Niet gezienquote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zwaaide ook in Amersfoort hoor
Morgen kunnen we gewoon weer dichtbij zwaaienquote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet
klinkt goed. ik ga even kijken of ik een taxi terug kan regelenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Cue_ het volgende:
Wie doet er vrijdag avond dan evt borrel mee in de stad?
Moet wel nog kijken of ik er puf voor heb na verhuizen in de stromende regen en windquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klinkt goed. ik ga even kijken of ik een taxi terug kan regelen
hoe staat het met de verhuizing?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet wel nog kijken of ik er puf voor heb na verhuizen in de stromende regen en wind, maar het is zeker mijn plan om te doen
Leuk dat je mee wilt
goed bezig. waar?quote:
Eerst bij de Raggende Mannen in Atak. Daarna bij Guilty Pleasures in Atak. Of bij Jansen. Of bij Belgie. Of bij Rocks.quote:
Dát zijn mededelingenquote:
Als je nou ook effe mini meet met mij deedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff een soort van minimeet met Woutert en D-man
Sorry lieverd, maar mijn algehele staat van voorkomen was nou niet bepaald zo dat ik mij publiekelijk wou vertonen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je nou ook effe mini meet met mij deed
Mannen met baard zijn niet per definitie lelijk hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar mijn algehele staat van voorkomen was nou niet bepaald zo dat ik mij publiekelijk wou vertonen.
Ik moest D-man ff wat overhandigen
Ik heb nauwelijks baard, zelfs na een week niet scherenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen met baard zijn niet per definitie lelijk hoor
Mannen zonder baard bestaan ook niet, dat zijn jongens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen met baard zijn niet per definitie lelijk hoor
Ik ga de hele dag slapen en series kijken in bedquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, laat ik maar eens uit bed stappen
Nu pasquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, laat ik maar eens uit bed stappen
Zal ik erbij komen liggen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag slapen en series kijken in bed
goed bezigquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag slapen en series kijken in bed
joah, mooi luie dag van maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu pasik stond om 12 uur op, denk dat ik om 12.20 beneden was
![]()
Gingen we niet allemaal tegelijk weg?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed bezig
wat 't laat vannacht?
ik ging toch als eerste weg?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gingen we niet allemaal tegelijk weg?
Je bent de nacht vergeten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gingen we niet allemaal tegelijk weg?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mooi luie dag van maken.
Wij wss niet veel later, anders had ik dat vast (hopelijk) nog wel gewetenquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ging toch als eerste weg?
Zoeperd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben t kwijt vanaf het moment dat Ruler / wij weggingen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ging toch als eerste weg?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben t kwijt vanaf het moment dat Ruler / wij weggingen
quote: