Wel volgens de definitie van de VN:quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef teknomist het volgende:
En al zou het wel om de afkomst gaan, dan zou het nog geen racisme zijn. Tenzij Marokkanen van een ander ras zijn dan het Kaukasische ras.
Welke familie?quote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef agter het volgende:
Ik ken die familie al wat langer dan vandaag, en laat ik zeggen dat dit mij niet verbaast.
Ik vind marokkanen over het algemeen niet zo aardig, maar mischien bewijst ooit een wel aardige marokkaan mij het tegendeel, eentje die niet praat alsof hij een stuk elastiek in zn mond heeft.quote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik bespeur haat in je posts oid?
De mening van de VN. Straks kom je nog met de mening van Sunny Bergman.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wel volgens de definitie van de VN:
"elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven"
Ik vind dit wel een beetje makkelijk praten hoor, ontken het maar allemaal. Het is gewoon een feit dat Marokkanen worden gediscrimineerd. Je moet beetje genuanceerd hierin zijn, natuurlijk moeten we ze niet elke 'racisme!!' roeper knuffelen, maar ontkennen dat veel NL-ers er racistische gedachtes op na houden is ook weer de verkeerde weg. Allebei de problemen moeten opgelost worden.quote:Op zondag 14 december 2014 22:14 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik kan ze ook geen ongelijk geven. Er zijn nog hele hordes Nederlanders die hier extreem gevoelig voor zijn. Deze NLers klappen dan meteen dicht en geven meteen toe. Gewoon op hun misplaatste schuldgevoel inspelen. Wil je ergens onderuit of iets voor elkaar krijgen roep je gewoon iets in trent van racisme en hopla je krijgt het meteen voor elkaar zonder dat er nog lastige vragen worden gesteld. Je hebt nog best wel veel van dit soort NLers rondlopen en niet op de laatste plaats bij de overheid.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind marokkanen over het algemeen niet zo aardig, maar mischien bewijst ooit een wel aardige marokkaan mij het tegendeel, eentje die niet praat alsof hij een stuk elastiek in zn mond heeft.
Waarvan ken je ze?quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef agter het volgende:
[..]
De Marghadi's uit die betreffende tak, zus en broer.
Ja, sorry dat ik de mening van de VN hoger in acht neem dan jouw mening.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De mening van de VN. Straks kom je nog met de mening van Sunny Bergman.
Ongelofelijk dat mensen nog steeds niet weten dat er een verschil tussen afkomst en religie is.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef SuperFood het volgende:
wat doet een goede marokkaan moslim in een kroeg.
Je hoeft niet bescheiden te zijn, Ceberuts mening staat weer hoger dan de VN.quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik de mening van de VN hoger in acht neem dan jouw mening.
ik ga googlen. als ie geen moslim is bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan.quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat mensen nog steeds niet weten dat er een verschil tussen afkomst en religie is.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind marokkanen over het algemeen niet zo aardig, maar mischien bewijst ooit een wel aardige marokkaan mij het tegendeel, eentje die niet praat alsof hij een stuk elastiek in zn mond heeft.
Niet dat ik Marokkaan ben en daarom zo reageer maar: Autisten gespotquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ken ze prive. Wijd ik verder niet over uit.
Anticlimaxquote:Op zondag 14 december 2014 22:26 schreef agter het volgende:
[..]
Jammerquote:Op zondag 14 december 2014 22:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, snap ik.quote:
heeft ie zo'n slechte adem danquote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Ik houd over het algemeen gewoon mijn mond.
Maar dit verbaast mij niet, dat hij de kroeg uit gezet is.
Laten we het er op houden dat ze beiden veel aandacht nodig hebben, zus en broer.quote:
Dat er een bepaalde afkeer is ontken ik niet. Maar dit geval is wel heel erg dubieus. Maar ik zeg je heel eerlijk dat als ik een kroeg had dat ik ze liever ook niet binnen zou willen hebben. Ik woon zelf in een wijk met ongeveer 50/60% Marokkanen en in de kroeg, wijkcentrum en clubhuis wordt de sfeer ook aardig verpest door deze groep. Het is een mentaliteitsprobleem en dat kan je toch moeilijk ontkennen. Mij persoonlijke mening is dat een kroeg vol Nederlanders toch een stuk gezelliger is.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje makkelijk praten hoor, ontken het maar allemaal. Het is gewoon een feit dat Marokkanen worden gediscrimineerd. Je moet beetje genuanceerd hierin zijn, natuurlijk moeten we ze niet elke 'racisme!!' roeper knuffelen, maar ontkennen dat veel NL-ers er racistische gedachtes op na houden is ook weer de verkeerde weg. Allebei de problemen moeten opgelost worden.
Dit ja.quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
En dit noemt zichzelf dan een journalist, zonder onderzoek of wederhoor een ongefundeerd onderbuikberichtje over een beladen onderwerp de wereld inslingeren
Voor welke publicatie is ze werkzaam?quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
En dit noemt zichzelf dan een journalist, zonder onderzoek of wederhoor een ongefundeerd onderbuikberichtje over een beladen onderwerp de wereld inslingeren
Journalist? Dat is toch een presentator. Hij schrijft verder niks, hij vertelt alleen wat op een schermpje staat.quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |