(ghost) riders in the skyquote:
Hoe laat ben je begonnen en stop je?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ik met Gutter en Radio Bendeleider tegelijk bezig ben
21:00 ? en ben om half 8 begonnenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe laat ben je begonnen en stop je?
Okidokiquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
21:00 ? en ben om half 8 begonnen
nahh laat die maar zittenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die andere komt hierna van Lady nogwat
Gadver.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohh... Ja maar dat heeft ie altijd
show soort van voorbereidenquote:
quote:
Wat voor programma is dat?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:38 schreef DieselTank het volgende:
hoort dit eigenlijk? Ik vind het maar rot want ik kan amper op dat pijltje klikken en vrij moeilijk het geluid van mijn windows veranderen
[ afbeelding ]
Ik heb pc opnieuw geinstalleerd dus ik ook even nummers schrapen, kijken of SAM het wil doen zoquote:
Ik heb windows 8 en volgens mij is dat luister dingest van hier niet supported door windows zelf... Maar ik vind het kwaliteit van de zenders tegenvallen als je bijv q music had... Het klonk 20x niks...quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohh, ken ik helemaal nietLuister zelf via VLC of Winamp
Oh, nou ja tune zo maar uit dan, want ik klink vast ook 20 x niksquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik heb windows 8 en volgens mij is dat luister dingest van hier niet supported door windows zelf... Maar ik vind het kwaliteit van de zenders tegenvallen als je bijv q music had... Het klonk 20x niks...
Hmm apart. Ik zal even kijken of er nog andere manieren zijn, ben bezig met de site, zodat je vanaf elke player kan luisteren, en ook mobiel en zo. Even kijken hoe dat zit met W8quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik heb windows 8 en volgens mij is dat luister dingest van hier niet supported door windows zelf... Maar ik vind het kwaliteit van de zenders tegenvallen als je bijv q music had... Het klonk 20x niks...
Maar dat is ook wat jou zo schattig maakt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, nou ja tune zo maar uit dan, want ik klink vast ook 20 x niks
Ik ben een hoop, maar schattig?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
M
[..]
Maar dat is ook wat jou zo schattig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |