SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan het eind van het seizoen, toen hij was uitgegroeid tot een basisspeler bij Excelsior, kwam hij in een ongemakkelijke positie terecht. Op de laatste speeldag speelde hij tegen "zijn" club AZ. Als AZ won was het kampioen, bij een ander resultaat zou PSV of Ajax er waarschijnlijk met de schaal vandoor gaan. De wedstrijd eindigde in een 3-2-overwinning voor Excelsior (waardoor PSV kampioen werd) en Luijckx speelde met het doel om te winnen. Dit kwam hem op veel negatieve reacties te staan, zowel van fans - via internetfora - als oud-medespelers als Stijn Schaars. In een later interview met Voetbal International gaf de Castricummer aan begrip te hebben voor de reacties, maar zich er niet veel van aan te hebben getrokken.quote:
Luijckxquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen, toen hij was uitgegroeid tot een basisspeler bij Excelsior, kwam hij in een ongemakkelijke positie terecht. Op de laatste speeldag speelde hij tegen "zijn" club AZ. Als AZ won was het kampioen, bij een ander resultaat zou PSV of Ajax er waarschijnlijk met de schaal vandoor gaan. De wedstrijd eindigde in een 3-2-overwinning voor Excelsior (waardoor PSV kampioen werd) en Luijckx speelde met het doel om te winnen. Dit kwam hem op veel negatieve reacties te staan, zowel van fans - via internetfora - als oud-medespelers als Stijn Schaars. In een later interview met Voetbal International gaf de Castricummer aan begrip te hebben voor de reacties, maar zich er niet veel van aan te hebben getrokken.
Ook die camerashots van Koevermans in de catacomben
Voor de rest wel een zwarte dag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LuijckxDie kon er echt geen REET van
Wel een genottelijke friekik was dat.
Pakte Cziommer geen rood?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de rest wel een zwarte dag.
Dat was Waterman.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pakte Cziommer geen rood?
Nee die scoorde de 1-1quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pakte Cziommer geen rood?
Wat een topkeeper was dat jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boy Waterman keepte wel een goed seizoen bij PSV.
Lekker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een pizza cheese onion en een halve pizza bbq chicken in de oven
Gelieve pics er van posten als je daarmee klaar bentquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker.Ik ga zo een paar tosti's in elkaar knutselen.
Kan met de bekerwinnaar te maken hebben als die uit de top 8 komt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn er 5 ploegen lichtblauw, die kunnen toch nooit allemaal play-offs spelen
NAC zal het wel opeens gaan redden en Excelsior op die plek denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie denk je dat er 16 en 17 worden?
Nummer 4 is Europa League 2 en 5-8 is Europa League P/O. Zou verschillende tint moeten zijn denk ik maar ik zie het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn er 5 ploegen lichtblauw, die kunnen toch nooit allemaal play-offs spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |