Tja. Ajax was gewoon erg matig vandaag. Teveel spelers haalden hun niveau niet.quote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrechtals je zo'n lamlendig Ajax in de tweede helft nog niet plat krijgt..
Wel grappig dat zo'n Barazite vroeger een 'talent' was van Arsenalquote:Op zondag 14 december 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja. Ajax was gewoon erg matig vandaag. Teveel spelers haalden hun niveau niet.
Kijk op zijn profiel?quote:
Ohja, zo weinig op FOK! en begin alles te vergeten.quote:Op zondag 14 december 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk op zijn profiel?
Volgens mij niet
Tja een Wallace van Vitesse is ook van Chelsea, maar die kan er ook niks van.quote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig dat zo'n Barazite vroeger een 'talent' was van Arsenalman man wat is hij afschuwelijk slecht
Hoezo niet? Rekenmachine kwijt?quote:Op zondag 14 december 2014 14:49 schreef xcachet het volgende:
Heb ik morgen een toets van rekenen. Super goed geoefend, kan het nu vlekkeloos, kan ik niet naar school
Zuur.quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blaasontsteking is erger geworden.
Ik ga morgen ochtend eerst naar de huisarts, hoop dat die antibiotica voorschrijft. Echter zal dat niet binnen 10 min helpen en vind het reizen naar school net wat te lang als je de hele tijd naar de wc moet.quote:Op zondag 14 december 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuur.
Kan je niet een paar goeie ontstekingsremmers innemen en na je toets meteen naar huis?
Dat is kut jaquote:Op zondag 14 december 2014 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga morgen ochtend eerst naar de huisarts, hoop dat die antibiotica voorschrijft. Echter zal dat niet binnen 10 min helpen en vind het reizen naar school net wat te lang als je de hele tijd naar de wc moet.
Applequote:Op zondag 14 december 2014 15:30 schreef xcachet het volgende:
Over een kort en pittig kapsel gesproken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |