SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Echt heel smerig inderdaad.quote:
McDonalds alleen niet. KFC of gewone snackbar is prima.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te veel fastfood is ongezond. Af en toe is gewoon lekker.
De KFC-hypequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt heel smerig inderdaad.
[..]
McDonalds alleen niet. KFC of gewone snackbar is prima.
KFC is wel lekker maar ik krijg daar altijd explosieve schijterij van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waar baseer je op dat MacDonalds slechter zou zijn dan een gewone snackbar? Denk je dat de mac vergif serveert?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een beetje neger komt dagelijks in de KFC.
Ik totaal niet. Bij de McDonalds als ik één hap van mijn burger neem gaat mijn maag al hele paniekerige geluidjes maken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KFC is wel lekker maar ik krijg daar altijd explosieve schijterij van.
Nee omdat McDonalds gewoon heel erg vies is. Daar ging het om.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat MacDonalds slechter zou zijn dan een gewone snackbar? Denk je dat de mac vergif serveert?
En dat het chemisch is, wat een onzin. Al je eten is chemisch.
Nee, McDonalds is legit chemisch. Heb je gezien wat er gebeurt als het in aanraking komt met maagzuur?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij hoe de rest van je eten er uit ziet als het in aanraking komt met maagzuur dan? Heb dat nog nooit bekeken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, McDonalds is legit chemisch. Heb je gezien wat er gebeurt als het in aanraking komt met maagzuur?
Zitten wel donders veel conserveringsmiddelen in als ik mij niet vergis. Maar dat zit in bijna alles wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat MacDonalds slechter zou zijn dan een gewone snackbar? Denk je dat de mac vergif serveert?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij hoe de rest van je eten er uit ziet als het in aanraking komt met maagzuur dan? Heb dat nog nooit bekeken.
Ik ga met meer plezier naar de Scheveningse Burger King.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Momo... het volgende:
Net of het uitmaakt of je dan Mac , BurgerKing of KFC eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |