Mwah ben het wel eens met het anti Europa belijdt niet dat een verenigd Europa slecht is maar de huidige uitvoering wel.quote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De PVV is een one-issue partij.
mark is onaantrekkelijk en zou vervangen moeten worden door een aantrekkelijk persoon die dan zijn toespraken houdtquote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Er moet altijd 1 liberale partij in de coalitie zitten anders gaat het mis, vvd is dan een prima partij
ik heb bij mijn laatste bericht maar een PI gedaan voordat mensen mij in deze discussie gaan gelovenquote:
Roemer is wel charismatisch jaquote:Op zondag 14 december 2014 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
mark is onaantrekkelijk en zou vervangen moeten worden door een aantrekkelijk persoon die dan zijn toespraken houdt
ik ben verkouden en mijn neus zit dichtquote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor, hoezo interpreteer jij dit zo
Niet terugtrekken nuquote:Op zondag 14 december 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb bij mijn laatste bericht maar een PI gedaan voordat mensen mij in deze discussie gaan geloven
Meer steun voor onze ouderen. Nederland zit nu op zijn knieën. We moeten weer op onze eigen benen staan voordat we anderen proberen op te helpen staan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De PVV is een one-issue partij.
ja lekker dingquote:
ik heb geen idee voor welke partij ik ben johquote:
Daar ben ik het ook mee eens. Laatst weer ergens gelezen dat Nederland ook geld gaat pompen in het opbouwen van de Gaza strook, Daar schiet je niks mee op dat maken ze toch binnen een paar jaar weer kapot.quote:Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer steun voor onze ouderen. Nederland zit nu op zijn knieën. We moeten weer op onze eigen benen staan voordat we anderen proberen op te helpen staan.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen idee voor welke partij ik ben joh
lees met verkiezingen wel de programma's en zie dan wel
Veel te gericht op 1 punt.quote:
zie ik dan wel hahaquote:
Is het wat die serie?quote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Marco Polo heeft wel veel eye candy zeg sjeeezzuuss
de serie dan he![]()
Oostenrijk doet niet meer mee?quote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Uit de EU. Samen met Duitsland, Vlaanderen en Denemarken Groot-Germanie stichten.
Sst jij ik moet dat nog kijkenquote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
de serie dan he![]()
Je moet niet gaan vergelijken met GoTquote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoorde veel negatieve berichten, maar valt mee dus.
Mja, 1e ep is een beetje vaag en afgeraffeld maar ik daarna gaat het beterquote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoorde veel negatieve berichten, maar valt mee dus.
Die sukkel spoilerde gister ook alquote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
waar gaat het overquote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
de serie dan he![]()
Hier zitten Chinese boobs inquote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet niet gaan vergelijken met GoT
Dit is toch gebaseerd op historische feiten en niet op fantasy toch?quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet niet gaan vergelijken met GoT
ken ik nietquote:
Mooi zo.quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, 1e ep is een beetje vaag en afgeraffeld maar ik daarna gaat het beter
Alsof jij nooit spoilertquote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sst jij ik moet dat nog kijken
Ben net al weer genoeg gespoilerd op fb wat betreft Arrow.
Jajaquote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
man, ik ben bij ep 2
was grap
Chinezenquote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hier zitten Chinese boobs in
quote:
...quote:
Keltische pussies. GERMANIA STRONKquote:
ik ben serieus bij episode 2quote:Op zondag 14 december 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja
Ben je al bij dat stuk met die groep hoeren?
quote:
Komt straks wel leuk stukje voor je aanquote:Op zondag 14 december 2014 21:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben serieus bij episode 2
Ik dacht dat je skins al helemaal had gezien mijn excuses.quote:
boobs?quote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt straks wel leuk stukje voor je aan
Hele hoopquote:
ja wist alleen nog heel klein iets van dat hij dingen ging beschrijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |