Jaaaaaquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat Pjohannes vandaag geboren is, maar het ligt eraan of mijn moeder hem straks wil afgeven.
Nou Pjo is bij mijn moeder geboren, dus ik moet hem nog zien te ontvoeren over wen paar weken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JaaaaaPics van Pjohannes?
En niet afgeven hoor, een echte Pjohannes moet je koesteren
Vind je moeder Pjohannes ook een mooie naam?quote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou Pjo is bij mijn moeder geboren, dus ik moet hem nog zien te ontvoeren over wen paar weken.
Nee, pjohannes is een combi van Pino-Johannes, de naam van mijn nieuwe vogeltje en vernoemd naar onze johannes Vermeer hier.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Karzai het volgende:
Pjohannes moest ik even googlen, christelijke ouders?
nee, teveel lettergrepenquote:Op zondag 14 december 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben blij met deze naam, Pijohannes klinkt toch niet.
Ah okequote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, pjohannes is een combi van Pino-Johannes, de naam van mijn nieuwe vogeltje en vernoemd naar onze johannes Vermeer hier.
Ik zou die Johannes Vermeer niet vermelden op fok, je weet nooit wie er mee leestquote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, pjohannes is een combi van Pino-Johannes, de naam van mijn nieuwe vogeltje en vernoemd naar onze johannes Vermeer hier.
ja dat komt het wel op neer. Pjoquote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roepnaam wordt waarschijnlijk uiteindelijk gewoon Pjo
Valkparkietje, maar hij moet het nog wel overleven, is net geboren. Echt een uur geleden ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah okeVeel plezier met je nieuwe vogeltje. Wat voor vogel is het?
De echte Johannes Vermeer is al een aardig tijdje dood he.quote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou die Johannes Vermeer niet vermelden op fok, je weet nooit wie er mee leest
Daarbij, denk ik niet dat hij wil gaan schilderen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte Johannes Vermeer is al een aardig tijdje dood he.
Helemaal kaal natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valkparkietje, maar hij moet het nog wel overleven, is net geboren. Echt een uur geleden ofzo.
Maar hij werd al druk gevoerd door zijn vader.
Ja maar zijn schiderijen nietquote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte Johannes Vermeer is al een aardig tijdje dood he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |