Vandaar dat ik dat nog niet heb.quote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Popcorn time niet werkt met mijn internet.
heb een imac gebruik hem voor filmpjes/series kijken en skype/tinychat en dat is hetquote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer met argumenten dwaas.
Apple is voor rijke tatas maar wel goed
popcorn time werkt niet eens naar behorenquote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dan nog Netflix?
En ik vind Netflix eigenlijk wel mooi iets.quote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dat nog niet heb.
ja goedquote:
Nederlandse overheid ,, miljoenen arme mensen !! oudjes hebbe niets te eten !! overheid zakkenvullersquote:
Fijn voor je maar ik lees geen enkel steekhoudend argument waarom windows daarom beter zou zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb een imac gebruik hem voor filmpjes/series kijken en skype/tinychat en dat is het
gebruik liever windows
ahhaa shitquote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederlandse overheid ,, miljoenen arme mensen !! oudjes hebbe niets te eten !! overheid zakkenvullers
feitelijk correct, maar zonder belasting is de wereld niet leefbaar.quote:
Ik hou het ook wel bij Netflix hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind Netflix eigenlijk wel mooi iets.
Als Popcorn time me niet bevalt hou ik het sowieso nog wel
En Popcorn Time is wel rete-illegaal natuurlijk
okeequote:Op zondag 14 december 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nieuwste is nu aan het updaten
8.02 is dat geloof ik
stiekem wel :$$$quote:
Bejaarden worden maar eens in de week gewassenquote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederlandse overheid ,, miljoenen arme mensen !! oudjes hebbe niets te eten !! overheid zakkenvullers
Onzin. Propaganda die je door de linkse overheid word ingefluisterd.quote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
feitelijk correct, maar zonder belasting is de wereld niet leefbaar.
X did nothing wrongquote:
Volgens mij heb ik wel goeie site gevonden.quote:Op zondag 14 december 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee
als je hulp nodig hebt moet je maar dm'en heb vroeger veel ipods en iphones gejailbreakt
Leuk op wie moest je passen?quote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goed
40 euro gekregen bij oppassen en dagje bij mijn ouders geweest. en net even aan school gewerkten nog een weekje school en dan vakantie en leuke dingen doen
en met jou?
Wat was jij vervelend aan het doen in het Feyenoord topic vanmiddag zeg viel me van je tegen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bejaarden worden maar eens in de week gewassen
-Johan Derksen
zag laatst homo met che guevara shirtquote:
NEE DAT KOMT OMDAT JE NIET GOED LEEST MONGOOLquote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn voor je maar ik lees geen enkel steekhoudend argument waarom windows daarom beter zou zijn.
Windows 8 is ronduit aids.
DAT IS EEN MENING IK MAG DIE MENING HEBBEN ZONDER DAT IK MIJ DAARBIJ HOEF TE VERANTWOORDEN NAAR JOUquote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
osx fggt en ben het niet met je eens
maar ik ben linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |