SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utrecht is idd beter, het is wachten op dit.quote:Op zondag 14 december 2014 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de 3-1 via een sneaky countertje.
Lekker tegen houden. PSV mist toch veel kansen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet er scoren? Torgeir Beurven?
Utrecht heeft sinds de 30e minuut het betere.quote:Op zondag 14 december 2014 13:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie is er beter? Ik schakel net in.
Ajax was het eerste halfuur duidelijk beter maar sindsdien zijn ze even slecht.quote:Op zondag 14 december 2014 13:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2de helft Utrecht 99% balbezit en op de paal.quote:Op zondag 14 december 2014 13:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is dat voor loze vraag? Ons aller AJAX natuurlijk. Alsof ooit een ander team beter kan zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 13:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
100 miljoen miljard kansen voor fcuquote:Op zondag 14 december 2014 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2de helft Utrecht 99% balbezit en op de paal.
OK.quote:Op zondag 14 december 2014 13:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat is dat voor loze vraag? Ons aller AJAX natuurlijk. Alsof ooit een ander team beter kan zijn.
Ik neem aan een timer die loopt tot de bal onderschept wordt door een tegenstander en dan gaat de andere timer lopen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe worden balbezitmetingen eigenlijk gedaan?
Je klinkt een beetje mad.quote:Op zondag 14 december 2014 13:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat is dat voor loze vraag? Ons aller AJAX natuurlijk. Alsof ooit een ander team beter kan zijn.
OK./quote:Op zondag 14 december 2014 13:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
inb4 1-3quote:Op zondag 14 december 2014 13:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
madquote:Op zondag 14 december 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ArenA wilde een pingel.
Haha.
Wanneer neem je mij mee?quote:Op zondag 14 december 2014 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen maar eens naar het PHILIPS STADION
madquote:Op zondag 14 december 2014 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Het is weer 'van Boekel is een debiel die de wedstrijd niet onder controle heeft' tijd
OKquote:Op zondag 14 december 2014 13:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Met het geluk van Ajax wint Feyenoord vanmiddag gewoon met 15-0 joh
Klinkt als Narsinghquote:Op zondag 14 december 2014 13:49 schreef MouzurX het volgende:
Kishna zijn acties zijn leuk, maar 9 van de 10 vervolgpasses/voorzetten mislukken.
Toch trapt FC Utrecht er steeds inquote:Op zondag 14 december 2014 13:49 schreef MouzurX het volgende:
Kishna zijn acties zijn leuk, maar 9 van de 10 vervolgpasses/voorzetten mislukken.
quote:Op zondag 14 december 2014 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boetius > Kishna > Memphis > Ronaldo > Messi
Dat is bij CR7 ook zoquote:Op zondag 14 december 2014 13:49 schreef MouzurX het volgende:
Het valt mij op dat je altijd voor Ajax bent. Is dat je reserveclub als Heracles gaat degraderen?quote:
Herinner je je nog die wedstrijd in de Kuip begin dit seizoen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Met het geluk van Ajax wint Feyenoord vanmiddag gewoon met 15-0 joh
Hij is toch voor Juventus?quote:Op zondag 14 december 2014 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je altijd voor Ajax bent. Is dat je reserveclub als Heracles gaat degraderen?
jellyquote:Op zondag 14 december 2014 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je altijd voor Ajax bent. Is dat je reserveclub als Heracles gaat degraderen?
Ik ben niet voor Ajax en zoals ik zei madquote:Op zondag 14 december 2014 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4.9/10quote:Op zondag 14 december 2014 13:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Opgeluchte glimlach van Oar tot Oar.
Mooi dat je het toegeeft.quote:Op zondag 14 december 2014 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax en zoals ik zei mad![]()
Is gewoon kwaliteit.quote:Op zondag 14 december 2014 13:51 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Herinner je je nog die wedstrijd in de Kuip begin dit seizoen?![]()
Feyenoord 14 schoten op doel en 0 goals, Ajax 1 vrije trap die erin dwarrelde en 1 goal.
Tegen zo'n geluksfactor valt niet te spelen.
Dit ja.quote:Op zondag 14 december 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
Kishna doet hard zijn best met al die pasjes en overstapjes maar El Ghazi is gewoon veel beter en effectiever.
Dat dingen waar je weinig invloed op hebt meer dan je statistisch zou verwachten in jouw voordeel uitpakken.quote:
madquote:Op zondag 14 december 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:
Na 4 jaar nog steeds elke ploeg te laf om de trekker over te halen en lucky Ajax af te maken. Zoveel ploegen hadden die kans, maar niemand deed het.
Dit.quote:Op zondag 14 december 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al weken niet. Speelde woensdag ook abominabel slecht.
Je klinkt beetje mad.quote:Op zondag 14 december 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:
Na 4 jaar nog steeds elke ploeg te laf om de trekker over te halen en lucky Ajax af te maken. Zoveel ploegen hadden die kans, maar niemand deed het.
HAHAHAAHAAHAA WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zondag 14 december 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:
Na 4 jaar nog steeds elke ploeg te laf om de trekker over te halen en lucky Ajax af te maken. Zoveel ploegen hadden die kans, maar niemand deed kon het.
Zelfspot, het kán wel.quote:Op zondag 14 december 2014 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat na vanmiddag Feyenoord en PSV vrede hebben met de tweede plaats.
Niemand anders maak na deze pot aanspraak op de titel, je zal alwéér een jaartje moeten wachten voor je weer een kansje maakt.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax virtueel koploper. Sensatie.
Tijd voor van der Hoorn.quote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
De wedstrijd is klaar, tijd voor gallery play
feyenoord heeft minder gescoord dan heraclesquote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
PECquote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Utrecht er nog eentje in peert heeft Ajax twee keer zo veel goals tegen als Feyenoord, nu alquote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
feyenoord heeft minder gescoord dan heracles
lol
Kampioenswedstrijd?quote:Op zondag 14 december 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
5e titel op rij is gewoon binnen, kan niet anders.
De kampioenswedstrijd was de 0-1 tegen Feyenoord.quote:
Dat gedeelte is dit seizoen wel minder in ordequote:Op zondag 14 december 2014 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Utrecht er nog eentje in peert heeft Ajax twee keer zo veel goals tegen als Feyenoord, nu al
Ergens bij PSV een blessure. Ajax kan nog wel wat hebben met El Ghazi en Kishnaquote:Op zondag 14 december 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
5e titel op rij is gewoon binnen, kan niet anders.
Wij hebben de scheidsrechter meequote:Op zondag 14 december 2014 13:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Zonde dit. Best opmerkelijk dat het dubbeltje in zoveel wedstrijden altijd de kant van Ajax opvalt. Met iets minder geluk verspelen ze gewoon punten tegen bv Utrecht, Heerenveen en Feyenoord.
Pure kwaliteit gewoon.quote:Op zondag 14 december 2014 13:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Zonde dit. Best opmerkelijk dat het dubbeltje in zoveel wedstrijden altijd de kant van Ajax opvalt. Met iets minder geluk verspelen ze gewoon punten tegen bv Utrecht, Heerenveen en Feyenoord.
Boeiend, zolang je de minste tegendoelpunten van de eredivisie hebt... Feyenoord heeft een veel beter doelsaldo dan die boeren.quote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
feyenoord heeft minder gescoord dan heracles
lol
Geluk geluk.quote:Op zondag 14 december 2014 13:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax heeft inderdaad geluk dat Feyenoord niet zo goed is in het afwerken.quote:Op zondag 14 december 2014 13:59 schreef PizzaGeit het volgende:
In de breedte het beste inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ergens bij PSV een blessure. Ajax kan nog wel wat hebben met El Ghazi en Kishna
Feyenoord die gaan vanzelf onderuit .
Dat niet zozeer, maar gewoon opmerkelijk veel geluk in andere situaties. Veel ballen op bv de paal en lat enzo (door de tegenstander).quote:
Heeft allemaal met zelfbeheersing en mentaliteit te maken, en een vleugje technische capaciteiten.quote:Op zondag 14 december 2014 14:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar gewoon opmerkelijk veel geluk in andere situaties. Veel ballen op bv de paal en lat enzo (door de tegenstander).
Zal Wilfred blij mee zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha grappig, want Ajax is juist altijd van de ballen breed.
Mwhah, zoveel kon Ajax er bv niet aan doen dat Feyenoord 3 ballen op de lat schoot in de Klassieker. Dat is pure pech aan de kant van Feyenoord, en extreem veel geluk aan de kant van Ajax.quote:Op zondag 14 december 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft allemaal met zelfbeheersing en mentaliteit te maken, en een vleugje technische capaciteiten.
Ruiter, Marsman, Velthuizenquote:Op zondag 14 december 2014 14:03 schreef JenHermes het volgende:
Gaat die Jelle ten Rouwelaar ook nog eens een keer een bal pakken dit seizoen of blijft hij bij elk schot wat op hem af komt vastgenageld aan de grond staanAls er iemand recht heeft op de slechtste keeper van de eerste Seizoenshelft dan is het Jelle ten Rouwelaar wel.
Ik weet het niet man.quote:Op zondag 14 december 2014 14:03 schreef JenHermes het volgende:
Gaat die Jelle ten Rouwelaar ook nog eens een keer een bal pakken dit seizoen of blijft hij bij elk schot wat op hem af komt vastgenageld aan de grond staanAls er iemand recht heeft op de slechtste keeper van de eerste Seizoenshelft dan is het Jelle ten Rouwelaar wel.
Ik ga juichen voor Groningen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:02 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen ga ik naar Manchester United kijken waar wij allemaal voor Louis gaan juichen
Maar wel iedereen de tering schelden.quote:Op zondag 14 december 2014 14:03 schreef JenHermes het volgende:
Is gewoon gebrek aan kwaliteit, het is al heel wat dat ze de lat raakten.quote:Op zondag 14 december 2014 14:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, zoveel kon Ajax er bv niet aan doen dat Feyenoord 3 ballen op de lat schoot in de Klassieker. Dat is pure pech aan de kant van Feyenoord, en extreem veel geluk aan de kant van Ajax.
Als iets zich keer op keer herhaalt, is het geen pech of toeval maar een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 14 december 2014 14:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, zoveel kon Ajax er bv niet aan doen dat Feyenoord 3 ballen op de lat schoot in de Klassieker. Dat is pure pech aan de kant van Feyenoord, en extreem veel geluk aan de kant van Ajax.
Ik zet wel een dual screen opquote:Op zondag 14 december 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga juichen voor Groningen.
LAAT ONS WEER EENS JUICHENquote:Op zondag 14 december 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga juichen voor Groningen.
Zo zijn die Rotterdamse calimero's nou eenmaal.quote:Op zondag 14 december 2014 14:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi hoe er vaak over geluk gesproken wordt in de voetballerij.
Een soort manier om de prestaties van een tegenstander naar beneden te praten. Alsof zij er niks voor hebben gedaan.
Hoe is dat pech? Feyenoord had die wedstrijd kansen die je 'gewoon' laag in de hoek moest schuiven. Dat heeft niets met geluk te maken maar met kwaliteit.quote:Op zondag 14 december 2014 14:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:
Ze heten allemaal voetbalshop.nl en YEAU!.quote:Op zondag 14 december 2014 14:05 schreef MouzurX het volgende:
Waar staat bij Utrecht de naam op de achterkant van het shirt?
Ze hebben gewoon serieus geen naam op hun shirt? Mag dat dan?quote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze heten allemaal voetbalshop.nl en YEAU!.
Utrecht is kopsterk.quote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf elke corner van Utrecht is gevaarlijk van die kant
Natuurlijk mag dat. Wel meer clubs hebben het niet. Alleen je nummer is verplicht, de rest boeit geen zak. Vandaar dat sommige spelers ook niet hun echte naam op hun shirt hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon serieus geen naam op hun shirt? Mag dat dan?
Identificatieplicht dit dat.quote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon serieus geen naam op hun shirt? Mag dat dan?
Tijdens de warming up voor PSG - Ajax oefende Cillessen alleen op trappen vanaf de andere kant. Heb de warming up van vandaag niet gezien, als het weer zo was ligt het daar aan.quote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf elke corner van Utrecht is gevaarlijk van die kant
Ik voorspel weer een huilverhaal van Bosz om de afwerking.quote:Op zondag 14 december 2014 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel dat Vitesse voetballes gaat geven aan Groningen.
Traoré in de spits, genot.quote:Op zondag 14 december 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel weer een huilverhaal van Bosz om de afwerking.
je moet parasiet zeggenquote:Op zondag 14 december 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Barazite maakt er weer een heel ingewikkelde aanval van.
Te beginnen met aftrappen nemen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
Jij hebt er dan ook helemaal geen kijk op.quote:Op zondag 14 december 2014 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
PSV geeft wekelijks een voetbalshow weg, makkelijke keuze.quote:Op zondag 14 december 2014 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
United-Liverpool of PSV-Twente zo? Ik heb het gevoel dat eerstgenoemde een matige pot gaat worden.
Die 2e niet dan, Twente staat garant voor antivoetbalquote:Op zondag 14 december 2014 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
United-Liverpool of PSV-Twente zo? Ik heb het gevoel dat eerstgenoemde een matige pot gaat worden.
Ik heb extreem veel verstand van het spelletje.quote:Op zondag 14 december 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook helemaal geen kijk op.
Basketbal is een spelletje inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb extreem veel verstand van het spelletje.
quote:Op zondag 14 december 2014 14:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar wel iedereen de tering schelden.
Dit mag alleen gebruikt worden in de context van wielrennen. VDBGodquote:Op zondag 14 december 2014 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
PSV speelt geen voetbal, het geeft een voorstelling.
Mani vindt dit leuk.
Gelukkig Leerdam wel weer terug.quote:Op zondag 14 december 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Room, Leerdam, Kashia, Van der Heijden, Achenteh, Vejinovic, McEachran, Vako, Oliinyk, Traore, Ibarra
Peter Bosz goochelt weer als Hans Kazan.
Vitesse gaat weer leuk rondtikken op het middenveld terwijl zowel de aanval als de verdediging dramatisch slecht is. Dan wint Groningen, en achteraf gaat Bosz zeggen dat de punten vanzelf komen, het een prima wedstrijd was en er eigenlijk niets mis ging. Behalve dat ze het niet afmaken, maar goed. Details.quote:Op zondag 14 december 2014 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
Als rechtsback vond ik Diks wel een redelijke spelerquote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig Leerdam wel weer terug.
Miguel rijdt geen koers, hij geeft voorstellingen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit mag alleen gebruikt worden in de context van wielrennen. VDBGod
Dat zeker.quote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Kopsterk het volgende:
Peter Bosz levert een wanprestatie met die selectie.
Nee de selectie is niet goed, dat zegt tie toch?quote:
Ja leuk, als Astana zo is opgeblazen mag hij weer amateurwedstrijdjes rijden in Columbië.quote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miguel rijdt geen koers, hij geeft voorstellingen.
Je vergeet geen geld voor transfers maar dat wist hij.quote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vitesse gaat weer leuk rondtikken op het middenveld terwijl zowel de aanval als de verdediging dramatisch slecht is. Dan wint Groningen, en achteraf gaat Bosz zeggen dat de punten vanzelf komen, het een prima wedstrijd was en er eigenlijk niets mis ging. Behalve dat ze het niet afmaken, maar goed. Details.
Maar wat als het 4-1 wordt dan :S Onduidelijk zegquote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Tyron het volgende:
volgens rijtsma wint ajax als ze met 3-1 voor blijven staan
je moeder ookquote:Op zondag 14 december 2014 14:11 schreef Roland010 het volgende:
Wat heeft die Zivkovic toch een arrogante rotkop
Vind hem er ook verschrikkelijk arrogant uit zien, nog erger dan Kishna zelfs.quote:Op zondag 14 december 2014 14:11 schreef Roland010 het volgende:
Ach, dan neemt Miguel Florez, Daniel Martinez of Brayan Hernandez het stokje wel over.quote:Op zondag 14 december 2014 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja leuk, als Astana zo is opgeblazen mag hij weer amateurwedstrijdjes rijden in Columbië.
Ik hoor het Alfred zeggenquote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vitesse gaat weer leuk rondtikken op het middenveld terwijl zowel de aanval als de verdediging dramatisch slecht is. Dan wint Groningen, en achteraf gaat Bosz zeggen dat de punten vanzelf komen, het een prima wedstrijd was en er eigenlijk niets mis ging. Behalve dat ze het niet afmaken, maar goed. Details.
http://feyenoord.netwerk.to/quote:Op zondag 14 december 2014 14:11 schreef Roland010 het volgende:
Moeders mooiste jijquote:Op zondag 14 december 2014 14:11 schreef Roland010 het volgende:
Gewissquote:Op zondag 14 december 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit mag alleen gebruikt worden in de context van wielrennen. VDBGod
Alleen omdat ze getint zijn zekerquote:Op zondag 14 december 2014 14:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vind hem er ook verschrikkelijk arrogant uit zien, nog erger dan Kishna zelfs.
Nee El ghazi ziet er bijvoorbeeld niet arrogant uit.quote:
Wat een trio! Heb dat maar in je ploegquote:Op zondag 14 december 2014 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewiss
Fleche Wallone 1994
Argentin
Berzin
Furlan
Ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |