Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Ik bied een koffiebon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt als een plan.
Ik bied 53 euro.
drukfoutje xdquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat er twee keer ''drukwerkdeal'' op de voorkant van het shirt van GAE?
Misschien dat zijn moeder eens langs kan komen bij de supporters om ze tevreden te houden.quote:
Speelt Down Under zeg ik even uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Robbie Wielaert sinds zijn avontuur bij Roda JC???
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Robbie Wielaert speelt in Australiė.
Rob Peijnenburg.quote:Op 22 april 1998 maakte Wielaert zijn debuut als profvoetballer in een wedstrijd tegen Fortuna Sittard, waar hij na 70 minuten inviel voor Rob Peijnenburg.
Lekker man, zonnetjequote:Op zaterdag 13 december 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Robbie Wielaert speelt in Australiė.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ferry van Vliet gooit zich na deze uitslag voor de trein.
Jeffrey van As lacht in zijn vuistje.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
Zombies doen dat inderdaadquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is die man slechtquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Keesje Kwakgod speelt nu in Zuid-Afrika.
Bij Ajax CT?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Keesje Kwakgod speelt nu in Zuid-Afrika.
Ellery Cairo natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
Met Kevin Bobson had NAC deze wedstrijd gewonnen.
Diba had wel 3 punten gestolen ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
Met Kevin Bobson en Diba had NAC deze wedstrijd gewonnen.
Ronnie Stamquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Kurt Elshot had NAC de nul gehouden.
Typische speler voor de Twente-cultuur.quote:
Ruud Brood had alle ballen ingeleverdquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
Pierre van Hooijdonk had er minstens 2 vrije trappen ingeschoten.
Ruud is volgend seizoen weer in de Eredivisie. Niks missss mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ruud Brood had alle ballen ingeleverd
Hij moet concurreren met Kromkampquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Ronnie Stam
een van de beste opkomende backs van de laatste jaren
Lekker hoor , Nek te goed voor de Jupilerquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruud is volgend seizoen weer in de Eredivisie. Niks missss mee.
Limbombe - Ars - Jankabash, GENOT.
Roda probeerde met lange ballen op Demouge en die andere henk in de spits de winst te pakken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker hoor , Nek te goed voor de Jupiler
Zoveel lege stoeltjes heb ik inderdaad nog niet gezienquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een sfeer, dat hebben we vandaag nog niet gezien.
We staan nog #16.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Die nummer #17 stond ook aardig vrij.
Typisch Limburgvoetbalquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda probeerde met lange ballen op Demouge en die andere henk in de spits de winst te pakken.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ADO-supporters denken nu: Gouriye, dan ben ik snel weer thuis
Dat is de Amsterdamse school. Daar doen ze dat standaard 10 minuten voor tijd.quote:
9/10quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Zuiverloon krijgt zijn salaris altijd netto.
Kazuyuki Todaquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Romeo Castelen
Frantisek Kubik
Gabor Torma
Arjan van der Laan
Leonardo Dos Santos
Roland Jansen
Jeffrey van As
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Harry van der Laanquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Romeo Castelen
Frantisek Kubik
Gabor Torma
Arjan van der Laan
Leonardo Dos Santos
Roland Jansen
Jeffrey van As
Die heeft een dildo in zijn maagquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Harry van der Laan
Stefan Postma
Vol met aidsquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft een dildo in zijn maag
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Club Marino de Luanco is een Spaanse voetbalclub. Thuisstadion is het Miramar in Luanco in de autonome regio Asturiė. Het team speelt sinds 2011/12 na twee jaren afwezigheid weer in de Segunda División B.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij nu speelt.
Caudalquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij nu speelt.
Dankje Sierdquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Club Marino de Luanco is een Spaanse voetbalclub. Thuisstadion is het Miramar in Luanco in de autonome regio Asturiė. Het team speelt sinds 2011/12 na twee jaren afwezigheid weer in de Segunda División B.
Onjuiste informatie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Club Marino de Luanco is een Spaanse voetbalclub. Thuisstadion is het Miramar in Luanco in de autonome regio Asturiė. Het team speelt sinds 2011/12 na twee jaren afwezigheid weer in de Segunda División B.
Ik heb het idee dat Leo Oldenburger ook altijd zijn informatie van Wiekupudijaa afhaalt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan Wikipedia.
Wat de commentator, met uitzondering van Sierd, mij vertelt gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Leo Oldenburger ook altijd zijn informatie van Wiekupudijaa afhaalt.
Elsgod toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Gaat Grueter nou ook al zeggen wat er geantwoord moet worden?
En Evert.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat de commentator, met uitzondering van Sierd, mij vertelt gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit.
Jorg Smeetsquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles mist een type Folkert Velten.
Die wilde niet op zondag spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles mist een type Folkert Velten.
Twente staat vier punten achter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feijenoord en Twente gaan daar weer overheen.
Dit wordt genietenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
FC Groningen - Vites
Pax en ik zijn hierbij
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Uth de man van de dag?
Ik dacht eerder aan de niet-boomlange Max de Boom
quote:
Dan volg ik jouquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
maar ik moet eigenlijk een hoorcollege kijken, dus ik zet m ook uit
Mietje.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Morgen vroeg op voor Ajax kutzooi maarja het is niet anders.
tot morgen
Fucking makkelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
handelsrecht faillissementsrecht actio pauliana
We zijn niet allemaal gezegend met een verstandelijk vermogen zoals jij dat hebtquote:
Sinds wanneer lopen er mensen rond met verstandelijk vermogen in Enschede?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal gezegend met een verstandelijk vermogen zoals jij dat hebt
Eitje. Staat precies in de wet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
handelsrecht faillissementsrecht actio pauliana
shots firedquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lopen er mensen rond met verstandelijk vermogen in Enschede?
Schrijf je wel je overzicht morgen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen lekker in het stadion, en woensdag en zaterdag ook.
Tot volgende week
Vpb is wel spannend opzichquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Belastingrecht is wel tyfussaai.
Nee hoor, want dat zou betekenen dat ik jou serieus zou nemenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ties is net als Hansie snel mad.
Sinds Schreuder daar trainer is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lopen er mensen rond met verstandelijk vermogen in Enschede?
Dit voelt als een steek in mijn niet al te holle rug.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat zou betekenen dat ik jou serieus zou nemen
Volgens sommige users was Twente zonder Schreuder kampioen geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinds Schreuder daar trainer is.
Het was een constatering.quote:Op zondag 14 december 2014 18:57 schreef GGMM het volgende:
Een huilreactie van Cavaliers. Je verwacht het niet.
Bedankt voor de spoiler, nu kan ik net zo goed niet meer kijkenquote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PSV alle thuiswedstrijden gewonnen
Mooi, doeiquote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, nu kan ik net zo goed niet meer kijken
Werd net in de studio zelf gezegd, dus ik verraad nietsquote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, nu kan ik net zo goed niet meer kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |