Ik kijk nu seizoen 7quote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je skins al helemaal had gezien mijn excuses.
oh ik interesseer me niet zo in aziequote:Op zondag 14 december 2014 21:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Marco Polo (Venetië of Korčula, c. 1254 – Venetië, 8 januari 1324) was een Venetiaans handelaar en ontdekkingsreiziger. Met zijn vader Niccolò en oom Maffeo Polo bereisde hij tussen 1271 en 1295 voor Europa grotendeels onbekende gebieden als Perzië, China en Indië. Hij wist in dienst van de Mongoolse heerser Koeblai Khan unieke informatie over Azië te verzamelen. Na terugkeer in Venetië beschreef hij, samen met de romanschrijver Rustichello van Pisa, de door hem bezochte landen in Il Milione (Nederlandse titel: De wonderen van de Oriënt). Dit boek had in de late middeleeuwen grote invloed op het Europese beeld van het oosten. Marco Polo beschreef de pracht en luister van China en het Mongoolse Rijk en vermeldde vele in Europa onbekende zaken zoals het gebruik van papiergeld, steenkool, het bestaan van Japan, etc. De door Marco Polo opgedane geografische kennis werd gebruikt door gerenommeerde cartografen en stimuleerde, aan de vooravond van het tijdperk van de grote ontdekkingen, ontdekkingsreizigers als Christoffel Columbus. Regelmatig zijn twijfels uitgesproken over de geloofwaardigheid van Marco Polo’s reizen op grond van omissies en onjuistheden in het boek, maar de meeste onderzoekers oordelen dat de grote hoeveelheid correcte en verifieerbare informatie bewijst dat Il Milione wel degelijk een uniek en waarheidsgetrouw document is.
Ontdekkingsreizigerquote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wist alleen nog heel klein iets van dat hij dingen ging beschrijven
maar nooit gehad op school ofzo
kutschoolquote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wist alleen nog heel klein iets van dat hij dingen ging beschrijven
maar nooit gehad op school ofzo
Terecht.quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik interesseer me niet zo in azie
lijkt me niksquote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OntdekkingsreizigerBest wel interessante serie wel.
Gaat ook over Mongoolse en Chinese rijk enzo
iedereen kent Marco Polo toch wel?quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik interesseer me niet zo in azie
Ja, dat ze auditie moeten doen voor de Khanquote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt in dat hoerenhuis
nee te verquote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat ze auditie moeten doen voor de Khan
Hoe speel jij verstoppertje met Marco Polo?quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen kent Marco Polo toch wel?![]()
Zo speel je verstoppertje verdomme![]()
Ja, heb je dat op Google Afbeeldingen gezien?quote:
hoe speel jij verstoppertje danquote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen kent Marco Polo toch wel?![]()
Zo speel je verstoppertje verdomme![]()
marco? POLOquote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe speel jij verstoppertje met Marco Polo?
Nee in films, docu's, journaal en series krijg ik genoeg mee van die cultuur daar. En het is gewoon echt heel kut daar.quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb je dat op Google Afbeeldingen gezien?
Nooit zo gedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
marco? POLO
de zoeker roept marco
quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in films, docu's, journaal en series krijg ik genoeg mee van die cultuur daar. En het is gewoon echt heel kut daar.
China communistische jankboelJapan met hun rare fetishes
India met al hun gangbangs en diarreevoedsel
![]()
BAH BAH BAH
Heul niet, dat is Midden en Zuid Amerikaquote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Azie meest interessante werelddeel sowieso
de fuckquote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit zo gedaan.
Wij riepen altijd "Kom kom kommertje kom maar uit je holletje"
Dat is Europa.quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
in de homoscene is dat net andersquote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit zo gedaan.
Wij riepen altijd "Kom kom kommertje kom maar uit je holletje"
Hong Kong in de jaren 50.quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Wat is daar interessant aan?quote:
Valt wel mee hoe net het er daar aan toe gaat.quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in de homoscene is dat net anders
Europa ownde de wereldquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar interessant aan?
Best leuk en mooi hoor, sommige plekken daar niet van
Rijke historiequote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De cultuur is mooi, veel diversiteit, mooie plekken en steden. Ook nog natuur.quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hong Kong in de jaren 50.
http://www.boredpanda.com(...)raphy-memoir-fan-ho/
Vette fotos. Flinke verandering met nuquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hong Kong in de jaren 50.
http://www.boredpanda.com(...)raphy-memoir-fan-ho/
Heeft Azie ookquote:
Ligt heel erg aan waar hoorquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Mooiste aan Azië zijn de vrouwen #YellowFever
Thaise ladyboysquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Klopt.quote:
Moet je wel eerst kijken of ze niet stiekem een penis hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Chinese en Japanse vrouwen zijn echt heel erg lelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Aziatisch eten is niks.quote:Op zondag 14 december 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Azie heeft de cultuur iets meer mee vind ik
en het eten sowieso
Mja, het ligt er een beetje aanquote:Op zondag 14 december 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan waar hoor![]()
Thaise vrouwen
Koreaans en Japans daarentegen
En sommige Chinese
Dit ten alle tijdenquote:Op zondag 14 december 2014 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kijken of ze niet stiekem een penis hebben.
Sowieso blanke vrouwen => Aziaten.
Jij eet liever bloemkool met je vrouw Anneke ja ik weet hetquote:
Nee dan schijten ze in je bek terwijl je gewurgd wordt door een inktvis.quote:Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, het ligt er een beetje aanAls ze heel Aziatisch in alles zijn vind ik het niet zo tof
wat is een pijltje?quote:Op zondag 14 december 2014 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kijken of ze niet stiekem een penis hebben.
Sowieso blanke vrouwen => Aziaten.
Totaal niet. Hollandse pot is ook maar saai.quote:Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij eet liever bloemkool met je vrouw Anneke ja ik weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |