Tet'n bestaan vooral uit vet hequote:
Bahquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tet'n bestaan vooral uit vet he
Haha misschien kom ik erop terug als ik de jouwe heb gezienquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij tieten met vet bah vindt, vind je de mijnes ook bah
Doe je dat met alle dingen die je smerig vindt? Toch nog een extra keer proberen en kijken of t toch meevalt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:56 schreef Redbaron het volgende:
Haha misschien kom ik erop terug als ik de jouwe heb gezien
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je dat met alle dingen die je smerig vindt? Toch nog een extra keer proberen en kijken of t toch meevalt?
Jup. Meestal wel een tijdje ertussen maar qua vrouwen wil ik niet zo lang meer wachtenquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je dat met alle dingen die je smerig vindt? Toch nog een extra keer proberen en kijken of t toch meevalt?
Pics aubquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Wtf just happend... De bar eigenaar en Andy Frasco hebben een handtekening op mn tiet gezet...... Niet mijn idee!
Tis echt gebeurd. Tis alleen zoveel moeite om vanaf mobiel foto op fok te zetten.quote:Op zondag 14 december 2014 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pics aub
Want anders ist natürlich nicht gebeurd.
Ik geloof er nu natuurlijk niks van.quote:Op zondag 14 december 2014 02:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis echt gebeurd. Tis alleen zoveel moeite om vanaf mobiel foto op fok te zetten.
Via de app mag ookquote:Op zondag 14 december 2014 02:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis echt gebeurd. Tis alleen zoveel moeite om vanaf mobiel foto op fok te zetten.
Kan ik weinig aan veranderenquote:Op zondag 14 december 2014 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geloof er nu natuurlijk niks van.
Dit vind ik een zeer goed idee na een bizarre avond @ werkquote:Op zondag 14 december 2014 02:57 schreef Redbaron het volgende:
Maar eens tijd voor bed, trusten tukkers
quote:
quote:
Wat is er, knul?quote:
Weekend, dus football manager + alcoholquote:Op zondag 14 december 2014 03:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan niet slapen, vervelende pijnwhat keeps you up?
Mooi aan de zoep west?quote:
Joah.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 03:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best geinig eigenlijk, ik heb een idee hoe kjoe er naakt uit ziet, en dat ligt helemaal aan een foto op tumblr en hoe ik de afgelopen nachten heb gedroomd
FMquote:Op zondag 14 december 2014 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weekend, dus football manager + alcoholWaar heb je pijn?
quote:
quote:
Foto's maken natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Zo morgen nog 1x over twee muren en dan is het klaarTenminste.. de woonkamer (op de keuken na) . Tis toch altijd meer werk dan je denkt / hoop.
Bedenken wat ik de rest van de avond ga doen
quote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zoveel gedoe om die online te krijgenEn tis nog niet af
Iddquote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
bummer... Nja dan maar wachten op de eindresultaten
Preciesquote:Op zondag 14 december 2014 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
IddEn duurt nog wel even voordat alles klaar is
Maraja woonkamer is het belangrijkste, daarna zien we wel weer verder
quote:Op zondag 14 december 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Preciesik pak anders donderdag wel een verrekijker, kan ik 't ook zien
Dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]moet je wel een meerhoekenverrekijker hebben
"verborgen"quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
Had je die verborgen camera's nog niet opgemerkt?
Dat blijktquote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in sneaky zijn, zeg maar.
Nop, denk beetje voor de buis / laptop hangenquote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Ja ach, je kan niet alles hebben hč.
Al bedacht wat je vanavond gaat doen?
Aardappeltjes, sproitjes en sloavink.quote:
Och, moet kunnen. Je bent nu nog jong.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, denk beetje voor de buis / laptop hangen![]()
Om voor de derde keer op rij naar de kroeg te gaan, vind ik wat overdreven
Och ja, relaxed avondje kan ook leuk zijn natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan ook wel, maar laten we het niet overdrijven
Opblaasbed, laptop, slaapzakquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och ja, relaxed avondje kan ook leuk zijn natuurlijk.
Dekentjes, film, niks mis mee.
dat klinkt gezelligquote:
maar dan moet ik koken. geen zin inquote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardappeltjes, sproitjes en sloavink.
[..]
Och, moet kunnen. Je bent nu nog jong.
Zoek een leuke vrouw.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan moet ik koken. geen zin in
Jouwnes is net een sateprikker?quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef Toto69 het volgende:
En Cue, wees blij dat je geen vent bent, straks 'prik' je je opblaasbed nog lek.![]()
okequote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoek een leuke vrouw.
En Cue, wees blij dat je geen vent bent, straks 'prik' je je opblaasbed nog lek.![]()
Cue, ga jij nog koken?quote:
tuurlijk. dat was een inkoppertjequote:
De enige aanwezige vrouw hier momenteel.quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk. dat was een inkoppertje
En dan moet ie het maar met mij doen, balen voor hemquote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De enige aanwezige vrouw hier momenteel.
Och, je bent aardig, da's al heel wat.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan moet ie het maar met mij doen, balen voor hem
Dat is waar.. dat is al heel watquote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, je bent aardig, da's al heel wat.
al gegeten dan?quote:
achjah, het had slimmer kunnen zijnquote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan moet ie het maar met mij doen, balen voor hem
grote meidquote:
Heb ik gister over nagedachtquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grote meid
ik ga denk ik spareribs bestellen
Ik had shoarma met patatquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grote meid
ik ga denk ik spareribs bestellen
we zijn geen belgenquote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had shoarma met patat
En nee geen friet
dit is de keuze bij carretino:quote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik gister over nagedacht![]()
Ketjabvariant natuurlijk
Hmm.. bbqsaus dan maar?quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit is de keuze bij carretino:
Spareribs
Keuze uit: Zoet, hot, knoflook en naturel
Spareribs Barbecuesaus
Spareribs Hawaī
Spareribs met gegrilde ananas en amandelen
Spareribs Hot Peper
Spareribs met 4 gegrilde Spaanse pepers
Spareribs Carrettino Mix
3 spareribs met elk een eigen smaak. Zoet, Hot en Knoflook
de zoete variant is besteldquote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. bbqsaus dan maar?
Of de zoette variant
denk dat 't dan al koud isquote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom je t hier opeten? Pik er af en toe eentje
Ik heb net gedoucht en ben m'n opblaasbed al ingekropen, sorryquote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk dat 't dan al koud is
de auto staat ook nog een paar straten verderop bij m'n kameraad.
volgens mij kan ik dan beter bij jou wat bestellen
Smakelijk!!quote:
geeft niksquote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb net gedoucht en ben m'n opblaasbed al ingekropen, sorry
dank. spareribs zijn opquote:[..]
Smakelijk!!
jazeker.quote:
Mogguh.quote:
hahahahah kerstboom on tourquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Kerstboom-on-Tour/1511135822473240
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja man!
Heb echt grappige ideeën
Thanksquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]nice, succes dan maar met je kerstboom.
![]()
x2quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]nice, succes dan maar met je kerstboom.
![]()
Je moet er eig wel bij vermelden van waar de foto genomen isquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Kerstboom-on-Tour/1511135822473240
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er eig wel bij vermelden van waar de foto genomen is
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
middag![]()
en guitarist ga je ook uit eten met de kerstboom?
Beterquote:Op donderdag 18 december 2014 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had een keer geluk, mocht gewoon een van de busjes van de bieb gebruiken om een koelkast en wasmachine bij m'n broertje in Breda op te halenDaarna meteen de hele verhuis gedaan van Amersfoort naar Spakenburg en 's avonds laat het busje weer achter de bieb geparkeerd
Ik mag hopen dat je gezwaaid hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna in Amersfoort
Dan 3 minuten overstaptijd
wattan?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Pff laat de kroeg maar zitten vanavond
Moet nog wat doen voor morgen en utrecht vind ik dan net wat teveel gedoe. T weer werkt ook niet echt mee om t aantrekkelijk te makenquote:
Je bent zelf aantrekkelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet nog wat doen voor morgen en utrecht vind ik dan net wat teveel gedoe. T weer werkt ook niet echt mee om t aantrekkelijk te maken
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf aantrekkelijk.
Niet gezienquote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zwaaide ook in Amersfoort hoor
Morgen kunnen we gewoon weer dichtbij zwaaienquote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet
klinkt goed. ik ga even kijken of ik een taxi terug kan regelenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Cue_ het volgende:
Wie doet er vrijdag avond dan evt borrel mee in de stad?
Moet wel nog kijken of ik er puf voor heb na verhuizen in de stromende regen en windquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klinkt goed. ik ga even kijken of ik een taxi terug kan regelen
hoe staat het met de verhuizing?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet wel nog kijken of ik er puf voor heb na verhuizen in de stromende regen en wind, maar het is zeker mijn plan om te doen
Leuk dat je mee wilt
goed bezig. waar?quote:
Eerst bij de Raggende Mannen in Atak. Daarna bij Guilty Pleasures in Atak. Of bij Jansen. Of bij Belgie. Of bij Rocks.quote:
Dát zijn mededelingenquote:
Als je nou ook effe mini meet met mij deedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff een soort van minimeet met Woutert en D-man
Sorry lieverd, maar mijn algehele staat van voorkomen was nou niet bepaald zo dat ik mij publiekelijk wou vertonen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je nou ook effe mini meet met mij deed
Mannen met baard zijn niet per definitie lelijk hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar mijn algehele staat van voorkomen was nou niet bepaald zo dat ik mij publiekelijk wou vertonen.
Ik moest D-man ff wat overhandigen
Ik heb nauwelijks baard, zelfs na een week niet scherenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen met baard zijn niet per definitie lelijk hoor
Mannen zonder baard bestaan ook niet, dat zijn jongens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen met baard zijn niet per definitie lelijk hoor
Ik ga de hele dag slapen en series kijken in bedquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, laat ik maar eens uit bed stappen
Nu pasquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, laat ik maar eens uit bed stappen
Zal ik erbij komen liggen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag slapen en series kijken in bed
goed bezigquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag slapen en series kijken in bed
joah, mooi luie dag van maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu pasik stond om 12 uur op, denk dat ik om 12.20 beneden was
![]()
Gingen we niet allemaal tegelijk weg?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed bezig
wat 't laat vannacht?
ik ging toch als eerste weg?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gingen we niet allemaal tegelijk weg?
Je bent de nacht vergeten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gingen we niet allemaal tegelijk weg?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mooi luie dag van maken.
Wij wss niet veel later, anders had ik dat vast (hopelijk) nog wel gewetenquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ging toch als eerste weg?
Zoeperd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben t kwijt vanaf het moment dat Ruler / wij weggingen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ging toch als eerste weg?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben t kwijt vanaf het moment dat Ruler / wij weggingen
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nergens last van.
ja, ik miste een sleutel toen ik de auto wou starten
ja, dat kreeg ik te horenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, die heb ik K gegeven
goed bezig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://112twente.nl/26467(...)kstraat-in-enschede/
Ik heb die melding gemaaktIk voel me een held
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed bezig.![]()
bij jou tegenover?
Werkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er iemand nog wat leuks doen vanaamd?
quote:
Dankjequote:
Slapen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er iemand nog wat leuks doen vanaamd?
ik hoop voor je dat t droog blijft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DankjeWerken zelf vind ik nog niet zo erg, overigens. Het erheen fietsen en weer terugfietsen. Dat vind ik erg
ik heb nog geen behoefte aan slapen momenteelquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slapen?
Net heerlijk dutje gedaanVoel me gelijk wat beter, dus rustig aandoen en miss wat opruimen vanavond
Nouja miss. Voor hetzelfde geld blijf ik de hele avond in mn bed meurenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog geen behoefte aan slapen momenteel
je gaat je ook nog inspannen vanavond?
maak het niet te gek
Als het goed is blijft het droog. Maar dan nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat t droog blijft.
ik stond vanmiddag nog wel in de regen
das ook nie gezelligquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja miss. Voor hetzelfde geld blijf ik de hele avond in mn bed meuren
kan er maandelijks niet uit?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het goed is blijft het droog. Maar dan nogSoms zou ik echt willen dat ik geld had voor een autootje
veel plezierquote:
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan er maandelijks niet uit?
gezellig was het zekerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister genoeg gezelligheid gehad voor 2 dagen
hmm, bummer welquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeStraks gaat mn stufi er ook nog af
slaapkopquote:Op zondag 21 december 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Zoo. Ik heb me toch veel geslapen gister en tot nu
En zou zelfs nog wel meer kunnen maar laten we dat maar niet doen denk ik zo
Incl. pakje?quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag toch maar eens even het huisvrouwtje uithangen, moet afstoffen, stofzuigen, wasje draaien, de wc mag wel weer eens schoongemaakt worden en de badkamer is ook al veel te lang niet gedaan
Alleen een te kort shirtje aan, zodat voorbijgangers op de galerij mijn bips kunnen zien.quote:
die reet van jouquote:Op zondag 21 december 2014 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen een te kort shirtje aan, zodat voorbijgangers op de galerij mijn bips kunnen zien.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen een te kort shirtje aan, zodat voorbijgangers op de galerij mijn bips kunnen zien.
Daar moet een piemel in?quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die reet van jou
ik weet dan al wat voorbijgangers gaan schreeuwen
quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag toch maar eens even het huisvrouwtje uithangen, moet afstoffen, stofzuigen, wasje draaien, de wc mag wel weer eens schoongemaakt worden en de badkamer is ook al veel te lang niet gedaan
Neequote:
Het is nog heul geen kerst.quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat is dat nou voor kerstgedachte ...
Aanloop tot kerst enzo he.quote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is nog heul geen kerst.
KONTNEUKEN!quote:
dan mag hetquote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze hele week weinig en slecht geslapen dus was er wel aan toe
pas je wel op?quote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Heb ook al zware boodschappen heel ver getild dus ook al actief geweest
dat je jezelf niet overbelast.quote:
Ik zit alweer lui in mn stoel wachtend op t tijd is voor avond etenquote:Op zondag 21 december 2014 16:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat je jezelf niet overbelast.
ons is toch wij met z'n drieën en pond daar betalen ze toch mee in engeland?quote:Op zondag 21 december 2014 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn god, op één na weet geen collega hier hoeveel een ons of een pond is
quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ons is toch wij met z'n drieën en pond daar betalen ze toch mee in engeland?
Ja, ongeveerquote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ons is toch wij met z'n drieën en pond daar betalen ze toch mee in engeland?
wat ga je eten?quote:Op zondag 21 december 2014 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit alweer lui in mn stoel wachtend op t tijd is voor avond eten
Had je dat verwacht bij de Mac?quote:Op zondag 21 december 2014 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn god, op één na weet geen collega hier hoeveel een ons of een pond is
Heb je der ziek gemaakt met je nachtleven?quote:Op zondag 21 december 2014 16:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat ga je eten?
ik ga patat eten. geen zin om wat voor mezelf te maken. vriendin ligt ziek in bed
ze zijn niet allemaal zo dom als ze eruit zienquote:
Niet allemaal... Daar ben ik t mee eens, maar t gemiddelde...quote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze zijn niet allemaal zo dom als ze eruit zien
een collega van haar kwam dus aanzetten met het noro-virus. of een variant daarvan. dus ik ben misschien ook nog aan de beurt.quote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je der ziek gemaakt met je nachtleven?![]()
Denk iets van pasta of lasagne. Ook geen zin om moeilijk te doen
het is even zoekenquote:Op zondag 21 december 2014 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet allemaal... Daar ben ik t mee eens, maar t gemiddelde...
Niro virus? Nog nooit van gehoord. Niet gewoon griepje?quote:Op zondag 21 december 2014 16:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een collega van haar kwam dus aanzetten met het noro-virus. of een variant daarvan. dus ik ben misschien ook nog aan de beurt.
zelf maken of bestellen?
buikgriepvirus is dat. wel erg besmettelijk, mja. een normaal mens gaat d'r niet dood aan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niro virus? Nog nooit van gehoord. Niet gewoon griepje?
Zelf maken natuurlijk. Bestellen doe ik enkel Subway of spareribs
ja, en wij komen altijd zo'n keerl tegen die denkt van alles te weten. toch wel raar dat je dan bij de mac gaat werkenquote:
Gelukkig maar, momenteel denk ik nog dat jullie normale mensen zijnquote:Op zondag 21 december 2014 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
buikgriepvirus is dat. wel erg besmettelijk, mja. een normaal mens gaat d'r niet dood aan.
oeh spareribs
gaan wij een keer spareribs eten?
Sommige kerels zijn niet goed bij hun hoofdquote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en wij komen altijd zo'n keerl tegen die denkt van alles te weten. toch wel raar dat je dan bij de mac gaat werken
quote:Op zondag 21 december 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, momenteel denk ik nog dat jullie normale mensen zijn
Ja is goed.
Misschien een idee om in t nieuwe jaar een Tukkers housewarming spareribmeet te houden ofzo
Vandaar ook mn "nog"quote:Op zondag 21 december 2014 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zijn mensen die het anders denken
oeh
kan ik alvast een plekje reserveren?
heuj, I'm inquote:Op zondag 21 december 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook mn "nog"
Jahoor, bij deze
wie?quote:
deze UI is toch veel leuker?quote:
ja, die gaat er voort wel een keer af. niet iedereen hier vind dat leukquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en wij komen altijd zo'n keerl tegen die denkt van alles te weten. toch wel raar dat je dan bij de mac gaat werken
Zo beter?quote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef Redbaron het volgende:
Woutert, tyf op met dat knipperende irritantje ding geval iets
sfeerverlichting?quote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Zooo even wat lampjes aangezet zodat de grote witte lamp uit kan
Nouja knusserquote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sfeerverlichting?
lekker knus en gezellig enzo?
hej de bende al uitgepakt en op de plek staan of heb je d'r een doolhof van dozen van?quote:
Dozen en planken. Mn bed staat niet in elkaar en heb ook nog geen zin gehad in alle dozen. Maar tis weekend. Dus dan mag datquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej de bende al uitgepakt en op de plek staan of heb je d'r een doolhof van dozen van?
dus je ligt nog steeds op een opblaasmatras?quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dozen en planken. Mn bed staat niet in elkaar en heb ook nog geen zin gehad in alle dozen. Maar tis weekend. Dus dan mag dat
Matras op de grond.. Nee luchtbed gaat t niet worden meerquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je ligt nog steeds op een opblaasmatras?
of gewoon matras op de grond?
Ik heb een half jaar op een luchtbed met vier van die dikke "ribbels" gelegen. Schrok me op een nacht kapot toen er een naad sprongquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Matras op de grond.. Nee luchtbed gaat t niet worden meer
Whahaha Nicequote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar op een luchtbed met vier van die dikke "ribbels" gelegen. Schrok me op een nacht kapot toen er een naad sprongVoelde alsof er iemand keihard tegenaan schopte en ik heb wel bijna 2 minuten verstijfd van angst op bed gelegen voordat ik me om durfde te draaien om te kijken wat er aan de hand was
Klinkt als verlaat sinterklaasquote:Op zondag 21 december 2014 18:02 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, kadootje 1 is ingepakt. naden dichtgeplakt. nu nog een gedicht erbij
kerstquote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt als verlaat sinterklaas
Maar lief dat je kadootje voor me hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |