SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zowieso snap ik niet wie ooit heeft bedankt om die prijs zo vreselijk lelijk te maken. Een soort van metalen prullebak dekselquote:
dus?quote:Op zondag 14 december 2014 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dus op 6. Als linksback. Terwijl hij een minuut of 400 minder heeft gespeeld dan Klaassen.
Bedanktquote:Op zondag 14 december 2014 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dus op 6. Als linksback. Terwijl hij een minuut of 400 minder heeft gespeeld dan Klaassen.
Diegene heeft bedørven eten gehad waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft er bij FC Twente bedacht dat het een goed idee zou zijn om die Torgeir Børven te halen?
7/10quote:Op zondag 14 december 2014 14:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Diegene heeft bedørven eten gehad waarschijnlijk.
Wat een leuk grapje.quote:Op zondag 14 december 2014 14:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Diegene heeft bedørven eten gehad waarschijnlijk.
#leukfeitjetwitter:OptaJohan twitterde op zondag 14-12-2014 om 14:56:2710 - Ten of the last 20 Eredivisie goals by Luuk de Jong have been headers (6 for Twente, 4 for PSV). Trade. reageer retweet
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 14 december 2014 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel erg met Jan bezig.
Elke bal en twee klemvast. Raarrrquote:Op zondag 14 december 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stevens laat echt elke bal uit zijn handen stuiteren.
terechtquote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is inmiddels wel tijd voor de meer dan terechte 2-0
Twente domineert.quote:
Na zijn fronslift.quote:Op zondag 14 december 2014 15:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze zijn oogtumor eens opereren?
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 14-12-2014 om 15:02:533 - The last three goals by Luuk de Jong were headers and all assisted by Jetro Willems. Combo. reageer retweet
Gelukkig heb ik Willems in mijn fok manager.quote:Op zondag 14 december 2014 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 14-12-2014 om 15:02:533 - The last three goals by Luuk de Jong were headers and all assisted by Jetro Willems. Combo. reageer retweet
Toen ik je quotte stond er PSV, waarom pas je je eigen bericht aan?quote:
Dan zal je vast bovenaan staan.quote:Op zondag 14 december 2014 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Willems in mijn fok manager.
Jij post bijna een minuut na zijn editquote:Op zondag 14 december 2014 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen ik je quotte stond er PSV, waarom pas je je eigen bericht aan?
Er zat anderhalve minuut tussen mijn post, die ik direct aanpaste, en jouw quote. Jij verkondigt onwaarheden.quote:Op zondag 14 december 2014 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen ik je quotte stond er PSV, waarom pas je je eigen bericht aan?
Je weet toch dat ik in boerenland woon he? Het gaat hier allemaal wat trager.quote:Op zondag 14 december 2014 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij post bijna een minuut na zijn edit
Het wordt pas indrukwekkend als hij boos wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 15:09 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi die ontlading bij Cocu, die man straalt een en al autoriteit uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee z'n vader heeft hem geskullfucked.quote:Op zondag 14 december 2014 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Heeft je moeder je op je hoofd laten vallen als baby?
quote:Op zondag 14 december 2014 15:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee z'n vader heeft hem geskullfucked.
Hoeveel geld win jequote:Op zondag 14 december 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het zo blijft is mijn Toto tot nu toe perfect
quote:Op zondag 14 december 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wamberto-esque.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het net jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
fenerbache ookquote:Op zondag 14 december 2014 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente is echt tering slecht
quote:Op zondag 14 december 2014 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
deze wedstrijd is echt tering slecht
Vitesse ook.... toch staan ze voorquote:Op zondag 14 december 2014 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente is echt tering slecht
Laatste wedstrijd van rodgers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Een wat.quote:Op zondag 14 december 2014 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is dit voor kut poekoe in Eindhoven?
welm?quote:Op zondag 14 december 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
Twente is nog net iets meer non-ploeg dan PSV. Dus ik gun ze die nederlaag welm
-mquote:
The butthurt is strong in this one.quote:Op zondag 14 december 2014 15:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
3 sterren en 4 kampioenschappen op een rij.gif
Winnen ook gewoon straks.quote:Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord moet zo even gelijkspelen alsjeblieft.
Doe maar jaquote:Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord moet zo even gelijkspelen alsjeblieft.
Oh kun je alvast even vertellen wie wanneer de goals maken dan hoef ik niet meer te kijken oké bedanktquote:
Kazim Kazim 3 keerquote:Op zondag 14 december 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh kun je alvast even vertellen wie wanneer de goals maken dan hoef ik niet meer te kijken oké bedankt
Je steelt Ties zijn tekstquote:Op zondag 14 december 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh kun je alvast even vertellen wie wanneer de goals maken dan hoef ik niet meer te kijken oké bedankt
Toornstra 78e minuut. 1-0. Ook gelijk eindstand.quote:Op zondag 14 december 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rik vindt het niet leuk dat spelers van zijn club worden afgezeken.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-12-2014 om 15:18:54PSV mag ook keeper Jeroen Zoet dankbaar zijn. Cruciale redding bij 0-0. Dat wordt later nog wel eens vergeten. #psvtwe reageer retweet
Rik is fan van Jong PSV.quote:Op zondag 14 december 2014 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
Rik vindt het niet leuk dat spelers van zijn club worden afgezeken.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-12-2014 om 15:18:54PSV mag ook keeper Jeroen Zoet dankbaar zijn. Cruciale redding bij 0-0. Dat wordt later nog wel eens vergeten. #psvtwe reageer retweet
Ze hebben van Groningen verloren jij was daarbij toen ik zei dat ik Anti-Twente wasquote:
Stap 1: zeg iets achterlijks zonder het door te hebbenquote:
Lezen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stap 1: zeg iets achterlijks zonder het door te hebben
Stap 2: kut, mensen hebben het door
Stap 3: doe alsof het een troll was
Dit proces doorloopt GGMM ook altijd./quote:Op zondag 14 december 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haphapquote:
Stap 4: begin weer bij stap 1quote:Op zondag 14 december 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
HaphapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:graag op anoniem
quote:Op zondag 14 december 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je vergiste je gewoon. Kan gebeuren, no worries.
quote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is nu wachten tot ze Marsman eens passeren. Vandaag is het weer niks...
Mentaliteitskwestie?quote:Op zondag 14 december 2014 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zitten geen kerels bij Twente, alleen maar jochies.
Zoetebierquote:Op zondag 14 december 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die reeks met Zoetebier.14 wedstrijden op rij de 0 of zo. Lachwekkend.
quote:
Monsterscore voorkomen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wut... spits eruit, controlerende mid er in? Alfred snapt het spelletje niet helemaal
Cocu pleegt zelfmoord als hij Wijnaldum - Guardado - Maher neerzet woensdag.quote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aanval moet wel beter tegen Feyenoord
De tweede.quote:Op zondag 14 december 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke passmap is van Groningen?
Voor de kenners.
Die met de meeste zijwaartse en lange ballen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kenners.
Alle ballen op de rechtsvoorquote:Op zondag 14 december 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kenners.
Hiddink heeft oog voor talent.quote:Op zondag 14 december 2014 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zit Marsman eigenlijk reserve? Hoe kan hij nu in Oranje komen?
Ik keek al, dus ik wist de score. Stijn is echter gewoon een kneusje, want scores uit het buitenland moeten in een spoiler.quote:
Als hij half zo goed zou spelen bij Oranje als hij in Engeland doet...quote:
Alle manchester united successupporters komen nu naar buitenquote:
Ja hij is ook niet topscorer ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 16:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als hij half zo goed zou spelen bij Oranje als hij in Engeland doet...
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 14 december 2014 16:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik keek al, dus ik wist de score. Stijn is echter gewoon een kneusje, want scores uit het buitenland moeten in een spoiler.
De laatste kampioen voor Ajax toch?quote:Op zondag 14 december 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Kreator ons probeerde wijs te maken dat Twente tegenwoordig ook een topclub is.
Kreator
Inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De laatste kampioen voor Ajax toch?
Soms doet hij een beetje triest ja. Soms.quote:Op zondag 14 december 2014 16:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik keek al, dus ik wist de score. Stijn is echter gewoon een kneusje, want scores uit het buitenland moeten in een spoiler.
Jij met je FC Groningen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week is er een topper aan de Krommedijk. FC Groningen komt op bezoek
Dat gaat Dordt winnen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week is er een topper aan de Krommedijk. FC Groningen komt op bezoek
Als hij deze volgende week pakt, mist hij Feyenoord - FC Twente. Dat is de eerste wedstrijd na de winterstop.quote:Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ziyech is geschorst bij de volgende gele kaart
En ze hadden eigenlijk gewoon nog een keer kampioen moeten worden. Dat seizoen wel mooi de beker gewonnenquote:
January 16, 2015quote:Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij deze volgende week pakt, mist hij Feyenoord - FC Twente. Dat is de eerste wedstrijd na de winterstop.
#leukfeitjequote:Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij deze volgende week pakt, mist hij Feyenoord - FC Twente. Dat is de eerste wedstrijd na de winterstop.
Ajax, PSV, Feyenoord. Al denk ik dat Vitesse nog meeste kans maakt op een punt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
January 16, 2015
20:00 Ajax ? - ? FC Groningen
January 17, 2015
20:45 Vitesse ? - ? PSV Eindhoven
January 18, 2015
14:30 Feyenoord ? - ? FC Twente
koekoek
Midweeksquote:Op zondag 14 december 2014 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
January 16, 2015
20:00 Ajax ? - ? FC Groningen
January 17, 2015
20:45 Vitesse ? - ? PSV Eindhoven
January 18, 2015
14:30 Feyenoord ? - ? FC Twente
koekoek
Dat is wel irritant idd, vooral zonder schoenen aan.quote:Op zondag 14 december 2014 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij een dezer dagen op een legoblokje staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |