welk bedoel jij?quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, de originele versie van Paul mccartney
dat wist ik dus niet meer zeker, maar wel dus.quote:
Live and Let Diequote:
Wikipediaquote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_and_Let_Die_%28soundtrack%29
Nee oke, maar voor op de achtergrond is het nooit storend.quote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze hebben wel goede nummerz gemaakt, maar ik kan er niet teveel van horen
oh ik dacht dat er nog een nieuwere versie wasquote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_and_Let_Die_%28soundtrack%29
Leuk om door te pluizen en je algemene kennis te verrijken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wikipedia
Echt, ik kan me geen wereld meer zonder voorstellen.
Zekerquote:Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Leuk om door te pluizen en je algemene kennis te verrijken.
Ja preciesquote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ZekerSoms begin je iets te lezen, en na 2 uur ben je 20 pagina's verder metpagina's, die helemaal niks meer met het eerste onderwerp te maken hebben
quote:
Ik kan dat gewoon, staat nog iets in de lijst waarvan ik denk....tja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wou hem ook nog draaien, maar wou het jullie niet aan doen
Dit soort dingen moet je aan vrouwen over laten, heel verstandigquote:Op zondag 14 december 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wou hem ook nog draaien, maar wou het jullie niet aan doen
quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je aan vrouwen over laten, heel verstandig
C'est la commissariat.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb dit al jaren niet meer gehoord en toch ken ik die tekst nog steedsmaar die woordjes Frans die ik rond diezelfde tijd uit mijn hoofd leerde
Als ik in Frankrijk ben komen veel woordjes weer naar bovenquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb dit al jaren niet meer gehoord en toch ken ik die tekst nog steedsmaar die woordjes Frans die ik rond diezelfde tijd uit mijn hoofd leerde
Ja dat wel...en dan gaan die mensen terugpratenquote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ik in Frankrijk ben komen veel woordjes weer naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |