SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog geen drie wedstrijden geleden waren de beste momenten van Andersen de foto's met zijn hond.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nog geen drie wedstrijden geleden waren de beste momenten van Andersen de foto's met zijn hond.
Speelt de laatste paar wedstrijden gewoon uitstekend. Qua talent zit er zeker meer in dan een Wijnaldum, dat kan je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Andersen fap gaat wel heel ver hier.
Immers wordt zwaar onderschat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een middenveld waarop Immers staat kan ik sowieso niet serieus nemen.
En Wijnaldum en Maher vind ik ook veel mindere talenten t.o.v. Klaassen en Andersen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel punten de andere clubs telkens laten liggen. Ajax komt altijd na de winter op stoom en haalt dan iedereen in. Misschien dat het dit jaar anders is.
Het hele seizoen al zie je bij vlagen zijn klasse. Alleen hij heeft nu nog meer vertrouwen en gaat steeds beter spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nog geen drie wedstrijden geleden waren de beste momenten van Andersen de foto's met zijn hond.
Als je zegt dat Immers het gewoon prima doet maar echt niet meer dan dat krijg je gezeur dat hij onderschat wordt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Immers wordt zwaar onderschat.
Ja, lach maar. Hij doet het al een jaar of twee gewoon prima.
Dat klopt, dat ontken ik ook nergens. Maar af en toe krijg je het idee alsof hij de second coming van Laudrup himself is. Hij doet het heel aardig, maar laten we eerst maar eens zien of hij die vorm kan vasthouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele seizoen al zie je bij vlagen zijn klasse. Alleen hij heeft nu nog meer vertrouwen en gaat steeds beter spelen.
Hij haalt wel een aardig rendement ja. Maar je kan niet ontkennen dat Klaassen en Andersen gewoon meer potentie hebben dan Immers. Sowieso een Serero vind ik ook niet veel minder dan Clasie op VM en El Ahmadi t.o.v. Andersen is ook een minder talent. Alleen meer ervaring natuurlijk, wat wel een kwaliteit extra is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Immers wordt zwaar onderschat.
Ja, lach maar. Hij doet het al een jaar of twee gewoon prima.
Mwa, dat valt wel mee. Veel mensen zijn gewoon enthousiast. Dat wordt door supporters van een tegenstander al snel in het belachelijke getrokken. Beetje overdreven allemaal. Genoeg Ajacieden, waaronder ikzelf waren een hele tijd kritisch op hem begin dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Maar af en toe krijg je het idee alsof hij de second coming van Laudrup himself is.
Dat niveau kan hij halen ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt, dat ontken ik ook nergens. Maar af en toe krijg je het idee alsof hij de second coming van Laudrup himself is. Hij doet het heel aardig, maar laten we eerst maar eens zien of hij die vorm kan vasthouden.
Vergelijk je jezelf nu met God?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij El Ahmadi is het middenveld van Feyenoord in balans.
God heeft gesproken
Toen stond hij ook niet op zijn positie en werden zijn kwaliteiten niet optimaal benut. Ook speelde hij toen met minder zelfvertrouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat valt wel mee. Veel mensen zijn gewoon enthousiast. Dat wordt door supporters van een tegenstander al snel in het belachelijke getrokken. Beetje overdreven allemaal. Genoeg Ajacieden, waaronder ikzelf waren een hele tijd kritisch op hem begin dit seizoen.
En terecht.
Lol. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niveau kan hij halen ja.
True, wat dat betreft hebben we geluk dat er nog wat talenten aan het doorbreken zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen stond hij ook niet op zijn positie en werden zijn kwaliteiten niet optimaal benut.
Dit is echt een "Marsman in Oranje"-post.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niveau kan hij halen ja.
Het klopt wel wat de heren van VI zeiden. Dat Clasie goede passjes kan geven omdat El Ahmadi en Immers zich de pleuris werken. Vooral El Ahmadi.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij El Ahmadi is het middenveld van Feyenoord in balans.
God heeft gesproken
#StevensInOranjequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt een "Marsman in Oranje"-post.
Laudrup is een van de beste voetballers die ooit op deze aardkloot rondgelopen heeft. Zie jij in Andersen een bepalende speler bij Barcelona of Real Madrid?quote:
Hij geeft soms echt balletjes die je alleen Iniesta ziet geven en hij passeert zo makkelijk. Binnen 2 jaar de beste speler van de Eredivisie en gaat hij een grote transfer maken.quote:
Er komt inderdaad een hele hoop talent aan. Als Andersen weg gaat neemt Nouri het overquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, wat dat betreft hebben we geluk dat er nog wat talenten aan het doorbreken zijn.
Daarom rendeert Clasie alleen in een systeem met een tweemansblok voor de defensie,quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het klopt wel wat de heren van VI zeiden. Dat Clasie goede passjes kan geven omdat El Ahmadi en Immers zich de pleuris werken. Vooral El Ahmadi.
En dan te bedenken dat Been hem ooit wegstuurde naar de zandbak omdat hij te lui was.
Jullie mogen mij best uitlachen als blijkt dat het niet uitkomt hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt een "Marsman in Oranje"-post.
Het kán.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laudrup is een van de beste voetballers die ooit op deze aardkloot rondgelopen heeft. Zie jij in Andersen een bepalende speler bij Barcelona of Real Madrid?
Ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laudrup is een van de beste voetballers die ooit op deze aardkloot rondgelopen heeft. Zie jij in Andersen een bepalende speler bij Barcelona of Real Madrid?
Totaal niet bezig met de bal controleren, want dat is toch zo gedaan. Alle tijd om dat passje te geven.quote:
Ja, dat is een mooie bal ja. Maar dat maakt hem niet de nieuwe Laudrup, kom op zeg. Tenzij je wil beweren dat elk groot talent de nieuwe Laudrup zou kunnen zijn, maar dat is niet zo, want je loopt alle andere jonge spelers wel af te zeiken.quote:
Prachtig balletje ja, maar je weet waar de afkorting WIL voor staat toch? Ik wil niets bagatelliseren, maar Frank van der Struijck en Jordens Peters zijn niet de grootste tegenstanders. Laat hem bij Ajax eerst maar eens een pot tegen Feyenoord of PSV beslissen.quote:
Dit heeft niet zoveel met de tegenstand te maken hoor. Dit balletje kan hij ook geven tegen Barca. Hij heeft niet zoveel tijd nodig om dat te bedenken en uit te voeren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prachtig balletje ja, maar je weet waar de afkorting WIL voor staat toch? Ik wil niets bagatelliseren, maar Frank van der Struijck en Jordens Peters zijn niet de grootste tegenstanders.
Hem heb ik ook afgezeken. Maar sinds hij op z'n juiste positie staat vind hem geniaal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooie bal ja. Maar dat maakt hem niet de nieuwe Laudrup, kom op zeg. Tenzij je wil beweren dat elk groot talent de nieuwe Laudrup zou kunnen zijn, maar dat is niet zo, want je loopt alle andere jonge spelers wel af te zeiken.
Nee. Hij kan dat balletje geven omdat zijn directe verdediger te ver weg staat en zijn werk niet doet. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat hij het niet tegen Barça zou kunnen, maar het helpt wel als de tegenstander niet voetbalt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel met de tegenstand te maken hoor. Dit balletje kan hij ook geven tegen Barca. Hij heeft niet zoveel tijd nodig om dat te bedenken en uit te voeren.
Oh ja, tegen Willem II hebben spelers meer techniek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Prachtig balletje ja, maar je weet waar de afkorting WIL voor staat toch?
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso uitdrukkingen als 'de nieuwe <insert topspeler> ' vind ik echt totaal ridicuul.
Andersen kan gewoon een goede speler worden en zeker bij een absolute topclub komen.
Tegen pak 'm beet Lahm krijg je de tijd niet om die bal te geven. Hij wacht een seconde of anderhalf, twee voordat hij dat lobje geeft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel met de tegenstand te maken hoor. Dit balletje kan hij ook geven tegen Barca. Hij heeft niet zoveel tijd nodig om dat te bedenken en uit te voeren.
Hij doet het zo snel als mogelijk is, geen tegenstander is er dan op tijd bij hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Hij kan dat balletje geven omdat zijn directe verdediger te ver weg staat en zijn werk niet doet. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat hij het niet tegen Barça zou kunnen, maar het helpt wel als de tegenstander niet voetbalt.
Nou nee, dan zou hij z'n benen breken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Joey van den Berg zou dit soort balletjes ook kunnen geven.
Als zijn verdediger gewoon goed instapt heeft hij nooit de ruimte om die bal te geven. Die gast staat op twee meter afstand te wachtenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, tegen Willem II hebben spelers meer techniek.![]()
Het enige wat je kan aanhalen is ruimte of tijd die je krijgt, maar zoals je ziet neemt hij hem direct aan en passt hij direct. Het is niet voor niets dat hij tegen Barca ook een van de beste was.
Als hij instapt wordt hij gepasseerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als zijn verdediger gewoon goed instapt heeft hij nooit de ruimte om die bal te geven. Die gast staat op twee meter afstand te wachten
Bij Feyenoord hebben de Noorse Iniesta en de Noorse Xavi gespeeld. Singh en Elabdellaoui.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso uitdrukkingen als 'de nieuwe <insert topspeler> ' vind ik echt totaal ridicuul.
Andersen kan gewoon een goede speler worden en zeker bij een absolute topclub komen.
Prima, dat is ook kwaliteit. Het gaat er om dat je zo'n bal niet tegen elke verdediger lukt en dat het daarom onzin is om te zeggen:quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij instapt wordt hij gepasseerd.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, tegen Willem II hebben spelers meer techniek.![]()
Dat geldt voor elke aanvaller.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Prima, dat is ook kwaliteit. Het gaat er om dat je zo'n bal niet tegen elke verdediger lukt
Je quote nogal subjectief.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
en dat het daarom onzin is om te zeggen:
Bayern zou voor de rest ook niet zo verdedigen, dus zou er nooit zoveel ruimte achter liggen om dat passje te geven dan. Kan je dus niet echt vergelijken die situaties.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen pak 'm beet Lahm krijg je de tijd niet om die bal te geven. Hij wacht een seconde of anderhalf, twee voordat hij dat lobje geeft.
Als ik de media moet geloven spelen er in elk land wel een stuk of 10 Messi's en Ronaldo's.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben de Noorse Iniesta en de Noorse Xavi gespeeld. Singh en Elabdellaoui.
Ze konden er allebei he-le-maal niets van.
Ja, Barcelona. Die staan niet bekend om hun genottelijke verdediging.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern zou voor de rest ook niet zo verdedigen, dus zou er nooit zoveel ruimte achter liggen om dat passje te geven dan. Kan je dus niet echt vergelijken die situaties.
En Andersen passeerde spelers van Barca ook een paar keer heel makkelijk.
Grote kans dat je dat gaat zien in de Europa League na de winter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Barcelona. Die staan niet bekend om hun genottelijke verdediging.
Ik ben benieuwd wat Ajax zoal kan tegen een defensief geslepen ploeg die Ajax heel lang op 0-0 houdt.
Stiekem kon je het ook al zien tegen APOEL maar daar was het geluk van de penalty.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grote kans dat je dat gaat zien in de Europa League na de winter.
Geluk?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem kon je het ook al zien tegen APOEL maar daar was het geluk van de penalty.
Stiekem kun je het heel vaak zien bij Ajax. Die beschamende wedstrijd tegen ADO, bijvoorbeeld. Maar goed, positief blijven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem kon je het ook al zien tegen APOEL maar daar was het geluk van de penalty.
Ah, zo. Nee.quote:
Ostlund is nu toch fashionicoonquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben de Noorse Iniesta en de Noorse Xavi gespeeld. Singh en Elabdellaoui.
Ze konden er allebei he-le-maal niets van.
Precies. Leuke balletjes tegen een middenmotor. Zoals ik eerder al zei, laat hem maar eens beslissend zijn tegen PSV of Feyenoord. Dat zou al heel wat schelen, hoewel ik het dan nog ziekelijk ver vind gaan om er een nieuwe Laudrup in te zien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het enige wat je kan aanhalen is ruimte of tijd die je krijgt
Mwah, bij ADO viel dat wel mee. Daar had Ajax genoeg mogelijkheden. Alleen waren ze onrustig in de afwerking.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stiekem kun je het heel vaak zien bij Ajax. Die beschamende wedstrijd tegen ADO, bijvoorbeeld. Maar goed, positief blijven.
Ik zeg, nogmaals, alleen dat hij zover zou kunnen komen, als hij zich zo blijft ontwikkelen. Je blijft hem maar de nieuwe Laudrup noemen, ik vraag me af of je wel begrijpt wat ik proeer te zeggen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Precies. Leuke balletjes tegen een middenmotor. Zoals ik eerder al zei, laat hem maar eens beslissend zijn tegen PSV of Feyenoord. Dat zou al heel wat schelen, hoewel ik het dan nog ziekelijk ver vind gaan om er een nieuwe Laudrup in te zien
Precies, het is absoluut geen zekerheid. Bedankt dat je m'n punt bevestigt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Kijk eens naar wat er mis Fischer gebeurde, die kwam ook zo snel binnen. Nu wordt hij uitgelachen om hoe slecht hij bij momenten is en mis je hem nauwelijks.
Daarmee doelde ik eigenlijk meer op de uitspraken van JR.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je blijft hem maar de nieuwe Laudrup noemen, ik vraag me af of je wel begrijpt wat ik proeer te zeggen.
Je bent zelf een Ogbeche.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Sked het volgende:
Geef Ogbeche maar een rode kaart, teringmongool
Ok.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik eigenlijk meer op de uitspraken van JR.
Daarvoor moet je rood krijgen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ogbeche kopte vdLinden vol op de slaap
Als je zo motorisch gestoord bent moet je voor altijd van een voetbalveld worden geweerdquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daarvoor moet je rood krijgen?
Stijn en ik vinden dat je nogal overdrijft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zo motorisch gestoord bent moet je voor altijd van een voetbalveld worden geweerd
Zo veel was er nou ook niet aan de hand.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zo motorisch gestoord bent moet je voor altijd van een voetbalveld worden geweerd
Prachtige aanname, zag je 'm?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
Van de Streek is een bizar slechte voetballer. Vreemd dat Stijn hem goed vindt.
Ik vind hem ook goed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
Van de Streek is een bizar slechte voetballer. Vreemd dat Stijn hem goed vindt.
Hele aanval verneukt door een complete misaanname. ****.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prachtige aanname, zag je 'm?
Wil jij even niet voor Cavaliers spreken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij.
Maar we maken alleen mensen belachelijk die we uberhaupt ooit serieus genomen hebben.
Dat vindt Cavaliers helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil jij even niet voor Cavaliers spreken?
Z'n broer Adrian ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Haal dan verdomme die ellendige Fernando Lewis eraf. Die kan er he-le-maal niets van. Mnanmanmanmamnanmanmanmanam.
Zijn dat broers?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Z'n broer Adrian ook niet.
http://www.ga-eagles.nl/n(...)h-met-fernando-lewisquote:Lewis omschrijft zichzelf als een flexibele aanvaller, die ook bij verdedigende taken zijn mannetje staat. “Ik kan op alle posities voorin uit de voeten. Mijn voorkeursbeen is rechts, maar ik kan met links ook goed overweg. Ik heb echt heel veel zin in het seizoen met Go Ahead Eagles.”
Ook trainer Foeke Booy is in zijn nopjes met Fernando Lewis. “We hebben er geduld voor gehad, maar ik ben blij dat de gewenste aanvaller binnen is. Hij heeft een goede leeftijd, is snel en sterk, en heeft een goede individuele actie. Bovendien is hij inzetbaar op beide vleugels. Aangezien De Sa dat ook is, kunnen we daarin variëren.”
“Hij is echt een jongen die past binnen onze visie”, vervolgt Booy. “We hebben een jonge, talentvolle groep, waarin iedereen zijn specifieke kwaliteit heeft binnen onze speelwijze. Net als Haps destijds en Van Ooijen nu, neemt Lewis bovendien Europese ervaring mee. Ook dat is belangrijk.”
Zal wel klaarkomen met een broodje wortel in de handquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:22 schreef Pascalus het volgende:
Genee zit daar toch ook met zijn balletjes breed? Zal wel tevreden zijn die ouwe gladjanus.
Anders ik wel. Ritzgod dan maar terughalen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet mijn molen in de rouwstand als Rusnak naar FC Groningen gaat.
Komt hij op de bank zeker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet mijn molen in de rouwstand als Rusnak naar FC Groningen gaat.
1. RIP SCC voor de tweede seizoenshelft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ritzgod dan maar terughalen.
Van de Looij is niet echt populair hier hè.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Erger, hij krijgt Erwin Van de Looi als trainer. Die kun je afschrijven.
Vergeleken met hem, is Cocu een meester tacticus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de Looij is niet echt populair hier hè.
En Schreuder?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vergeleken met hem, is Cocu een meester tacticus.
Het was erger dat de Leeuwgod altijd op de bank moest zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je nog niet na 20 wedstrijden door hebt dat Kostic - Zivkovic - Van der Velden je ideale aanval is, moet je in een gesticht.
Maar die past niet in het antivoetbal van Urwin.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was erger dat de Leeuwgod altijd op de bank moest zitten.
Schreuder laat Twente totaalvoetbal spelen jom.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad net z,on matige coach
Dat is Van der Veldenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat men in de Leeuw ziet. Ik omschrijf het als een samenvattingsspeler.
Heeft rendement.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat men in de Leeuw ziet. Ik omschrijf het als een samenvattingsspeler.
Michels heeft dat maar een paar potjes gespeeldquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schreuder laat Twente totaalvoetbal spelen jom.
Jaloers?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
''De frustratie zit diep.''
Evert zit op FOK!
Afrap laten nemen en meteen affluitenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Wat gebeurde er? De bal ging in het doel.
Wij staan boven de boeren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet Cambuur nog even winnen van PEC.
Wat een vuile leugenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Regi hier op FOK! zou posten, zou hij meer bijdragen dan jij.
Morgen veel te veel leuke potjes, en vandaag eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in de super sunday van FOX.
Dankzij je neger naast je post moet ik altijd keihard lachen om je reacties.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Regi hier op FOK! zou posten, zou hij meer bijdragen dan jij.
Jammer dat FC Groningen - Vitesse tegelijk met PSV - FC Twente is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen veel te veel leuke potjes, en vandaag eigenlijk helemaal niks
Dan is ook Man Utd-Liverpool, dat vind ik eigenlijk vervelender.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat FC Groningen - Vitesse tegelijk met PSV - FC Twente is.
ManUtd vs Liverpool is wel de wedstrijd met twee teams die voetballend zware aids zijn. Dan kan ik nog meer genieten van het 'voetbal' van FC Groningen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is ook Man Utd-Liverpool, dat vind ik eigenlijk vervelender.
Dat had wel gewoon vandaag gemogen.
Maar wel DE klassieker van Engeland,quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ManUtd vs Liverpool is wel de wedstrijd met twee teams die voetballend zware aids zijn. Dan kan ik nog meer genieten van het 'voetbal' van FC Groningen.
Dat heeft de kok van Manchester jou verteld.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel DE klassieker van Engeland,
de cock*quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heeft de kok van Manchester jou verteld.
Al ga je deze wedstrijd betitelen als een KLASSIEKER/TOPSHOW/KRAKER, ik ga nog steeds niet kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel DE klassieker van Engeland,
Deze wedstrijd is een KLASSIEKER/TOPSHOW/KRAKER dus je moet het kijken Stijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al ga je deze wedstrijd betitelen als een KLASSIEKER/TOPSHOW/KRAKER, ik ga nog steeds niet kijken.
Erg jammer dat ie net 2 jaar te laat bij Oranje kwam (en daarna o.a. in 2000 er echt weer net naast greep), zo'n speler had ook een EK-titel op z'n erelijst moeten hebben. Gelukkig zat ie bij Arsenal toen ze daar nog af en toe een keertje kampioen werden en City en Chelsea nog geen Engelse landstitels opkochten, en in de tijd dat Ajax nog wel af en toe een Europese beker pakte. Als ie de laatste 10 jaar daar had gezeten dan was z'n prijzenkast wel heel treurig geweest, voor zo'n grote speler. Zelfs Kuyt (met alle respect voor Dirk) heeft een CL gewonnen en een WK-finale gespeeld.quote:
Kuyt heeft geen CL gewonnen. Liverpool won in 2005 toen was Dirk er nog niet bij. Hij scoorde wel in de finale van 07 de 1-2 in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Erg jammer dat ie net 2 jaar te laat bij Oranje kwam (en daarna o.a. in 2000 er echt weer net naast greep), zo'n speler had ook een EK-titel op z'n erelijst moeten hebben. Gelukkig zat ie bij Arsenal toen ze daar nog af en toe een keertje kampioen werden en City en Chelsea nog geen Engelse landstitels opkochten, en in de tijd dat Ajax nog wel af en toe een Europese beker pakte. Als ie de laatste 10 jaar daar had gezeten dan was z'n prijzenkast wel heel treurig geweest, voor zo'n grote speler. Zelfs Kuyt (met alle respect voor Dirk) heeft een CL gewonnen en een WK-finale gespeeld.
Excuus Je hebt gelijk idd. Ik dacht dat ze hem wonnen in 2006/2007 (en die finale waarin ie scoorde z'n 2e finale was). In 2005 speelde hij nog in Nederland ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Kuyt heeft geen CL gewonnen. Liverpool won in 2005 toen was Dirk er nog niet bij. Hij scoorde wel in de finale van 07 de 1-2 in de laatste minuut.
Begrijp mij niet verkeerd ik vond Bergkamp een benadigd voetballer maar in het buitenland is er niemand die hem in het rijtje Zidane,Gullit,Ronaldo,Robben plaatst. Daarvoor was zijn impact gewoon niet groot genoeg. Stond bijvoorbeeld ook een hele tijd in de schaduw van Henry die de absolute vedette was. Verder ook nooit de Ballon d'or gewonnen (Robben ook niet maar dat komt puur omdat Ronaldo en Messi van een andere planeet zijn).quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Excuus Je hebt gelijk idd. Ik dacht dat ze hem wonnen in 2006/2007 (en die finale waarin ie scoorde z'n 2e finale was). In 2005 speelde hij nog in Nederland ja.
Maar goed, wat ik wou zeggen: Bergkamp hoort in het rijtje Zidane, (Brazilliaanse) Ronaldo, Robben en Gullit. En had ook eigenlijk een gelijkwaardige erelijst qua prijzen moeten hebben.
Robben zit nog volop in z'n carierre natuurlijk. Standbeelden krijgen mensen pas na hun dood (in zijn geval z'n 'dood' als topvoetballer) want dan komt de 'legendarische' status pas echt. Sowieso kun je denk ik een aantal jaren nadat een speler gestopt is, echt z'n rol voor het (Nederlandse) voetbal goed te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Als Bergkamp een standbeeld krijgt is Robben er ook van verzekerd. Ondanks dat vele een zwak hebben voor Bergkamp kan je niet ontkennen dat Robben een grotere speler is en meer invloed heeft gehad op het Nederlands elftal tijdens eindtoernooien en in de Champions Leaugue.
Dat is ook zeker wel waar. Niet alleen op het nationale niveau maar ook op clubniveau is Robben in de absolute top erg vaak beslissend.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Als Bergkamp een standbeeld krijgt is Robben er ook van verzekerd. Ondanks dat vele een zwak hebben voor Bergkamp kan je niet ontkennen dat Robben een grotere speler is en meer invloed heeft gehad op het Nederlands elftal tijdens eindtoernooien en in de Champions Leaugue.
De prestaties die Robben leverde op de afgelopen 2 WK'S zijn ongevenaard door elke andere Nederlander na 1978. Die anti-duitser argumentatie slaat nergens op. Als Robben nu zou stoppen heeft hij meer bereikt dan Bergkamp en een hoger niveau behaald.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:46 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Robben zit nog volop in z'n carierre natuurlijk. Standbeelden krijgen mensen pas na hun dood (in zijn geval z'n 'dood' als topvoetballer) want dan komt de 'legendarische' status pas echt. Sowieso kun je denk ik een aantal jaren nadat een speler gestopt is, echt z'n rol voor het (Nederlandse) voetbal goed te kunnen waarderen.
Daarnaast helpt voor de Duitsers een kans in de CL-finale afmaken en ze aan de CL helpen, nadat je een jaar eerder ook nog die beslissende kans om Nederland aan een WK-titel te helpen 'verprutste' niet echt mee bij je legendarische status binnen het Nederlandse voetbalOok bij Bayern Munchen landstitels pakken (waar de kans groter is dat je sowieso kampioen wordt, dan dat je het niet wordt) maakt helaas net iets minder indruk. Maar ik hoop dat ie in 2016 alles goed maakt in Frankrijk.
Klavan was een ontiegelijke baas. Deed alles voor de supporters en dan vooral de (zieke)kinderen. Leukste persoon die ik heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zit ook echt niks goed bij Heracles
Zit beetje tussen de recente spelers te kijken, maar kom buiten de genoemde namen niet veel verder dan Klavan
quote:Op zondag 14 december 2014 10:56 schreef Roland010 het volgende:
Succes straks Utreg![]()
en bezorg ons allemaal weer een prachtige middag alsjeblieft
Jullie hebben een raar, maar leuk team altijdquote:
Kloptquote:Op zondag 14 december 2014 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks de enige uitwedstrijd die voor Utrecht van belang is.
Deze man weetquote:Op zondag 14 december 2014 11:05 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Jullie hebben een raar, maar leuk team altijdEne week met 4-2 op je bek gaan tegen Heracles maar de week erop zijn ze ook gewoon in staat om Ajax in eigen huis hard aan te pakken
Ik wilde net zeggen dat als Utrecht alles verliest, maar wel twee keer wint van Ajax, is hun seizoen toch geslaagd.quote:Op zondag 14 december 2014 11:08 schreef Paul het volgende:
Alleen Ajax-Utrecht en Utrecht-Ajax zijn belangrijk en dat we niet degraderen
Kloptquote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat als Utrecht alles verliest, maar wel twee keer wint van Ajax, is hun seizoen toch geslaagd.
Maar das eigenlijk veels teveel eer voor Ajaxquote:Op zondag 14 december 2014 11:08 schreef Paul het volgende:
Alleen Ajax-Utrecht en Utrecht-Ajax zijn belangrijk en dat we niet degraderen
ik hoop het. Ben er alleen nog niet zeker van.quote:Op zondag 14 december 2014 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat FC Utrecht gewoon met gemak verslaan. Geen twijfel over mogelijk.
Ik heb genoeg wedstrijden van Utrecht gezien om ervan overtuigd te zijn dat het debiel is om te vrezen voor FC Utrecht.quote:Op zondag 14 december 2014 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoop het. Ben er alleen nog niet zeker van.
Maar tegen Ajax geven ze altijd meer en Ajax vind ik vrij slecht spelen al een heel seizoen lang. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Na Apoel wil ik nog wel zo'n uitslag zien.quote:Op zondag 14 december 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wedstrijden van Utrecht gezien om ervan overtuigd te zijn dat het debiel is om te vrezen voor FC Utrecht.
twitter:
Ajax speelt helemaal niet slecht. Dat vertellen de praatprogramma's ons, dat Ajax slecht speelt. Eigenlijk nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 14 december 2014 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar tegen Ajax geven ze altijd meer en Ajax vind ik vrij slecht spelen al een heel seizoen lang. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Na Apoel wil ik nog wel zo'n uitslag zien.
Ik kijk geen praatprogramma's. Dus mijn eigen constatering, tikje breed, tikje terug, tikje breed, tikje terug.quote:Op zondag 14 december 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelt helemaal niet slecht. Dat vertellen de praatprogramma's ons, dat Ajax slecht speelt. Eigenlijk nergens op gebaseerd.
http://www.ajaxshowtime.c(...)t-davy-klaassen.htmlquote:Op zondag 14 december 2014 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk geen praatprogramma's. Dus mijn eigen constatering, tikje breed, tikje terug, tikje breed, tikje terug.
Wat schattig.quote:Op zondag 14 december 2014 11:38 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Kali en Boymans reizen mee met UTrechtsupporters en zitten in het uitvak vandaag
Paul vindt het allemaal weer heel spannend. Post Tim Hofman op je account of wat.quote:Op zondag 14 december 2014 11:38 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Kali en Boymans reizen mee met UTrechtsupporters en zitten in het uitvak vandaag
Stone Island petje, bontkraagje. Wat een tokkies.quote:Op zondag 14 december 2014 11:38 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs het AZ-uitvak zat voller.quote:Op zondag 14 december 2014 11:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
De Utrecht supporters zijn er al klaar voor
Lol dezelfde mensen zie je bij Ado, Ajax en Feyenoordquote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stone Island petje, bontkraagje. Wat een tokkies.
Thuis tegen Heerenveen en uit bij ADO tikte je anders gewoon de ondergrens aan.quote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)t-davy-klaassen.html
http://foxsports.nl/video(...)warden-ajax-1-3.html
http://voetbaltube.com/go(...)5-0-doelpunt-milik-2
https://www.google.nl/sea(...)ra&ie=UTF-8&oe=UTF-8
http://voetbaltube.com/go(...)-1-doelpunt-el-ghazi
Groetjes van de tikjes breed company xxxxx.
Dat klopt, ook bij Cambuur. Maar waarom is dat relevant?quote:Op zondag 14 december 2014 11:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Lol dezelfde mensen zie je bij Ado, Ajax en Feyenoord
T-shirt van Steenquote:Op zondag 14 december 2014 11:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
De Utrecht supporters zijn er al klaar voor
Wat een rare post, heb ik het vaak over Nederlandse MC's met jou?quote:Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dit weer een van je matige Nederlandse MC's?
Je komt af en toe wel met een post gerefereerd aan een Nederlandse MC aan, ja.quote:Op zondag 14 december 2014 11:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een rare post, heb ik het vaak over Nederlandse MC's met jou?
Helemaal niet, met je domme UI.quote:Op zondag 14 december 2014 11:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je komt af en toe wel met een post gerefereerd aan een Nederlandse MC aan, ja.
Mijn maag is het met jou eens maar mijn hersenen vinden jou een dom varken.quote:Op zondag 14 december 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je chemische MacDonalds-troep.
Alleen GGMM noemt mensen een dom varken.quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn maag is het met jou eens maar mijn hersenen vinden jou een dom varken.
Doe anders zo'n leuk basketbal gifje als UI.quote:Op zondag 14 december 2014 11:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je niet oppast klap ik jou en dat vreselijke hondje in je UI.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
NWS / Breaking: Prins George van Cambridge wint award schattigste baby ooit.
Hier Aries pedofielen topic.
Nee ik vind die neger grappig.quote:Op zondag 14 december 2014 11:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe anders zo'n leuk basketbal gifje als UI.
Heb je suggesties?quote:Op zondag 14 december 2014 11:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe anders zo'n leuk basketbal gifje als UI.
Het is aanstekelijk, sorry. Maar je doet nu hypocriet want iedereen vindt Mcdonalds lekker, uiteindelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen GGMM noemt mensen een dom varken.
Ik vind MacDonalds helemaal niet lekker.quote:Op zondag 14 december 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is aanstekelijk, sorry. Maar je doet nu hypocriet want iedereen vindt Mcdonalds lekker, uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |