SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Echt heel smerig inderdaad.quote:
McDonalds alleen niet. KFC of gewone snackbar is prima.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te veel fastfood is ongezond. Af en toe is gewoon lekker.
De KFC-hypequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt heel smerig inderdaad.
[..]
McDonalds alleen niet. KFC of gewone snackbar is prima.
KFC is wel lekker maar ik krijg daar altijd explosieve schijterij van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waar baseer je op dat MacDonalds slechter zou zijn dan een gewone snackbar? Denk je dat de mac vergif serveert?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een beetje neger komt dagelijks in de KFC.
Ik totaal niet. Bij de McDonalds als ik één hap van mijn burger neem gaat mijn maag al hele paniekerige geluidjes maken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KFC is wel lekker maar ik krijg daar altijd explosieve schijterij van.
Nee omdat McDonalds gewoon heel erg vies is. Daar ging het om.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat MacDonalds slechter zou zijn dan een gewone snackbar? Denk je dat de mac vergif serveert?
En dat het chemisch is, wat een onzin. Al je eten is chemisch.
Nee, McDonalds is legit chemisch. Heb je gezien wat er gebeurt als het in aanraking komt met maagzuur?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij hoe de rest van je eten er uit ziet als het in aanraking komt met maagzuur dan? Heb dat nog nooit bekeken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, McDonalds is legit chemisch. Heb je gezien wat er gebeurt als het in aanraking komt met maagzuur?
Zitten wel donders veel conserveringsmiddelen in als ik mij niet vergis. Maar dat zit in bijna alles wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat MacDonalds slechter zou zijn dan een gewone snackbar? Denk je dat de mac vergif serveert?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij hoe de rest van je eten er uit ziet als het in aanraking komt met maagzuur dan? Heb dat nog nooit bekeken.
Ik ga met meer plezier naar de Scheveningse Burger King.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Momo... het volgende:
Net of het uitmaakt of je dan Mac , BurgerKing of KFC eet.
Per keten of in totaal?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
mcdonalds en kfc is lekker en burger king ook.
Ik kom daar graag rond de 1-3x per maand.
Jij woont in een boerendorp?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:51 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind alle drie wel lekker. Maar hier zitten geen Burger King of KFC in de buurt. Kutzooi.
KFC of McDonalds is beide een kwartier rijden met de autoquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:51 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind alle drie wel lekker. Maar hier zitten geen Burger King of KFC in de buurt. Kutzooi.
Ik woon vlakbij Zwolle en daar zitten drie McDonald's maar geen KFC of Burger King.quote:
soms wel maar het blijft 3 x of soms 5 x als ik naar verschillende ga maar tegenwoordig heb ik de tijd niet ervoor. Het is een stukje lopen dus daar heb ik het niet voor over.quote:
Amersfoort heeft volgens mij de dichtstbijzijnde KFC.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Zwolle en daar zitten drie McDonald's maar geen KFC of Burger King.
Nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Burger King![]()
![]()
Dat is pas echt heel smerig
Hij staat hier bij het "station", een megalomane paal met een enorme gele M erop midden tussen de koeienvelden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dichtstbijzijnd is de MacDonalds in Leiden centrum. Zijn er overigens 2 in Leiden, maar dat geheel terzijde.
Kom je GGMM nog tegen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Amersfoort heeft volgens mij de dichtstbijzijnde KFC.
Was wel een Burger Kingquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Zwolle en daar zitten drie McDonald's maar geen KFC of Burger King.
Jij bent vies dik?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dichtstbijzijnd is de MacDonalds in Leiden centrum. Zijn er overigens 2 in Leiden, maar dat geheel terzijde.
burgers niet. lekker double cheesburger menu met cola als drinken neem ik altijd. soms twister friesquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Burger King![]()
![]()
Dat is pas echt heel smerig
Twister friesquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
burgers niet. lekker double cheesburger menu met cola als drinken neem ik altijd. soms twister fries
![]()
![]()
Ik ga meestal naar Apeldoorn als ik zin heb in KFC maar dat is ook een uur rijden of zo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Amersfoort heeft volgens mij de dichtstbijzijnde KFC.
neger.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Bij de KFC neem ik gewoon 6 of 10 hot wings menu
Standaard.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Oh ja daar hebben ze er ook een hé. Is inderdaad wel een eind rijden ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Apeldoorn als ik zin heb in KFC maar dat is ook een uur rijden of zo.
Duurt wel tyfuslang met dat station.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was wel een Burger KingIs gesloten toen het station verbouwd werd. Als dat ooit nog af komt komt 'ie wel weer terug denk ik.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Doe je dat ook nog? Godverdomme zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
Gewoon zelf de frituurpan aanslingeren.
Jupquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Duurt wel tyfuslang met dat station.
alleen best vet duur dus daar komt ik niet zo vaak meer. misschien met een bonquote:
Liever naar de Turk enquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Of langs de Griekse snackbar en daargyros
.
Dat doen wij iedere zaterdag maar ik vind het echt een stuk minder dan van een snackbar of Mac/KFC/BK.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
Gewoon zelf de frituurpan aanslingeren.
Broodje Dönerquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever naar de Turk endoner
halen
Dönerboxquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Broodje Döner![]()
Turkse Pizza![]()
Shoarma![]()
ALLES NUMMER 1 JAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
Haha, doen wij ook hoor en ik ben ook niet dik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doen wij iedere zaterdag maar ik vind het echt een stuk minder dan van een snackbar of Mac/KFC/BK.
Eigenlijk is het heel vreemd dat ik niet vies dik ben.
Een kroket. Sinds ik uit huis ben niet meer gegeten en ik mis ze enorm.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is jullie favoriete snack uit de frituur?
Nogal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit Kapsalon gegeten, mis ik dan iets?
Mits je een goede turk in de buurt hebtquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Donderdag begint het WK darts.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Verdomme, over een week is dat Glazen Huis weer. Als ik ergens een hekel aan heb.
Heb het één keer gehad. Vond het erg tegenvallen na alle verhalen die ik gehoord heb over hoe goddelijk het is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Bij mij is de patat dan sowieso beter. Veel krokanter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doen wij iedere zaterdag maar ik vind het echt een stuk minder dan van een snackbar of Mac/KFC/BK.
Eigenlijk is het heel vreemd dat ik niet vies dik ben.
Dit subforum is een onderdeel van Sport. Gelieve het slechts over sporten te hebben hier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag begint het WK darts.
Ik vond het niet zo heel boeiend. Donerbox is chillerquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Oké.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit subforum is een onderdeel van Sport. Gelieve het slechts over sporten te hebben hier.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een kroket. Sinds ik uit huis ben niet meer gegeten en ik mis ze enorm.
Mexicano's of zo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:DutchChelseaRoy twitterde op zaterdag 13-12-2014 om 20:32:32Hans Kraay na zomer van 2015 geen trainer meer van DOVO. 'Ik schaam me voor 18 punten uit 13 duels, dan moet je niet bijtekenen' #dg reageer retweet
Neequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Zelfs niet een keer gehaald bij de FEBO ofzo?
Is echt godenvoer
Morgen gaat ie hopelijk even er nog wat dieper op in.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DutchChelseaRoy twitterde op zaterdag 13-12-2014 om 20:32:32Hans Kraay na zomer van 2015 geen trainer meer van DOVO. 'Ik schaam me voor 18 punten uit 13 duels, dan moet je niet bijtekenen' #dg reageer retweet
Schema al bekend?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag begint het WK darts.
Uitwedstrijden hé.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
Wimpie 2 - PEC is van nogal bedenkelijk niveau.
Ik vreet de laatste tijd vaak van die frikandellen met een krokant korstje. Nooit geweten dat die zo lekker waren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Berenhapquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vreet de laatste tijd vaak van die frikandellen met een krokant korstje. Nooit geweten dat die zo lekker waren.
Bij de plaatselijke patatzaak meestal frikandel speciaal.
Gewoon met kaas.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Eten jullie trouwens turkse pizza met alles erop en eraan of..?
Pics or...quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Dionne stax is wel geil zeg @ned1
Satésaus, mayo en uitjes.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon met pindasaus of zo, lekker simpel.
ROT OP. Nu heb ik naar de KWIS gekekenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Dionne stax is wel geil zeg @ned1
Een viandel?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vreet de laatste tijd vaak van die frikandellen met een krokant korstje. Nooit geweten dat die zo lekker waren.
Bij de plaatselijke patatzaak meestal frikandel speciaal.
Nee geen grap ze is er echtquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ROT OP. Nu heb ik naar de KWIS gekeken
Met döner, satesaus en groente ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Eten jullie trouwens turkse pizza met alles erop en eraan of..?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Verdomme, over een week is dat Glazen Huis weer. Als ik ergens een hekel aan heb.
Want?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik walg van personen als Giel Beelen, ik walg van de muziek, ik walg van de mensen die er in geïnteresseerd zijn.quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gaan we weer stemmen op Lee Towers, Mexi?
Vroeger ook wel eens gegeten.quote:
Inb4 onzin over schuldgevoel afkopen en commercieel feest en egoïstisch en niet inb4 over hoe veel geld het opbrengt voor een goed doelquote:
Niemand van die DJ's geeft een neuk om de arme kinderen in Afrika. Het gaat allemaal om hun eigen egotje.quote:
Dat Glazen Huis is prima te ontwijken hoor. Heb er nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik walg van personen als Giel Beelen, ik walg van de muziek, ik walg van de mensen die er in geïnteresseerd zijn.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik walg van personen als Giel Beelen
Dan walg je van driekwart van FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik walg van personen als Giel Beelen, ik walg van de muziek, ik walg van de mensen die er in geïnteresseerd zijn.
In 2011 was het in Leiden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Glazen Huis is prima te ontwijken hoor. Heb er nog nooit last van gehad.
Kipknotsenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger ook wel eens gegeten.
Net als van die kipknotsen. Was ook lekker altijd.
KNOTSGEK zou Mexicanogod zeggen
Ik moet al langer scrollen door dat subforum hier op FOK!.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Glazen Huis is prima te ontwijken hoor. Heb er nog nooit last van gehad.
KIJK MIJ GOED ZIJN OMDAT IK DONEER!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is allemaal wel waar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inb4 onzin over schuldgevoel afkopen en commercieel feest en egoïstisch en niet inb4 over hoe veel geld het opbrengt voor een goed doel
Dat doet iedereen die aan een goed doel geeft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Niemand van die DJ's geeft een neuk om de arme kinderen in Afrika. Het gaat allemaal om hun eigen egotje.
Precies. Types als Pino112.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan walg je van driekwart van FOK!
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KIJK MIJ GOED ZIJN OMDAT IK DONEER!
Dat zijn alle goede doelen, niet specifiek het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kipknotsen![]()
Ribsterren of hoe die dingen ook heten
3fm SCquote:
90% wel. Mensen die bij bijvoorbeeld: voor artsen in nood werken etc. niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die aan een goed doel geeft.
Die doen het uiteindelijk ook op basis van hun ego.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:04 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
90% wel. Mensen die bij bijvoorbeeld: voor artsen in nood werken etc. niet.
Ik snap echt niet waarom dat een flikker uitmaakt. Het moet geld ophalen, en dat doet het ongelofelijk succesvol. Geen enkele actie haalt zo veel geld op in Nederland. Wat maakt het dan uit dat Giel Beelen een kwal is?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allemaal wel waar.
Hij rookt toch belachelijk veel en hij zuipt alleen maar cola. Die haalt de 50 dan niet tochquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja als je het zo beargumenteerd wel. Maar niet voor hun eigen ijdelheid.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doen het uiteindelijk ook op basis van hun ego.
Nooit.quote:
De ene keer dat ik bij het Glazen Huis was, heb ik alleen maar keiveel lopen zuipen tot ik helemaal waus wasquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dat een flikker uitmaakt. Het moet geld ophalen, en dat doet het ongelofelijk succesvol. Geen enkele actie haalt zo veel geld op in Nederland. Wat maakt het dan uit dat Giel Beelen een kwal is?Je hoeft niet te kijken, of zo. Maar nee, half september lopen er al weer mensen over dat glazen huis te zeuren
Plus dat egocentrische eikels in de voetbalwereld juist enorm populair zijn. Ook zo bijzonder.
Zo redenerend doen mensen alles altijd alleen maar voor zichzelf. Zijn ook echt filosofen die die theorie aanhangen, trouwens. Een mensenleven redden? Doe je om populair te zijn bij soortgenoten. Geld doneren? Om je zelf goed te voelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doen het uiteindelijk ook op basis van hun ego.
Nouja, het concept is uitgewrongen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dat een flikker uitmaakt. Het moet geld ophalen, en dat doet het ongelofelijk succesvol. Geen enkele actie haalt zo veel geld op in Nederland. Wat maakt het dan uit dat Giel Beelen een kwal is?Je hoeft niet te kijken, of zo. Maar nee, half september lopen er al weer mensen over dat glazen huis te zeuren
Plus dat egocentrische eikels in de voetbalwereld juist enorm populair zijn. Ook zo bijzonder.
Uiteraard, want het gaat om hoe leuk het concept is en niet om het geldquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het concept is uitgewrongen wat mij betreft.
Daar zou het de PO niet om mogen gaan nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard, want het gaat om hoe leuk het concept is en niet om het geld
Weer een TR gemacht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Dionne Stax vind ik ook niet veel, om heel eerlijk te zijn.
Ze heeft een jammerlijke stem.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Dionne Stax vind ik ook niet veel, om heel eerlijk te zijn.
Niet mijn type.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze heeft een jammerlijke stem.
Daar merkt HMF weinig van als hij z'n lul van 40-45 cm erin stopt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel geld ophalen voor het goede doel, natuurlijk. Dát doet het uitstekend.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zou het de PO niet om mogen gaan nee.
Klopt ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo redenerend doen mensen alles altijd alleen maar voor zichzelf. Zijn ook echt filosofen die die theorie aanhangen, trouwens. Een mensenleven redden? Doe je om populair te zijn bij soortgenoten. Geld doneren? Om je zelf goed te voelen.
Nee, want mensen zijn groepsdieren en in een groep is het helemaal niet voordelig alles altijd voor jezelf te doen.quote:
Wie is jouw celeb crush Stijn?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogstens Lauren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw celeb crush Stijn?
Of ga je deze vraag weer negeren
Co Stompé.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw celeb crush Stijn?
Of ga je deze vraag weer negeren
Maar mensen hebben wel een ego, wat andere beesten minder hebben. Dat ego neemt het vaak over van het instinct om voor anderen te zorgen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want mensen zijn groepsdieren en in een groep is het helemaal niet voordelig alles altijd voor jezelf te doen.
Ik heb vorige week Koos zien gooien. Hij is afgetakeld qua niveau. Mijn traanbuis raakte ontstoken.quote:
Ik kom altijd spontaan klaar als hij die kraanvogelbeweging doet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen aan dat kale koppie denken is al genoeg
Ik zou haar wel suf willen neukenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het maar een doos. Ook bij AtlasWeinig boeiends aan.
Jij wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou haar wel suf willen neuken
Je bent net 16 manquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jort weet wat lekker isquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mag je doen als het maar niet die gekookte ei in kuipje pic isquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje rustig doen jongens.
Anders post ik een cheeseburgerfoto.
In Japan verkopen ze zwarte burgers.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er maar geen ei op zit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
In Japan verkopen ze zwarte alles want ze hebben inktvisinkt over.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Japan verkopen ze zwarte burgers.
[ afbeelding ]
#leukefeitjes.
Jup.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Na de winterstop is Necid er niet meer.
#leukefeitjes
Moet dat nou?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Na de winterstop is Necid er niet meer.
#leukefeitjes
Je moeder is een hoerquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Pascalus het volgende:
Nicki Minaj heeft een plastic reet.
#leukefeitjes
Nicki Minaj is echt extreem vies.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Pascalus het volgende:
Nicki Minaj heeft een plastic reet.
#leukefeitjes
HHNN is zelfs gefaald als mod op een forumquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer
#triestefeitjes
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
HHNN is zelfs gefaald als mod op een forum
Ik weet toch ook wel dat Necid > Janssen is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Necid > Janssen. Al is het wel beter dan niets.
Dat is geen eerlijke vergelijking, aangezien Necid voor PEC een buitengewoon goede speler is. Dat niveau valt moeilijk op te vangen. Vincent Janssen legt de ene na de andere bal erin, met het grootste gemak. Zou een prima aankoop zijn.quote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, aangezien Necid voor PEC een buitengewoon goede speler is. Dat niveau valt moeilijk op te vangen. Vincent Janssen legt de ene na de andere bal erin, met het grootste gemak. Zou een prima aankoop zijn.
Misschien is Avdic weer beschikbaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, aangezien Necid voor PEC een buitengewoon goede speler is. Dat niveau valt moeilijk te evenaren. Vincent Janssen legt de ene na de andere bal erin, met het grootste gemak. Zou een prima aankoop zijn.
Klich wordt er uit gebonjourd bij Wolfsburg, misschien dat die zin heeft om terug te komen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien is Avdic weer beschikbaarHij doet z'n best er voor
Sneu dat jij hier nu ook aan meedoet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een raadsel.
Geheimtaal hoe noemt u het maar
HHNN ud bord fol
Ik moet ook echt uit bed om het te kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat altijd ja. Vanuit m'n bed kijken en de halve wedstrijd missen.
GGMM is vies dik?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een raadsel.
HHNN ud bord fol
GGMM is vies dikquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een raadsel.
HHNN ud bord fol
Het is 21:22.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Kut ik zie net pas dat het 12:30 is
knvb vieze vuile![]()
![]()
Zie edit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net iets anders. derde worodje.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ontneem ik Pascalus de koelkast.
Kan ook 0-0 worden, gekkiequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wie gaat bij Twente de doelpunten maken dan?
Tadicquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met Zoet in de goal heeft Twente niet zo veel scorend vermogen nodig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fout, het juiste antwoord is: ''maar dat is helemaal niet rullevant joh''quote:
Woensdag pas.quote:
1-1. Gini met een puntertje en Ziyech in de 78e minuut met een laag schot van buiten de 16.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus. Ik zie FC Twente alleen PSV op 0-0 houden. Elke andere uitslag die nadelig is voor PSV is onmogelijk.
Denk winst tegen Twente en gelijkspel tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Morgen en woensdag gaat PSV punten verspelen. Gelijkspelletje tegen de Tukkers en verliezen van Feyenoord.
puur genot.
Ajax weer kampioen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Morgen en woensdag gaat PSV punten verspelen. Gelijkspelletje tegen de Tukkers en verliezen van Feyenoord.
puur genot.
Dat mag ook wel weer eens. Na zijn blessure is hij flink matig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorzie twee uitstekende wedstrijden van Depay.
Helemaal mee eens. Wat hij tegen Dordt flikte kon echt niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ook wel weer eens. Na zijn blessure is hij flink matig.
Denk dat ie lekker ego gaat doen en toch alles mist.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorzie twee uitstekende wedstrijden van Depay.
Klopt, arrogant was dat. PSV is zo van hem afhankelijk, laat hem dan wat meer in dienst van het elftal spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat hij tegen Dordt flikte kon echt niet.
Dit jaar is het eerder op de rit dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het moet toch een keertje afgelopen zijn met Frankie.
Andere clubs kunnen er gewoon niks van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het moet toch een keertje afgelopen zijn met Frankie.
Ik vond Stevens beter dan Ruiter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem zou het leuk zijn als Stevens, de vervanger van Marsman, hevig gaat blunderen.
Dan halen ze Deckers in de winterstopquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem zou het leuk zijn als Stevens, de vervanger van Marsman, hevig gaat blunderen.
Feyenoord speelt prima voetbal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andere clubs kunnen er gewoon niks van.
Twente als Guti weer terug isquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft het beste middenveld van de Eredivisie
Een club die kampioen wil worden, heeft een goede spits nodig. Feyenoord heeft Kazim, die weliswaar voetballend nog een beetje kan meekomen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord speelt prima voetbal.
Die worden sowieso wel tweede.
Twente heeft op papier een leuk elftal maar voetbalt zó slecht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twente als Guti weer terug is
Scheelt niet veel met PSV en Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft het beste middenveld van de Eredivisie
1 naam: Schreuder. Bosz had ze kampioen gemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente heeft op papier een leuk elftal maar voetbalt zó slecht.
Het is wel opvallend hoeveel punten de andere clubs telkens laten liggen. Ajax komt altijd na de winter op stoom en haalt dan iedereen in. Misschien dat het dit jaar anders is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andere clubs kunnen er gewoon niks van.
Een middenveld waarop Immers staat kan ik sowieso niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met PSV en Feyenoord.
Ik weet nog dat mensen vonden dat Twente na de aankopen Ziyech en Mokotjo het beste middenveld had![]()
![]()
Daar zullen ze nog wat punten op laten liggen wellicht, maar vooralsnog doen ze het prima.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Een club die kampioen wil worden, heeft een goede spits nodig. Feyenoord heeft Kazim, die weliswaar voetballend nog een beetje kan meekomen.
Ze waren tegen Ajax 90 minuten lang de betere.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder is Feyenoord nog niet al te hevig getest.
De Andersen fap gaat wel heel ver hier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een middenveld waarop Immers staat kan ik sowieso niet serieus nemen.
En Wijnaldum en Maher vind ik ook veel mindere talenten t.o.v. Klaassen en Andersen.
Beetje simpel omdat allemaal op de coach af te schuiven. Vooral omdat er bij Twente áltijd op de coach gezeurd wordt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
1 naam: Schreuder. Bosz had ze kampioen gemaakt.
Vorig jaar was Ajax met de winterstop ook al koploper.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel punten de andere clubs telkens laten liggen. Ajax komt altijd na de winter op stoom en haalt dan iedereen in. Misschien dat het dit jaar anders is.
Geweldig natuurtalent.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Andersen fap gaat wel heel ver hier.
Ik vind Immers vrij aadig spelen eigenlijk dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een middenveld waarop Immers staat kan ik sowieso niet serieus nemen.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Wijnaldum en Maher vind ik ook veel mindere talenten t.o.v. Klaassen en Andersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |