Bedankt Fylaxquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
Daar hoef je niks voor te zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, toen ik 'krijg een zere kont' zei.
Het komt van WcPotquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heeft Fylax ook maar van mij gejat.
Kutjong
Deed het pijn toen ik het zei?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt Fylax
[..]
Daar hoef je niks voor te zeggen
Kunnen ze nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef Kally het volgende:
Doen jullie eens lief tegen Toto, hij luistert speciaal naar mij
Hij noemde mij afgelopen en zó 2013. Ik zou 'm een trap in z'n ballen moeten geven als z'n kont niet meer pijn deed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef Kally het volgende:
Doen jullie eens lief tegen Toto, hij luistert speciaal naar mij
Reageer je niet op mij af dan.quote:
Ja maar, je weet zelf toch wel beterquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij noemde mij afgelopen en zó 2013. Ik zou 'm een trap in z'n ballen moeten geven als z'n kont niet meer pijn deed.
IK DOE NIKSquote:
Hap in je rechtertiet.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij noemde mij afgelopen en zó 2013. Ik zou 'm een trap in z'n ballen moeten geven als z'n kont niet meer pijn deed.
Natuurlijk, maar het is niet leuk om te horenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, je weet zelf toch wel beter
Een bitchslap kun je krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
IK DOE NIKS![]()
[..]
Hap in je rechtertiet.
[..]![]()
Dit!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Kally zegt het. En wat Kally zegt is waar.
Wellusquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ben een heleboel, maar ik geloof niet dat ik ooit cool geweest ben, dan wel zal worden
heeterdquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ben een heleboel, maar ik geloof niet dat ik ooit cool geweest ben, dan wel zal worden
Ik durf ook niet zoveel te zeggen ..quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Dit topic is eng.
Lekkere dames in een topic...
Ach, als ze wel recalcitrant doen gooien we ze gewoon de keuken in.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik durf ook niet zoveel te zeggen ..
Van The Simple Minds? Of Pussycat Dolls?quote:
Normale nummers graagquote:
Sambal bijquote:
Simple Minds natuurlijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Van The Simple Minds? Of Pussycat Dolls?
Ik had hem al klaar gezet, kon niet missenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Simple Minds natuurlijk. The Breakfast Club
.
Wat wil je horen schatje?quote:
Ja maar hij moet echt hard, dan is hij op zijn mooistquote:
That's what she said.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij moet echt hard zijn, dan is hij op zijn mooist
Dat heb ik toch niet, wel blood rave maar die duurt 10 minutenquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij moet echt hard, dan is hij op zijn mooist
Wat heb je WEL jijquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet, wel blood rave maar die duurt 10 minuten
Tieten en een mooie kontquote:
Ja tieten heb ik zelf ook wel en een mooie kont ook welquote:
Hey, knul, niet zo tegen mij doen, ik was lief voor jequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja tieten heb ik zelf ook wel en een mooie kont ook welmijne heeft 450 gaten dus ik ben fantastisch
Ik doe niksquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey, knul, niet zo tegen mij doen, ik was lief voor je
Aan het einde van de nummers?quote:
Dat kan nietquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik je steeds hoor babbelen? Ja.
Immerquote:
Neequote:
Ik heb jou getekendquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Sackboy getekend. Die van Little Big World, of zoiets.
Ik ben al bijna klaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef YokiKater het volgende:
Ingetuned. Meteen een goeien liedjen!
Ik wel, maar ik viel alleen even inquote:
Ja, alleen verschil tussen jou en mij, mijn tekening lijkt daadwerkelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jou getekend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alleen verschil tussen jou en mij, mijn tekening lijkt daadwerkelijk.
Na Uc, dan wat meer gitarenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
A) Je had mij helemaal geen seintje gegeven!
B) Ik was met allemaal dingen bezig.
Als het goed is een uurtje, maar kan ook langer zijn, ik zie welquote:
Ja, alleen loop ik misschien wel uit na een uurtje, is dat een probleemquote:
Daar heb je wel vaker last vanquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alleen loop ik misschien wel uit na een uurtje, is dat een probleem
Zuipschuit!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef Kally het volgende:
Ik heb de wijn ook te pakken, dus dat wordt dan gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alleen loop ik misschien wel uit na een uurtje, is dat een probleem
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het goed is een uurtje, maar kan ook langer zijn, ik zie wel
Nee maar vandaag niet zo lang, zeker niet als er nog iemand na mij wil.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar vandaag niet zo lang, zeker niet als er nog iemand na mij wil.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zuipschuit!Jij luistert ook niet naar mij, dus naar jou luister ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Huh?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij luistert ook niet naar mij, dus naar jou luister ik ook niet
Ik draai nuquote:
Ik spreek je wel weer wanneer je weer lief kunt doen.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spreek je wel weer wanneer je weer lief kunt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |