SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien pleegt hij nu wel zelfmoord.quote:Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
Paul wordt nu boos omdat je zijn topic gekaapt hebt.
Sinds ik Paul bij Mijn 5000 vrienden zag, vroeg ik me af waarom hij zo'n mongoloïde persoon op internet is.quote:Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
Paul wordt nu boos omdat je zijn topic gekaapt hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds ik Paul bij Mijn 5000 vrienden zag, vroeg ik me af waarom hij zo'n mongoloïde persoon op internet is.
Dat hoop ik niet, ik moet morgen namelijk gewoon weer naar Utrecht en dat moet wel enigszins bereikbaar zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien pleegt hij nu wel zelfmoord.
denken dat dat de echte paultje was. #BNWquote:Op zondag 14 december 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds ik Paul bij Mijn 5000 vrienden zag, vroeg ik me af waarom hij zo'n mongoloïde persoon op internet is.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, ik moet morgen namelijk gewoon weer naar Utrecht en hoop dat het wel enigszins bereikbaar is.
En jullie geloven nog steeds zelf dat al die haat richting jullie vanuit jaloezie voortkomt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat FC Utrecht gewoon met gemak verslaan. Geen twijfel over mogelijk.
Niet gelezen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En jullie geloven nog steeds zelf dat al die haat richting jullie vanuit jaloezie voortkomt.
Nee, het komt door dit soort onbegrensd arrogante en onsympathieke reacties. Ajacieden zijn volgens mij bijna de enige supporters ter wereld die nooit zullen toegeven dat een tegenstander gewoon een keer beter was. Als je geen respect toont naar je tegenstander en ze liefst volledig kleineert, krijg je ook geen respect terug. En dat is niet omdat mensen jaloers op een paar schalen of sterren op je shirt zijn ofzo. Als PSV of Feyenoord 4 keer de landstitel op rij zou pakken, zou niemand in Nederland daar echt een probleem mee hebben. Behalve dan in Amsterdam, want daar vinden ze dat elke andere ploeg die boven ze eindigt dat per definitie onterecht doet. Want zij zijn Ajax en zij horen elk jaar die schaal te krijgen. Ook al hebben ze minder punten, want zij zijn Ajax. Als die houding nou ets minder was, hadden veel mensen wellicht nog sympathie en respect kunnen opbrengen.
Zo, sorry. Dat moest er ff uitNiets persoonlijks naar jou
Het zit diep.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En jullie geloven nog steeds zelf dat al die haat richting jullie vanuit jaloezie voortkomt.
Nee, het komt door dit soort onbegrensd arrogante en onsympathieke reacties. Ajacieden zijn volgens mij bijna de enige supporters ter wereld die nooit zullen toegeven dat een tegenstander gewoon een keer beter was. Als je geen respect toont naar je tegenstander en ze liefst volledig kleineert, krijg je ook geen respect terug. En dat is niet omdat mensen jaloers op een paar schalen of sterren op je shirt zijn ofzo. Als PSV of Feyenoord 4 keer de landstitel op rij zou pakken, zou niemand in Nederland daar echt een probleem mee hebben. Behalve dan in Amsterdam, want daar vinden ze dat elke andere ploeg die boven ze eindigt dat per definitie onterecht doet. Want zij zijn Ajax en zij horen elk jaar die schaal te krijgen. Ook al hebben ze minder punten, want zij zijn Ajax. Als die houding nou ets minder was, hadden veel mensen wellicht nog sympathie en respect kunnen opbrengen.
Oke Roland, dank je.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En dan is het ook nog een uur vroeger door wintertijdquote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff wat is het godverdomme vroeg
12.30 wedstrijden
quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan is het ook nog een uur vroeger door wintertijdniet te doen dit.
Oké. Leuk voor je.quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Neu, ik kan Ajax-supporters gewoon niet begrijpen op dit gebied.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het Ajaxtopic op Feyenoordnetwerk is altijd puur vermaak. Net als het Feyenoordtopic op PSV-netwerk.quote:Op zondag 14 december 2014 11:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/
Hier verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |