SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoi intellectueelquote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef Intellectueel het volgende:
Barazite.Egoistisch als de neten.
Wat is Ajax goed hè?quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef Intellectueel het volgende:
bedankt ik heb nu hongerquote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe is een balletje breed op het middenveld een key pass?
Even een mailtje naar Squawka sturen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe is een balletje breed op het middenveld een key pass?
Wat gaat jouw favoriete club Feijenoord er zo van bakken?quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef Intellectueel het volgende:
Ja idd, zo'n type gaat nooit ver komen. Vindt zichzelf nu al de beste voetballer van Nederland. Die blik van hemquote:Op zondag 14 december 2014 14:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vind hem er ook verschrikkelijk arrogant uit zien, nog erger dan Kishna zelfs.
Valt wel mee.quote:
Het orakel zegt een gelijkspelletje.quote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat gaat jouw favoriete club Feijenoord er zo van bakken?
aldus roland010 die elke dag op zijn zolderkamer zit met zijn 200 kilo vadsige lijfquote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ja idd, zo'n type gaat nooit ver komen. Vindt zichzelf nu al de beste voetballer van Nederland. Die blik van hem![]()
Squawka.comquote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort info vandaan?
quote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ja idd, zo'n type gaat nooit ver komen. Vindt zichzelf nu al de beste voetballer van Nederland. Die blik van hem![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
aldus roland010 die elke dag op zijn zolderkamer zit met zijn 200 kilo vadsige lijf
Gewoon mee eens hoor.quote:
Op basis van zijn blik?quote:Op zondag 14 december 2014 14:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon mee eens hoor.
Is echt zo'n type dat bij de eerste kans naar het buitenland gaat en compleet mislukt.
Wie van die 2 zou een hoger IQ hebben?quote:
PEC > rest.quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC completeerde gisteren 79% van haar passes.
#leukefeitjes.
Lachwekkend dat je dit überhaupt nog moet vragen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie van die 2 zou een hoger IQ hebben?
Je fysieke houding zegt heel veel over je mentale houding.quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van zijn blik?![]()
![]()
Wacht het nou gewoon maar even af wat het wordt.
Gewoon niks joh. Je zag aan de blik van dat kleine mongooltje die in Spanje speelt ook dat het een hele grote zou worden.quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van zijn blik?![]()
![]()
Wacht het nou gewoon maar even af wat het wordt.
quote:
Oh, ik zie dat de passes van DE BOOM niet zijn meegeteld.quote:
Ik spreek je in mei weer.quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
De frustratie uit Rotterdam vult mijn maag.
Geweldig, dus meteen maar afschrijven?quote:Op zondag 14 december 2014 14:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je fysieke houding zegt heel veel over je mentale houding.
We spreken elkaar nu toch ook?quote:
Nee hoor, Overmars kan straks lekker cashen op hem.quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldig, dus meteen maar afschrijven?
Dit idd. Zou zo'n kneus echt niet bij m'n club willen hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 14:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon mee eens hoor.
Is echt zo'n type dat bij de eerste kans naar het buitenland gaat en compleet mislukt.
Totaal onbekend die jongen. Had tot eergisteren überhaupt nog nooit met het eerste getraind en zelfs Jans kende hem alleen van horen zeggen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat de passes van DE BOOM niet zijn meegeteld.
Kan jij als PEC-watcher meer duiding geven over deze 18-jarige jongen?
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 14-12-2014 om 12:45:18509 - Jeroen Zoet of @PSV has not conceded a goal in the last 509 minutes he has played in Eredivisie home games. Neat. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hij doet me denken aan de spelers van PSV.quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit idd. Zou zo'n kneus echt niet bij m'n club willen hebben.
Zelfs voor Ajax-begrippen is het een arrogant en wereldvreemd kutjoch.
quote:Op zondag 14 december 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Even koffie zetten en de FOX-stream voor GRO-VIT aanzetten.
[ afbeelding ]
Nog een paar donkere maanden te gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, en dan ook, want dan is de Giro bezig.
quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning Ajax, niets op af te dingen. Alleen jammer van die tegengoal.
quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit idd. Zou zo'n kneus echt niet bij m'n club willen hebben.
Zelfs voor Ajax-begrippen is het een arrogant en wereldvreemd kutjoch.
Uh, okéquote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef KingRoland het volgende:
Beetje jammer dat Davy nu naar PSV gaat kijken terwijl hij ook een topshow kan verwachten bij GRO-VIT
Dat wordt de belangrijkste dark horse?quote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Om de Giro zege van Miguel te vieren?
Het is Kazim Kazim, derhalve rest van je proza niet meer gelezen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Jij hebt liever Kazi Kazi die er geen hout van kan, is toch ook een vervelend mannetje, het gaat uiteindelijk om de kwaliteiten, gewoon afwachten of het eruit gaat komen.
Snelle, beweeglijke speler ala Thomas die uit de jeugd van Heerenveen werd geplukt en nu een mooie toekomst bij PEC heeft.quote:Op zondag 14 december 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat de passes van DE BOOM niet zijn meegeteld.
Kan jij als PEC-watcher meer duiding geven over deze 18-jarige jongen?
doe normaal tegen tarado johquote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is Kazim Kazim, derhalve rest van je proza niet meer gelezen.
Topfavoriet. Getalenteerder dan Nairo.quote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat wordt de belangrijkste dark horse?
De gedachte alleen alquote:Op zondag 14 december 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Coolsingel die dan inmiddels de Jordy Clasiesingel heet.
Net als Bakalli en die loser die nu bij Vitesse speelt na z'n successen in Lissabon jaquote:Op zondag 14 december 2014 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan de spelers van PSV.
OK.quote:Op zondag 14 december 2014 14:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Net als Bakalli en die loser die nu bij Vitesse speelt na z'n successen in Lissabon ja
En ook Willems is er zo eentje.
Dat is toch hun beste spelerquote:Op zondag 14 december 2014 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Clasie het mee gaat maken als Feyenoord speler.
quote:Op zondag 14 december 2014 14:20 schreef KingRoland het volgende:
IN MEI OP DE COOLSINGEL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOm de tram naar huis te pakken na een dagje shoppen met je vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op zondag 14 december 2014 14:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Net als Bakalli en die loser die nu bij Vitesse speelt na z'n successen in Lissabon ja
Die Kazim-Kazim mag ook optiefen wat mij betreft. Maar die doet z'n best tenminste nog, en heeft niet zo'n arrogante tiefus-smoelquote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Jij hebt liever Kazi Kazi die er geen hout van kan, is toch ook een vervelend mannetje, het gaat uiteindelijk om de kwaliteiten, gewoon afwachten of het eruit gaat komen.
Neequote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Dit is sarcastisch toch, mag ik hopen?
quote:Op zondag 14 december 2014 14:20 schreef KingRoland het volgende:
IN MEI OP DE COOLSINGEL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
het seizoen is nog jong, de bal is rond. Alles kan Tarado. Denk persoonlijk ook niet dat Clasie weggaat aan het eind van het seizoen, komt tekort voor de top /sub-top.quote:Op zondag 14 december 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar die blijft toch niet eeuwig neem ik aan en dit seizoen gaat het niet lukken.
Mad?quote:Op zondag 14 december 2014 14:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En ook Willems is er zo eentje.
Heeft hij wel hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 14:24 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die Kazim-Kazim mag ook optiefen wat mij betreft. Maar die doet z'n best tenminste nog, en heeft niet zo'n arrogante tiefus-smoel
Hij moet in dienst rijden van Aru.quote:Op zondag 14 december 2014 14:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Topfavoriet. Getalenteerder dan Nairo.
Ullrich werd ook gewoon tweede achter Riis in 1996.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij moet in dienst rijden van Aru.
Lee Towers met Paul Elstakquote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Cavaliers het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt, komt Lee Towers dan optreden samen met Gerry & the Pacemakers?
Hm, bij Heerenveen loopt er altijd wel goede jeugd rond. Ik ga niet zeggen dat het nu wel een geweldige speler wordt, maar dat klinkt veelbelovend.quote:Op zondag 14 december 2014 14:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Snelle, beweeglijke speler ala Thomas die uit de jeugd van Heerenveen werd geplukt en nu een mooie toekomst bij PEC heeft.
Gerry als een aap zo dronken.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Cavaliers het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt, komt Lee Towers dan optreden samen met Gerry & the Pacemakers?
Dan komt André Hazes in Feyenoordshirt zingen samen met Wim van Hanegem.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Cavaliers het volgende:
Dat interesseert me echt niet. Zet de afgang van Roma er bij op.quote:Op zondag 14 december 2014 14:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En je gaat ook GRO-VIT opzetten
Dat zou zeer onverstandig zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij moet in dienst rijden van Aru.
rare mensen daarquote:Op zondag 14 december 2014 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees dat ze in Belgie doelpunten ook wel eens als corners rekenen
Hij ziet er lekker fresh uit. Tijd voor zijn comeback.quote:Op zondag 14 december 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Memphis naar het kappertje geweest, ziet er weer lekker uit.
Memphis ziet er altijd lekker uit.quote:Op zondag 14 december 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Memphis naar het kappertje geweest, ziet er weer lekker uit.
De zwarte Chinees.quote:Op zondag 14 december 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gini lacht altijd, ook als hij huilt.
Kijk die beelden, je lacht je kapot. Niemand snapt het.quote:Op zondag 14 december 2014 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees dat ze in Belgie doelpunten ook wel eens als corners rekenen
Ik moet nu al om je lachen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:30 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu zal ik hier ook mee gaan posten.
Dat wordt lachen geblazen.
quote:
Ga er anders serieus op in.quote:Op zondag 14 december 2014 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willy zeker, Depay mag voorlopig zijn veters nog niet strikken.
We hebben je allemaal gemistquote:Op zondag 14 december 2014 14:30 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu zal ik hier ook mee gaan posten.
Dat wordt lachen geblazen.
Geen enkel zinnig mens vindt dat leuk.quote:Op zondag 14 december 2014 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
De scrum, Derksen vindt dit niet leuk
Ah, je bent er ook.quote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkel zinnig mens vindt dat leuk.
vindt jequote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem vindt je dat hartstikke leuk.
En dit ontkennen zou je volkomen belachelijk maken.
Ik kijk altijd naakt naar wedstrijden van Memphis.quote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef KingRoland het volgende:
GRO-VIT op
MU - LIV op
broekje open
ik ben er klaar voor.
quote:
Ik ook, kijk graag naar Depay hoor maar Willy komt denk ik wel in de top 3 beste spelers ooit van PSVquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is nu al lachen geblazen GGMM, dit wordt een topmiddag.quote:Op zondag 14 december 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat hij m'n quote aanpassen.hoe sneu.
quote:Op zondag 14 december 2014 14:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nu al lachen geblazen GGMM, dit word een topmiddag.
lol vindtquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan wel gaan janken als er ingebroken wordt bij ze.quote:Op zondag 14 december 2014 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
32*41=1312
Goed spandoek in Groningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Eens.quote:Op zondag 14 december 2014 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ben ik hier blij mee, nu hoeft PSV niet eens te winnen.
Met deze eindstand kan ik prima levenquote:Op zondag 14 december 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente gaat dus tegen de eigen zestien aanhangen.
Dalijk is spreektaal.quote:Op zondag 14 december 2014 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dalijkWen er maar aan.
Leuk maar niet hier.quote:Op zondag 14 december 2014 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dalijkWen er maar aan.
Ambrosius kijkt alleen naar hoogwaardig voetbal. Dus Ambrosius kijkt naar Man Utd - Liverpool waar het zojuist 1-0 is geworden.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Net zoals frietquote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef GGMM het volgende:
Dalijk is brabants
Dat soort taal wil ik hier niet zien.
[youhavenopowerhere.jpg]quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef GGMM het volgende:
Dalijk is brabants
Dat soort taal wil ik hier niet zien.
Zei Jans nog iets interessants?quote:Op zondag 14 december 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag Guus Meeuwis vanochtend bij De Tafel Van Kees om te praten over zijn binding met PSV.
De tafel van Kees Momma?quote:Op zondag 14 december 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag Guus Meeuwis vanochtend bij De Tafel Van Kees om te praten over zijn binding met PSV.
Hij moet voor Willem II zijn, wat is dit voor hoogverraad.quote:Op zondag 14 december 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij zei dat hij in een dorpje dichtbij Eindhoven werd geboren.quote:Op zondag 14 december 2014 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij moet voor Willem II zijn, wat is dit voor hoogverraad.
Ook tot 2016?quote:Op zondag 14 december 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Börven vandaag scoort, neemt GGMM een Alfred Schreuder UI.
Nabij lieshout ja. Ik zag Guus trouwens nog van de week in het centrum van 013, dat je het even weet.quote:Op zondag 14 december 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij in een dorpje dichtbij Eindhoven werd geboren.
Die moeten we loten.quote:Op zondag 14 december 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord > Standard > Club Brugge.
Waarom achter de L?quote:Op zondag 14 december 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is trouwens Børven, die ø doe je met rechter alt + L.
Graag gedaan
Is dat leuk de hele middag naar je computer beeld kijken om te zien hoeveel het overal staat?quote:Op zondag 14 december 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord > Standard > Club Brugge.
Ik vraag het even aan mijn buurman.quote:Op zondag 14 december 2014 14:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is dat leuk de hele middag naar je computer beeld kijken om te zien hoeveel het overal staat?
Hoiquote:
quote:
Ah, de mentaliteitskwestie. Vreemd dat het nooit aan een gebrek aan kwaliteit ligt.quote:Op zondag 14 december 2014 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]'t was weer om te janken!! Ik hoop serieus dat we gewoon gaan degraderen nu. Stelletje ongemotiveerde amateurs...
Wel 4 goals in een helft las ik. Mooiere wedstrijd gezien dan ik vrijdagquote:Op zondag 14 december 2014 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]'t was weer om te janken!! Ik hoop serieus dat we gewoon gaan degraderen nu. Stelletje ongemotiveerde amateurs...
Maar bij ADO is het ook gewoon mentaliteit. Er blijft zó veel kwaliteit over in dat elftal als je Kramer en Alberg wegdenkt.quote:Op zondag 14 december 2014 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, de mentaliteitskwestie. Vreemd dat het nooit aan een gebrek aan kwaliteit ligt.
Gaat Feyenoord gewoon winnen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe een gokje.
Leo Driessen zal vanmiddag bij FEY-AZ zitten.
Ligt ook deels aan kwaliteit ja. Alleen ik blijf erbij dat dit elftal genoeg kwaliteit in huis heeft om plek 11 te moeten kunnen eindigen. Alleen ik zie ze wekelijks spelen en zie wekelijks een gebrek aan instelling bij de spelers.quote:Op zondag 14 december 2014 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, de mentaliteitskwestie. Vreemd dat het nooit aan een gebrek aan kwaliteit ligt.
Dromen mag altijd.quote:Op zondag 14 december 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet doen alsof jij FC Twente enige kans toedichtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |