Doe maar niet, dan faalt die vogel ookquote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Uccie het volgende:
Pjo is geboren. Ik wil hem/haar graag aanmelden als officiële GutterFM-mascotte.
Zal vanavond proberen een foto te maken als haar moeder mij niet probeert te vermoorden.
Er mist het één en ander.quote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Rob, heeft hij wel verdiend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2014 16:13:04 ]
Awww, wat lief.quote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Rob, heeft hij wel verdiend!
zou je hem dan niet gewoon opnemenquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Uccie het volgende:
Goed nieuws!
<insert plaatje van feesttaart die ik niet heb opgezocht>
Zo wordt 2015 voor veel mensen een heel goed jaar!!
ik zit namelijk een telefoontje uit mijn telefoon te kijken of ik een nieuwe baan heb straks.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Kally het volgende:
En ik weet niet of 2015 een goed jaar gaat worden. Maar we bikkelen gestaag door.
Blaren zijn zo 2014.quote:Op maandag 15 december 2014 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Zolang je maar geen blaar hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat die met dat konijn die een villa cadeau krijgt?
Die vind ik ook cute, betrap ik mijzelf op in ieder geval één ding dat ik dit jaar niet kut aan kerst vind.quote:
http://reclamegemist.tv/f(...)rcial-van-bol-com-nlquote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb geen TV, dus ook geen reclame
quote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb geen TV, dus ook geen reclame
Hij is ook echt zo schattig, zou er bijna een konijn door willen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die vind ik ook cute, betrap ik mijzelf op in ieder geval één ding dat ik dit jaar niet kut aan kerst vind.
Ah, het "101 dalmatiers effect"quote:Op maandag 15 december 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is ook echt zo schattig, zou er bijna een konijn door willen.
Oh je hebt T-mobile.quote:Op maandag 15 december 2014 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
Hoorde laatst dat er in Enschede een vuurwerkfabriek in de brand staat ofzo?
Dan kom ik gewoon op bol.comquote:Op maandag 15 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://reclamegemist.tv/f(...)rcial-van-bol-com-nl
oh, nou ja, wat Yoki postte.quote:Op maandag 15 december 2014 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kom ik gewoon op bol.com
zal wel door FOK! komen
Dan hou ik hem wel zelfquote:Op maandag 15 december 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:
oh die ene, ja die zie ik...maar ik heb al een koelkast.
ja doe maar, ik heb maar een klein huis.quote:
Zelfs nu, na zoveel jaar, vind ik het niet grappigquote:Op maandag 15 december 2014 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
Hoorde laatst dat er in Enschede een vuurwerkfabriek in de brand staat ofzo?
Het is ook niet grappigquote:Op maandag 15 december 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs nu, na zoveel jaar, vind ik het niet grappig.
Ik was even eten.quote:Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is het topic stil.
Ja dat komt door een topickill.
Eet smakelijk!quote:
Die quadruple is hoger dan ikquote:
Ik heb er wel een frituurpan mee gesloopt, maar ach.quote:
quote:
Leo dan hèquote:
Voor onze chinese luisteraars.quote:
sambal bij !!quote:
nee, chinees....anders was het wel YakFM.quote:
Broodje eromheen...voila, hotdog.quote:
jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
Herro! Wercome to shitty wok, may i take youl oldel prease?
viel biel, twee lijstquote:Op maandag 15 december 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
Herro! Wercome to shitty wok, may i take youl oldel prease?
Ga ik eventjes wat intunen..of draai je alleen voor jezelf?quote:Op maandag 15 december 2014 20:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben eventjes wat plaatjes aan het draaien
On airquote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga ik eventjes wat intunen..of draai je alleen voor jezelf?
Dit niet hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
Hoe kom je aan dit soort muziek![]()
Heb je stiekem een wokrestaurant in de kelder
Ik wil wel een mihoen met ossenhaas in zwarte pepersaus...door deze muziek.quote:
Zwarte bonensaus johquote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil wel een mihoen met ossenhaas in zwarte pepersaus...door deze muziek.
Ook lekkerquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Ga ik morgen op de terugweg gewoon halen
Heyyyy LB en ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |