Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dit nummer slecht vind toch?
Waarheid!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in.
Maar vrouwen hebben altijd gelijk.
Zelfs als ze niet gelijk hebben.
oh nee, die van mij raakt niet in paniek, hij snurkt dan en ik zit er bij als een neo-nazi.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat ze in mijn kleren zit is niet het meest enge idee, als ze echt bang wordt (opgesloten) dan vreet ze me gewoon op. En terecht in dat geval, maar gewoon niet doorhebben dat ze via je schouder zo binnen je vest zit is toch best stom
wauw. krijg het nog drukquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Haha ik heb een privé show voor Uccie gehacked, ik kan ook luisteren,
Met een sich heil pootje?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh nee, die van mij raakt niet in paniek, hij snurkt dan en ik zit er bij als een neo-nazi.
Dat stijf zitten herken ik wel van als ze opeens het heel fijn vind om tussen mijn rug en de rugleuning van mijn stoel te gaan zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh nee, die van mij raakt niet in paniek, hij snurkt dan en ik zit er bij als een neo-nazi.
oh dan jaag ik hem wel weg, hij moet wel luisteren natuurlijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat stijf zitten herken ik wel van als ze opeens het heel fijn vind om tussen mijn rug en de rugleuning van mijn stoel te gaan zitten.
Die van mij is een vrouw, die doen dat nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh dan jaag ik hem wel weg, hij moet wel luisteren natuurlijk
Tsssquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die van mij is een vrouw, die doen dat niet
Nou ook mijn vrouwtjesparkiet moet luisteren, ze mogen best veel, maar er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die van mij is een vrouw, die doen dat niet
Echt niet?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee serieus. dit geloof je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |