Bij laptops geef ik je gelijk inderdaad ja.quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werk op school altijd op een Mac, maar het werkt helemaal niet functioneel. Je kan nooit zien welke programma's er allemaal open staan en is totaal niet overzichtelijk.
Windows >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Apple
quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Apple is een beetje als een fiets met zij wielen. Als je niet kan fietsen prima maar uiteindelijk moet je toch een keer de stap maken om zonder te kunnen.
nasty gezichtquote:Op zondag 14 december 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit moet de mooiste vrouw ter wereld voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Geen laptops maar gewoon desktop Macs.quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij laptops geef ik je gelijk inderdaad ja.
Ik ben een apple-fanboy maar niet wat betreft de Maclaptops
Gielquote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert Giel Beelen. Jij hebt geen recht van spreken
Die luister ik juist niet, Hansquote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert Giel Beelen. Jij hebt geen recht van spreken
Meest kutte dj van 3fm, samen met Claudiaquote:Op zondag 14 december 2014 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Giel
Giel tijdens recordpoging +10000 respect
sws 3fmquote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meest kutte dj van 3fm, samen met Claudiade
Breij
Ok.quote:Op zondag 14 december 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die luister ik juist niet, Hans
Smerig wijf is dat.quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breij
Claudia de Breij is geen 3fm-DJ meer.quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breij
Prima zender, alleen is het een beetje verkwisting van belastinggeld.quote:
Als DJ is hij juist chill ook niet vies van een beetje controverse.quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breij
Over wie?quote:
Een beetje veel.quote:Op zondag 14 december 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima zender, alleen is het een beetje verkwisting van belastinggeld.
Vroeger als ik naar school moest ochtendshow met Edwin Eversquote:
In de ochtend heb ik echt geen behoefte aan een schreeuwende DJ.quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger als ik naar school moest ochtendshow met Edwin EversHij is baas
was nooit echt risicoquote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef Fok-it het volgende:
Het is tegenwoordig niet echt meer een risico om je ipad te jailbreaken toch?
Moest 2 uur reizen dus. Oortje in, beetje muziek, beetje eerste nieuws, ontbijtje erbijquote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de ochtend heb ik echt geen behoefte aan een schreeuwende DJ.
Dan wil ik beginnen met stilte om me heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |