Goeie vraag, al verwacht ik er geen zinnig antwoord op maar enkel de afkeurende opmerkingen zoals gewoonlijkquote:Op zondag 14 december 2014 11:16 schreef Tandava het volgende:
Dus mannen: waarom doen jullie zo overdreven afkeurend over homoseks terwijl het kennelijk bij velen best wel in de smaak valt?
Het taboe in de maatschappij is gewoon erg groot. Wanneer een man openlijk zou zeggen ''ik val op vrouwen maar heel af en toe vind ik een man ook wel leuk'', wordt hij meteen niet meer voor vol gezien. Dus dan doet hij maar alsof hij het heel vies vindt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Goeie vraag, al verwacht ik er geen zinnig antwoord op maar enkel de afkeurende opmerkingen zoals gewoonlijk
Ik ben daar inderdaad ook benieuwd naar.
Al die homo-ontmoetinsgplekken, parkeerplaatsen, weet ik het wat. Daar zijn ook een heleboel hetero's te vinden.
Plottwistquote:Op zondag 14 december 2014 11:18 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS,
Jij snapt waarschijnlijk niet dat juist 90% van de bezoekers daar sowieso homo is, hetero's komen er niet
Je stelling klopt niet
Om daar even zeker van te zijn heb ik ook even een filmpje gedaan met een rondborstige dame. Daar klikte ze ook niet voor weg en de leuter werd enthousiast in de hand genomen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:18 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS,
Jij snapt waarschijnlijk niet dat juist 90% van de bezoekers daar sowieso homo is, hetero's komen er niet
Je stelling klopt niet
Je maakt het verhaal mooier dan het in werkelijkheid was.quote:Op zondag 14 december 2014 11:22 schreef Tandava het volgende:
[..]
Om daar even zeker van te zijn heb ik ook even een filmpje gedaan met een rondborstige dame. Daar klikte ze ook niet voor weg en de leuter werd enthousiast in de hand genomen.
Dus het was echt geen homochat
Waarop baseer je dat?quote:Op zondag 14 december 2014 11:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Je maakt het verhaal mooier dan het in werkelijkheid was.
Klinkt als een goed representatief onderzoek TSquote:Op zondag 14 december 2014 11:22 schreef Tandava het volgende:
[..]
Om daar even zeker van te zijn heb ik ook even een filmpje gedaan met een rondborstige dame. Daar klikte ze ook niet voor weg en de leuter werd enthousiast in de hand genomen.
Dus het was echt geen homochat
Er is ook een gay chat variant. Dus wanneer mannen naar mannen zoeken kunnen ze daar wezen. De mannen op de gay chat klikken een filmpje met vrouw ook echt weg.quote:Op zondag 14 december 2014 11:26 schreef Zolder het volgende:
0,00001% op die site is vrouw waarvan nog eens 99,99 procent een rukkende man wegklikt.
En dan denk jij dat het voor hetero's is?
Idd er hoe graag ze het ook zouden willen, de meeste mannen kotsen op homo'squote:Op zondag 14 december 2014 11:18 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS,
Je stelling klopt niet
Wat een aannames, jij bent geen onderzoeker zeker.quote:Op zondag 14 december 2014 11:31 schreef Tandava het volgende:
[..]
Er is ook een gay chat variant. Dus wanneer mannen naar mannen zoeken kunnen ze daar wezen. De mannen op de gay chat klikken een filmpje met vrouw ook echt weg.
Eerder onderzoek heeft uitgewezen dat veel homofoben juist geprikkeld raken bij het kijken naar homoseks. Dus dat ze zo erg anti zijn zegt vaak ook al genoeg.quote:Op zondag 14 december 2014 11:36 schreef hoas het volgende:
[..]
Idd er hoe graag ze het ook zouden willen, de meeste mannen kotsen op homo's
Zonder bron zijn je claims waardeloos.quote:Op zondag 14 december 2014 11:38 schreef Tandava het volgende:
[..]
Eerder onderzoek heeft uitgewezen dat veel homofoben juist geprikkeld raken bij het kijken naar homoseks. Dus dat ze zo erg anti zijn zegt vaak ook al genoeg.
http://www.holebi.info/phpnews/think.php?action=fullnews&id=8416quote:Op zondag 14 december 2014 11:39 schreef papernote het volgende:
[..]
Zonder bron zijn je claims waardeloos.
De vraag is waarom. Een heleboel onderdrukte homoseksuelen zijn ook anti homo. Wil nog niet zeggen dat ze er echt vies van zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 11:44 schreef TheStranger1158 het volgende:
Het moge duidelijk zijn de meeste hetero's vies zijn van homo's. Immers, homo's worden nog steeds niet geaccepteerd
Toegeven van zwakte, denk ik. Is ook niet iets wat 1,2 ,3 verandert.quote:Op zondag 14 december 2014 11:45 schreef Tandava het volgende:
[..]
De vraag is waarom. Een heleboel onderdrukte homoseksuelen zijn ook anti homo. Wil nog niet zeggen dat ze er echt vies van zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |