SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee de vloer is vies op school men.
kan gebeuren schatquote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.
En veeel liefde.quote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil graag een met poedersuiker.
Wat zei ze?quote:Op zondag 14 december 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ufffff vandaag weer opmerking gehad over mn kilo. Kon haar wel wurgen.
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.
Mn tante. Ze zei t als grap ama dacht echt ulan.
The fuck.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.
Mn tante. Ze zei t als grap ama dacht echt ulan.
hey fatty.quote:Op zondag 14 december 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik als kind een paar jaar een beetje fatty was, vroeg een vriendin van mijn oma in TR of wij in NL varkensvlees aten en dat ik daarom zo dik was.Oké, ik was nog kind, maar ik weet nog dat ik het best beledigend vond.
Dit is echt.quote:Op zondag 14 december 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik als kind een paar jaar een beetje fatty was, vroeg een vriendin van mijn oma in TR of wij in NL varkensvlees aten en dat ik daarom zo dik was.Ik was nog kind (11-12), maar ik weet nog dat ik het best beledigend vond.
Allaha sukur, met jou?quote:Op zondag 14 december 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Hey Trigger abi, hoe is het leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |