NEEquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Klopt, helemaal zelf gedaan.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent dus van die DdosMaar je zit toch niet in het buitenland?
Om mij in mn zakie te trappen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf dat ik mezelf volgend jaar als eerste aankoop een paar zwarte lakschoenen cadeau ga doen.
Als jij daar geil van wordt wil ik dat wel voor je doen, hoor.quote:
Uhm nee, weet niet eens of ik die hebquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
Ga je me heel hard slaan als ik Do they know it's Christmastime aanvraag?
Anders draai ik hem welquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nee, weet niet eens of ik die heb
Oh en mijn lifesong, These boots are made for walking danquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nee, weet niet eens of ik die heb
Maar dat is een begrafenis kleurquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf dat ik mezelf volgend jaar als eerste aankoop een paar zwarte lakschoenen cadeau ga doen.
Ik heb alleen die nog ergere aids versiequote:
Nee, alleen het origineel kanquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alleen die nog ergere aids versie
Die nieuwe
Oh alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alleen die nog ergere aids versie
Die nieuwe
Ja in de Jessica Simpson versiequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en mijn lifesong, These boots are made for walking dan?
Ik houd van zwart.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dat is een begrafenis kleur
Geen Louboutin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |