SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan het eind van het seizoen, toen hij was uitgegroeid tot een basisspeler bij Excelsior, kwam hij in een ongemakkelijke positie terecht. Op de laatste speeldag speelde hij tegen "zijn" club AZ. Als AZ won was het kampioen, bij een ander resultaat zou PSV of Ajax er waarschijnlijk met de schaal vandoor gaan. De wedstrijd eindigde in een 3-2-overwinning voor Excelsior (waardoor PSV kampioen werd) en Luijckx speelde met het doel om te winnen. Dit kwam hem op veel negatieve reacties te staan, zowel van fans - via internetfora - als oud-medespelers als Stijn Schaars. In een later interview met Voetbal International gaf de Castricummer aan begrip te hebben voor de reacties, maar zich er niet veel van aan te hebben getrokken.quote:
Luijckxquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen, toen hij was uitgegroeid tot een basisspeler bij Excelsior, kwam hij in een ongemakkelijke positie terecht. Op de laatste speeldag speelde hij tegen "zijn" club AZ. Als AZ won was het kampioen, bij een ander resultaat zou PSV of Ajax er waarschijnlijk met de schaal vandoor gaan. De wedstrijd eindigde in een 3-2-overwinning voor Excelsior (waardoor PSV kampioen werd) en Luijckx speelde met het doel om te winnen. Dit kwam hem op veel negatieve reacties te staan, zowel van fans - via internetfora - als oud-medespelers als Stijn Schaars. In een later interview met Voetbal International gaf de Castricummer aan begrip te hebben voor de reacties, maar zich er niet veel van aan te hebben getrokken.
Ook die camerashots van Koevermans in de catacomben
Voor de rest wel een zwarte dag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LuijckxDie kon er echt geen REET van
Wel een genottelijke friekik was dat.
Pakte Cziommer geen rood?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de rest wel een zwarte dag.
Dat was Waterman.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pakte Cziommer geen rood?
Nee die scoorde de 1-1quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pakte Cziommer geen rood?
Wat een topkeeper was dat jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boy Waterman keepte wel een goed seizoen bij PSV.
Lekker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een pizza cheese onion en een halve pizza bbq chicken in de oven
Gelieve pics er van posten als je daarmee klaar bentquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker.Ik ga zo een paar tosti's in elkaar knutselen.
Kan met de bekerwinnaar te maken hebben als die uit de top 8 komt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn er 5 ploegen lichtblauw, die kunnen toch nooit allemaal play-offs spelen
NAC zal het wel opeens gaan redden en Excelsior op die plek denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie denk je dat er 16 en 17 worden?
Nummer 4 is Europa League 2 en 5-8 is Europa League P/O. Zou verschillende tint moeten zijn denk ik maar ik zie het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn er 5 ploegen lichtblauw, die kunnen toch nooit allemaal play-offs spelen
Dus als die buiten de top8 komt gaan de play-offs tussen nrs 4-7 ?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan met de bekerwinnaar te maken hebben als die uit de top 8 komt.
Alleen de top 7 van de coëfficientenlijst krijgt de bekerwinnaar toch een groepsfase EL plek?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
De bekerwinnaar krijgt trouwens dit seizoen een veel beter ticket dan vorig jaar. Oneerlijk.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie denk je dat er 16 en 17 worden?
Ik snap je post niet helemaal, maar volgens mij gaat de winnaar altijd naar de groepsfase.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de top 7 van de coëfficientenlijst krijgt de bekerwinnaar toch een groepsfase EL plek?
Ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus als die buiten de top8 komt gaan de play-offs tussen nrs 4-7 ?
Nou ik bedoel de top 7 coefficientenlijst van Europa waarvan de bekerwinnaar een ticket krijgt naar de EL groepsfase. Wij staan 9e en krijgen dat ticket niet volgens mijquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal, maar volgens mij gaat de winnaar altijd naar de groepsfase.
Toch logisch? Oké, als je hem dan toch geeft voor overtreding, is het dan een vrije trap of penalty?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:29 schreef Tchock het volgende:
Ik snap het commentaar niet. Ze zeggen dat het een schwalbe is maar ook dat de scheidsrechter hem op de stip had moeten leggen
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even pizza uit de oven pakken.
Groentjens
Volgens mij werd overtreding ingezet buiten de zestien, dus geen penalty. Als hij hem al raakte.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch logisch? Oké, als je hem dan toch geeft voor overtreding, is het dan een vrije trap of penalty?
Heracles maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:34 schreef hafcfan het volgende:
De enige speler die na Heracles een redelijke goeie loopbaan heeft is Bas Dost.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heracles maakt meer kapot dan je lief is.
En Rienstraquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:34 schreef hafcfan het volgende:
Vejinovic is niet best, nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:34 schreef hafcfan het volgende:
Rienstra, Vejinovic, Houtkoop, Wuytens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:34 schreef hafcfan het volgende:
Kun je nog niet beoordelen speelt in de eredivisie.quote:
Die was ik vergeten. Die kan nog wel eens bij een leuke club terecht komen.quote:
Geldquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In welke zin heeft Bas Dost een ''goeie'' loopbaan eigenlijk?
Ik zou bankzittertje van ADO niet als een goeie carrière omschrijven, om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rienstra, Vejinovic, Houtkoop, Wuytens.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In welke zin heeft Bas Dost een ''goeie'' loopbaan eigenlijk?
Oh. Was hem een beetje uit het oog verloren eigenlijk; bij Eagles speelde hij prima.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou bankzittertje van ADO niet als een goeie carrière omschrijven, om heel eerlijk te zijn.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen ontsnapt aan zichzelf.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
Heerenveen ontsnapt aan een eigen doelpunt.
Bankzitter van AZ en ADO is niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rienstra, Vejinovic, Houtkoop, Wuytens.
Er zit ook echt niks goed bij Heraclesquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bankzitter van AZ en ADO is niet echt bijzonder.
Wie spelen op FOX 3?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat we niet mogen genieten van Ondaan.
Is altijd al leeg geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
Zonde dat het stadion van Willem II zo leeg is ondanks de goede prestaties.
Ook toen ze CL speelden?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is altijd al leeg geweest.
Gewoon teveel clubs in dat Brabant.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
Zonde dat het stadion van Willem II zo leeg is ondanks de goede prestaties.
Maar Willem II is wel de meest interessante na PSV.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon teveel clubs in dat Brabant.
NAC niet?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Willem II is wel de meest interessante na PSV.
FC Den Boschquote:
Vind NAC wel een boeiendere club dan Willem II hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Willem II is wel de meest interessante na PSV.
quote:
NAC speelt al jaren geen leuk voetbal en intern áltijd gezeik en gedoe. Vind het geen sympathieke club.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind NAC wel een boeiendere club dan Willem II hoor.
Willem II is eigenlijk maar heel saai.
Alsof Willem II zo geweldig was altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
NAC speelt al jaren geen leuk voetbal en intern áltijd gezeik en gedoe. Vind het geen sympathieke club.
Enerverende wedstrijd in Den Haag, merk ik.twitter:ADODenHaag twitterde op zaterdag 13-12-2014 om 19:57:26'10 Eerste doelpoging wanneer Alberg vanaf 40 meter schiet omdat Coutinho ver voor zijn doel staat. #ADOexc reageer retweet
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Hebben jullie trouwens al gegeten?
Ik ben letterlijk nu aan het etenquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Hahn keept wel prima bij PEC. Had er niet zo veel vertrouwen in van te voren maar maakt weinig fouten.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Klopt ja, zonde dat we hem huren, mag wel blijven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahn keept wel prima bij PEC. Had er niet zo veel vertrouwen in van te voren maar maakt weinig fouten.
FCEquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast PSV is Den Bosch de leukste club van Brabant.
Smaakt prima. Het geheim is wat extra knoflook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat nou lekker dat letterlijk nu?
Letterlijk nu met extra knoflook?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Smaakt prima. Het geheim is wat extra knoflook.
Ja, als je zegt "ik ben nu aan het eten" zonder dat je een hap in je mond hebt maar wel met een bord voor je.quote:
Dionne Staxquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga zometeen naar Paul de Leeuw kijken. Dionne Stax te gast
Excelsior.quote:
Bedankt HHNNquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een sulletje af en toe.
Ja, oepsie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een sulletje af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Jans hoeft niet te zweten.
winnenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal Roda gaan doen in de beker?
je moederquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal Roda gaan doen in de beker?
waarover?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet nog een prezi inelkaar knallen, daar heb ik zo geen zin in.
Een preziquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet nog een prezi inelkaar knallen, daar heb ik zo geen zin in.
Wtf is een preziquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet nog een prezi in elkaar zetten, daar heb ik zo geen zin in.
Prezi's zijn overrated joh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Powerpoint doen ze op de basisschool.
Gewoon interactieve pdf maken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leef jij in de steentijd ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon interactieve pdf maken.
Hij zit wel vaak in allemaal druipgrotten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leef jij in de steentijd ofzo?
Wot?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet nog een prezi in elkaar zetten, daar heb ik zo geen zin in.
Erwin van de Looi, met afstand.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:10 schreef Slobeend het volgende:
Streppel is de meest onsympathieke trainer in de Eredivisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D'n Beitel![]()
Dat is v.d. Bromquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:10 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
Willem II mist een type John Feksens.Lex Immers met een vleugje incest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt bij mij op een 2e plek. Streppel is een stuk debieler.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erwin van de Looi, met afstand.
Willem II mist een type John Feksens.Tong komt nu klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D'n Beitelgraag op anoniem
Willem II mist een type John Feksens.Heeft wel wat weg van Damian Lewis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D'n Beitel
Willem II mist een type John Feksens.De bijtelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D'n Beitel
Wel jammerlijk gefaald als trainer![]()
Ik kan me geen interview herinneren, maar is het zo erg dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die komt bij mij op een 2e plek. Streppel is een stuk debieler.
Haha, het is frietquote:
Powerpoint gebruik je tijdens het werk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ja maar want nou als je niet kan springen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS VOOR NAC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Powerpoint.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Powerpoint gebruik je tijdens het werk.
Prezi als je presentatie niet zo veel inhoud heeft en het dus nodig is om het "op te leuken". Bijvoorbeeld als lecture over iets.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
Het kapsel van Feskens doet mij altijd denken aan Edward Sturing, die had ook zo'n plat leger kapselDat was echt triest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij NAC gaan ze allemaal naar huis, want het is altijd druk rond Amsterdam
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
Het kapsel van Feskens doet mij altijd denken aan Edward Sturing, die had ook zo'n plat leger kapselDat niemand in zijn omgeving hem gecorrigeerd heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Z'n hele voorkomen, het constant schreeuwen en zeiken op de vierde man is vooral heel irritant. Interviews zijn nog te doen mits je het beeld uit doet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me geen interview herinneren, maar is het zo erg dan?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij NAC gaan ze allemaal naar huis, want het is altijd druk rond Amsterdam
We hebben eigenlijk wel een sympathiek trainerscorps momenteel. Is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:10 schreef Slobeend het volgende:
Brabantse joden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij snapt hem niet
Niemand hier snapt hem
Ik wel. Ik lachte niet, maar ik snap hem.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij snapt hem niet
Niemand hier snapt hem
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die komt bij mij op een 2e plek. Streppel is een stuk debieler.
Joden van het zuidenquote:
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Erwin van de Looi een enorme lul. Als je zijn hoofd ziet, denk ik aan een paard. Lekker hooi vreten met Urwin. Als hij langs de lijn staat, galoppeert hij als Salinero in zijn beste dagen. Een soort tweede Hansie. Ik zie hem al boos met zijn jasje gooien van frustratie.
Dat idee heb ik gewoon. Ga je als journalist bij hem op bezoek en dan stel je een vraag. Volledig uit het niets gaat hij met spullen gooien. Met kommetjes, met pennen, met lepels, met bestek en allerlei serviezen. Uit het niets een woedeaanval. Stampen, schelden, smijten.
Dat is Erwin van de Looi
Omdat ze bij Ajax ook altijd weggaan en dan roepen ze omdat het verkeer druk is. Maar in Breda is het niet zo druk xDquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij snapt hem niet
Niemand hier snapt hem
Hoe doe je die pic zo rechts?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Erwin van de Looi een enorme lul. Als je zijn hoofd ziet, denk ik aan een paard. Lekker hooi vreten met Urwin. Als hij langs de lijn staat, galoppeert hij als Salinero in zijn beste dagen. Een soort tweede Hansie. Ik zie hem al boos met zijn jasje gooien van frustratie.
Dat idee heb ik gewoon. Ga je als journalist bij hem op bezoek en dan stel je een vraag. Volledig uit het niets gaat hij met spullen gooien. Met kommetjes, met pennen, met lepels, met bestek en allerlei serviezen. Uit het niets een woedeaanval. Stampen, schelden, smijten.
Dat is Erwin van de Looi
Bedankt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Erwin van de Looi
Jans is wel een baasquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk wel een sympathiek trainerscorps momenteel. Is wel eens anders geweest.
Was elke trainer maar als Ron Jansquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk wel een sympathiek trainerscorps momenteel. Is wel eens anders geweest.
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was elke trainer maar als Ron Jans
En dan vertel ik 40-45% daar nog niet eens van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat er allemaal wel niet in jouw hoofd omgaat.
Ik probeer je gewoon dagelijks te steunen. Hopen op betere tijden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Erg pijnlijk, hoe ga jij hier elke dag mee om?
https://vine.co/v/O6Dpqvghe07quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu iets over dijken en Nederland.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch leuk. Het enige wat die man ooit fout gedaan heeft is stiekem een middelvingertje opstekenquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zal echt niet zijn enige fout in zijn leven zijn geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch leuk. Het enige wat die man ooit fout gedaan heeft is stiekem een middelvingertje opsteken
Het zit diep.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Erwin van de Looi
Jans was bij Standard ook niet helemaal jofel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch leuk. Het enige wat die man ooit fout gedaan heeft is stiekem een middelvingertje opsteken
Rimmen G, hooggeleid G.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat er allemaal wel niet in jouw hoofd omgaat.
Dat ligt er niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lijkt wel het veld dat in het Philips Stadion ligt.
Misschien weet je niet wat dichterbij betekent?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dordrecht komt dichterbij
Nog 7 punten verschil man
Toch vreemd, als je LR zou geloven hadden ze met Hansen en Kristensen twee wereldtoppers binnengehaald.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alberg en Kramer zijn de enige spelers die ADO voor de ellende kunnen behoeden.
Je snapt best wat ik bedoel bijdehandje.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien weet je niet wat dichterbij betekent?
Sorry meneer JRquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel bijdehandje.
Ik dacht ook dat Dalgaard ze er allemaal in zou trappen bij Heerenveen en Islamovic de revelatie van Groningen zou wordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toch vreemd, als je LR zou geloven hadden ze met Hansen en Kristensen twee wereldtoppers binnengehaald.
Je bent zelf bijdehand.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel bijdehandje.
Was ook zwaar onnodig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik zeg het nog maar eens. Het is eigenlijk diep triest dat Ajax daar gewoon punten heeft verspeeld.
GAE-SCC.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef Pascalus het volgende:
Ado - Exc of Wil - Zwo?
zeghetmaarjongens
Wil je nog lachen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een boze Italiaan maakt rare sprongen
-Regi "meest falende voetbalanalist ooit" Blinker , 2014
quote:“Het voelde alsof ik verhuisde naar een ander land.” - Ian Rush over zijn transfer van Liverpool naar Juventus.
quote:“Zij zijn het op één na beste team ter wereld. Hoger kan dus niet.” - Kevin Keegan.
O ja, die begint ook zo. Dat zou wel eens een knotsgekke pot kunnen worden.quote:
Ik denk dat ADO - Exc meer amusementswaarde heeft momenteel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef Pascalus het volgende:
Ado - Exc of Wil - Zwo?
zeghetmaarjongens
Kan gebeuren. Morgen rollen we Utrecht even op. Ze moeten hun plek wel kennen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik zeg het nog maar eens. Het is eigenlijk diep triest dat Ajax daar gewoon punten heeft verspeeld.
Dit maakt mij eerder aan het huilenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je nog lachen?
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=231668
[..]
[..]
Als Ajax dat morgen niet wint, ga ik kapot van verdriet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Morgen rollen we Utrecht even op. Ze moeten hun plek wel kennen.
“We hebben ze niet onderschat. Ze waren gewoon een stuk beter dan we dachten.” - Bobby Robson.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit maakt mij eerder aan het huilen![]()
Al die reclames van FOX zijn uitermate treurig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:33 schreef Pascalus het volgende:
Die reclame van Fox Sports is chanant.
Rusnak gaat al naar Groningen, de verraderquote:
Wat is er met je UI aan de hand?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Dat vreselijke Groningen probeert ook alles te jatten van Cambuur. Diemers, Messi, Rusnak, Henk. Wanneer houdt het op?!
Kees, zet 'm op een P en spuit me volll!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kees Jansma houdt van nauwe kleine gangetjes.
Woont ook wel dichtbij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Evert doet opvallend veel wedstrijden van de Eagles de laatste tijd.
Ik moet juist aandikken omdat ik op Michael Rasmussen begon te lijken.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eet jij wel eens fastfood Stijn?
Nou dat ging toch redelijk makkelijk kan ik je vertellen!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je toch ook niet weg in één keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |