende:
Kom op manAltijd die persoonlijke voorbeelden. Tuurlijk wil je hem dan doodmartelen.
Natuurlijk, vanavond bij mij thuis?quote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
zullen we samen een keer oefenen?
Ongetwijfeld wil je dat dan wel, maar het merendeel van de mensen zal daar gelukkig niet naar handelen. Sowieso naai je (quote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je dat op zo'n moment niet doet. Dan wil je zo'n smeerlap alleen maar laten lijden.
Uhu, true.quote:Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wil je dat dan wel, maar het merendeel van de mensen zal daar gelukkig niet naar handelen. Sowieso naai je () je kind daar alleen maar erger mee, want dan zit haar pa ook in de bak.
Niet zo persoonlijk wordenquote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een persoonlijk voorbeeld.
quote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je dit wel zeker, mijn zaad druipt momenteel nog steeds uit haar natte flamoesje.
serieus?quote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je dit wel zeker, mijn zaad druipt momenteel nog steeds uit haar natte flamoesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok hihi, ik moet me even opmaken dus om een uur of 11?quote:Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Natuurlijk, vanavond bij mij thuis?
quote:Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
serieus?Oh you, als je mijn zaad wilt proeven mag je me ook wel gewoon afzuigen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proest.quote:Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef HPLC het volgende:
Ik zie nu waarom het niks werd met houdjesnater
Zo laat nog?quote:Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ja ok hihi, ik moet me even opmaken dus om een uur of 11?
Neequote:
:Squote:Op maandag 15 december 2014 18:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
Man man Annabel komt langs en de testosteron gutst weer uit het topic
Toto jongen... chill
Koest!
Ik heb stiekem ook wel een zwak voor 50-jarige mannen die zich op internet voordoen als een vrouw in de bloei van haar leven.quote:Op maandag 15 december 2014 18:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
Man man Annabel komt langs en de testosteron gutst weer uit het topic
Toto jongen... chill
Koest!
Wie is deze mijnheerquote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toch wel raar dat dit soort topics altijd SC's worden, maar er nog steeds geen SC zonder incrowd is![]()
Hihi 12 jaar jonger ook goedquote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook wel een zwak voor 50-jarige mannen die zich op internet voordoen als een vrouw in de bloei van haar leven.
Nog steeds? Je zou denken dat hij ondertussen al wel 17 zou zijn.quote:
Oh.quote:Op maandag 15 december 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nog steeds? Je zou denken dat hij ondertussen al wel 17 zou zijn.
:Squote:
Mocht 'ie willen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
Onze Guus wordt al een grote jongen.
Ik zag zelfs haar op de laatste dickpic die hij stuurdequote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.quote:Op maandag 15 december 2014 18:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Guus... pluisje.... wat doe je nou
We hebben het zo goed samen
quote:Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ik zag zelfs haar op de laatste dickpic die hij stuurde
quote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Ik had de wildste fantasieėn over de avonturen die ik met een in een identiteitscrisis verkerende 50-jarige papzak kon beleven, maar 38 is echt te jong voor mij. Sorry.
quote:Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
serieus?NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik had de wildste fantasieėn over de avonturen die ik met een in een identiteitscrisis verkerende 50-jarige papzak kon beleven, maar 38 is echt te jong voor mij. Sorry.
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Lieve Demi,
Ik weet het, je naam is geen Remi.
Rijmen kan ik ook al niet,
Maar toch lik ik met alle liefde aan jouw tiet.
Ik verlang naar je,
Ook al klinkt dit ietwat te.
Zullen we samen trouwen,
En als we oud zijn mag je op mijn leuter kauwen.
Ik stop nu met dit gedicht,
Hopelijk ben je voor me gezwicht.
Xoxo
Jongens, stemmen:quote:Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Boys, pls. Als ik me vier dagen achter elkaar niet scheer krijg ik al lichte stoppeltjes. Lijkt me duidelijk dat ik nu onderhand wel volwassen ben.
Ze smelt helemaal weg waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Lieve Demi,
Ik verlang naar je,
Zullen we samen trouwen,
Xoxo
Ja gestemdquote:Op maandag 15 december 2014 18:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongens, stemmen:
Poll: Is guus al een grote jongen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben om.quote:Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Lieve Demi,
Ik verlang naar je,
Zullen we samen trouwen,
Xoxo
Hoelang is guus?quote:Op maandag 15 december 2014 18:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongens, stemmen:
Poll: Is guus al een grote jongen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kkr bitch kom vechten dan ik sla je helemaal kapot echt je gaat dood gewoon dit overleef je niet klappen zul je kregen a sloerie ik pik dit echt niet ben grote jongen kom op voor me rechten dit ga je bekopenquote:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kkr bitch kom vechten dan ik sla je helemaal kapot echt je gaat dood gewoon dit overleef je niet klappen zul je kregen a sloerie ik pik dit echt niet ben grote jongen kom op voor me rechten dit ga je bekopen
Tenzij je een zwak hebt voor jongetjes natuurlijk
Je hebt betere gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat vinden jullie van mijn gifje
thats what she saidquote:
Hetzalallemaalwelquote:Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De poll is nog steeds 50-50 #wiezalhetzeggen
Kom danquote:Op maandag 15 december 2014 19:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
dat is groot!
[..]
Dat is klein..
Nu weet ik niet wat ik. moet stemmen.
Je moeder.quote:Op maandag 15 december 2014 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, ik ben.
Welke staat van de VS heeft geen rood in de vlag?
Alle antwoorden in één post.
OPGEZOCHT!!quote:
wat is dat voor flikker achtergrondquote:
Maar stem dus maar gewoon "ja"quote:Op maandag 15 december 2014 19:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
dat is groot!
[..]
Dat is klein..
Nu weet ik niet wat ik. moet stemmen.
Weet je wel met welke familie je nu spot.quote:Op maandag 15 december 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dat voor flikker achtergrond
De familie Van Dijk toch niet hoop ik?quote:Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wel met welke familie je nu spot.
oh zie nu pas dat het van van dijkie isquote:Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wel met welke familie je nu spot.
Pas maar op.quote:Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De familie Van Dijk toch niet hoop ik?
quote:Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zie nu pas dat het van van dijkie is
Al gedaanquote:Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar stem dus maar gewoon "ja"
Ik heb ook sympathie voor hemquote:Op maandag 15 december 2014 19:14 schreef Catkiller het volgende:
Het is al erg genoeg dat je graag muziek maakt maar niet josti genoeg bent om bij de band te mogen, laat die jongen met rust.
Dat vallendebanaangeval is toch nog niet zo heel lang terug?quote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
Het verbaast me wel dat hij nog steeds geen kloon heeft gemaakt.
Voor zijn doen wel.quote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vallendebanaangeval is toch nog niet zo heel lang terug?
Misschien moeten jij en de braadslee samen gaan werken.quote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef Blackings het volgende:
extreem lange snippet van DJ Blackings
http://vocaroo.com/i/s1Xym44Q9T4M
ik doe alleen negerbeats en serieuze dissraps ok.quote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en de braadslee samen gaan werken.
He das toevallig ik ken ook iemand die negers beat.quote:Op maandag 15 december 2014 19:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik doe alleen negerbeats en serieuze dissraps ok.
Met of zonder saffraan?quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Verkrijgbaar inclusief bijbehorende gaten
[ afbeelding ]
Nu slechts ¤450,00 per shirt
Limited edition
lolquote:
Die 450fantastischgrap heb ik echt nog nooit leuk gevonden. Vandaar dat ik hem niet koop.quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Verkrijgbaar inclusief bijbehorende gaten
[ afbeelding ]
Nu slechts ¤450,00 per shirt
Limited edition
Geil wijfquote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Remqo het volgende:
Als Tatjana breng ik aandachthoererij naar een hoger niveau.
[ afbeelding ]
je bent al goed nat zie ikquote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt dat de halve familie crimineel is.quote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schijnt dat daar een crimineel tussen zit.
Wat een zwoele blik en wat een schalkse knipoogquote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt door die geile toespelingen van Slaapzakquote:
begrijpelijkquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat komt door die geile toespelingen van Slaapzak
Niet door mijn pics in je DM?quote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat komt door die geile toespelingen van Slaapzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |