abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 december 2014 @ 03:51:20 #276
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148082733
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nah, nergens voor nodig. Voor de duo-bundel betaal je slechts 45 bij Amazon Frankrijk. Dat is 15! euro minder dan in de eShop.
Koop m dan bij amazon frankrijk
  maandag 29 december 2014 @ 11:50:12 #277
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_148088342
Pff, krijg de wifi van mijn wiiu maar niet lekker werkend. Knalt er soms random uit :(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 29 december 2014 @ 11:51:29 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148088392
Shovel Knight in de aanbieding voor een tientje, ook voor 3DS die prijs nu.

Daarnaast is New Mario + Luigi in een bundel te koop voor 60 ipv 80.

Laatste is Monster Hunter 3 voor 30.

Allen eShop, geldig vanaf 1 januari.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 december 2014 @ 12:40:38 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148090207
Krijg een sms van Gamemania dat Toad te koop is. Daar had ik geen rekening mee gehouden, nu moet ik nog de deur uit ook! :D

Denk dat ik Amiibo Mario toch maar meeneem als ze die nog hebben. Denk dat die de meeste kans maakt op nuttige toevoegingen in Toad.

Wel slim van Nintendo om verschillende Amiibo geschikt te maken voor verschillende games. Voor Hyrule Warriors 'moet' ik een Link kopen (Toon wordt dat) en voor Yoshi en Kirby 'moet' ik die Amiibo hebben.

Eikels :( :D :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148095535
quote:
19s.gif Op maandag 29 december 2014 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shovel Knight in de aanbieding voor een tientje, ook voor 3DS die prijs nu.

Daarnaast is New Mario + Luigi in een bundel te koop voor 60 ipv 80.

Laatste is Monster Hunter 3 voor 30.

Allen eShop, geldig vanaf 1 januari.
Tijd voor Shovel Knight :Y
pi_148096010
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg een sms van Gamemania dat Toad te koop is. Daar had ik geen rekening mee gehouden, nu moet ik nog de deur uit ook! :D

Denk dat ik Amiibo Mario toch maar meeneem als ze die nog hebben. Denk dat die de meeste kans maakt op nuttige toevoegingen in Toad.

Wel slim van Nintendo om verschillende Amiibo geschikt te maken voor verschillende games. Voor Hyrule Warriors 'moet' ik een Link kopen (Toon wordt dat) en voor Yoshi en Kirby 'moet' ik die Amiibo hebben.

Eikels :( :D :')
Nice!

Laat ff weten wat die Amiibo doen, ben daar benieuwd naar.

Ik heb zelf inmiddels Villager, Yoshi en Luigi, gewoon omdat ze tof zijn en Rosalina en DK zijn besteld.

Van de volgende lichting ga ik Shulk en Dedede halen. :)
  maandag 29 december 2014 @ 15:48:09 #282
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148098288
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:50 schreef Salamando het volgende:
Pff, krijg de wifi van mijn wiiu maar niet lekker werkend. Knalt er soms random uit :(.
Same :') Dacht dat het puur aan mijn eigen wifi lag, kan namelijk ook ondanks dat het een 90mbit connection is..... *sigh*
  maandag 29 december 2014 @ 16:07:49 #283
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148099188
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Same :') Dacht dat het puur aan mijn eigen wifi lag, kan namelijk ook ondanks dat het een 90mbit connection is..... *sigh*
Snap ook niet dat er niet standaard een ethernet poort in zit...
  maandag 29 december 2014 @ 16:14:48 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148099448
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Nice!

Laat ff weten wat die Amiibo doen, ben daar benieuwd naar.

Ik heb zelf inmiddels Villager, Yoshi en Luigi, gewoon omdat ze tof zijn en Rosalina en DK zijn besteld.

Van de volgende lichting ga ik Shulk en Dedede halen. :)
Nog niets, komt pas volgend jaar een update voor. Nog geen extra Amiibo meegenomen dus. Scheelt ook weer geld wel. ;)

Donkey blijft de enige die ik tot nu toe heb, met Bowser, Rosalina en Mega Man in de pre-order.

Cpt. Toad direct eventjes gespeeld, eerste vijf normale levels en eentje uit Mario 3D World (vanwege save-game vrijgespeeld). De normale levels zijn weinig uitdagend tot nu toe, al heb ik ze wel allemaal twee keer gespeeld om 100% te halen, de 'geheime' opdracht is niet altijd direct duidelijk.

Het Mario 3D World-level is erg tof! Ik was skeptisch omdat het een kopie is natuurlijk, maar als je kunt springen is de gameplay totaal anders :D

Graphics zijn prachtig trouwens _O_

Ook direct daarna wat Shovel Knight gespeeld, totaal anders natuurlijk maar een fantastische nostalgie-trip. Van gameplay tot uiterlijk en soundtrack. Het coolste is trouwens dat ze de Mega Man-jump-naar-het-volgende-scherm hebben overgenomen _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148100260
Ik denk ook dat je niet een gigantische hersenkraker moet verwachten als het spel iedereen aan moet spreken. Ben ook bang dat het wat aan de simpele kant is, maar voor die 35e is het wel leuk voor af en toe tussendoor.

Die van mij is vandaag door Zavvi verzonden :)
  maandag 29 december 2014 @ 16:37:27 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148100341
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik denk ook dat je niet een gigantische hersenkraker moet verwachten als het spel iedereen aan moet spreken. Ben ook bang dat het wat aan de simpele kant is, maar voor die 35e is het wel leuk voor af en toe tussendoor.
Nee, ik verwacht ook gewoon een lekker ontspannende game :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148111203
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:44 schreef cherrycoke het volgende:
zo windwaker hd uitgespeelt hier mijn gedachte

Verhaal vond ik wel okay, ik had niet de gedachte met damm this blows my mind.

Ik kan met eerlijkheid zeggen dat ik hem uitgespeelt heb met 0 keer doodgaan, ik ben dan ook dark souls moeilijkheidsgraad gewend.

De dungeons vond ik wat linear ik had bij geen van de 4 main temples iets van shit ik ben iets vergeten, zoals bij de water temple toen met loz oot. De bosses waren kinderlijk makkelijk wel weer klassiek zelda met je vind een item in de dungeon en daar moet je de boss ook mee verslaan.

Vond het wel tof dat je ook de wereld in moest om bijv. Je heavy boots te halen.

De triforce stukjes was ik langer mee bezig dan de main quest line, dat vind ik jammer van de game progress aangezien ik vind dat dit toch een stukje bad gameplay is, door te grinden voor onder andere rupies om de chart te decrypten bij tingle.

Het tofste stukje vond ik toch ganons castle waar je in zwart wit de bosses nog eens leuk kon overdoen en de klassieke bal terugkaatsen bij ganondorfs ghost.

Het gevecht met ganon, tsja obvious weak spot met die pop aan touwtjes, het gevecht met ganondorf zelf was heel goed uitgewerkt ook ik moest alles uit de kast halen om hem neer te krijgen. Goed antisiperen op zijn moves alleen jammer dat ganondorf steeds drie dezelfde aanvallen deed, waardoor het pratoon snel te vinden was.

Ik geef de HD remake een kleine 7 ik heb mij vermaakt en daar gaat het allemaal om.
Ik heb WW ook paar dagen geleden uitgespeeld, ik was bij de release al begonnen maar toen te lang niet gespeeld dus nu alsnog opnieuw begonnen want anders vergeet ik stukjes van het verhaal en zit ik er niet helemaal in. Maar ik vond het een toffe game, sommige dingen waren idd wat te makkelijk maar heb mij echt goed vermaakt, alles zag er goed uit en ik vind het ook grappig dat je die flessen onderweg vind, ik heb soms echt hilarische berichten gekregen _O-

Dat van het rupees grinden heb k nooit gehad, zat meestal vaak tegen de 5000 rupees aan omdat je niet echt veel dingen moet kopen en genoeg onderweg vind, vooral in die schatkistjes die je op kunt vissen zit bijna altijd wel 50 of 200 :) plus als je geld nodig hebt kun je items die je onderweg vind verkopen.

Ik kan niet wachten tot de nieuwe game er is :)
  maandag 29 december 2014 @ 21:18:01 #288
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_148112466
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb WW ook paar dagen geleden uitgespeeld, ik was bij de release al begonnen maar toen te lang niet gespeeld dus nu alsnog opnieuw begonnen want anders vergeet ik stukjes van het verhaal en zit ik er niet helemaal in. Maar ik vond het een toffe game, sommige dingen waren idd wat te makkelijk maar heb mij echt goed vermaakt, alles zag er goed uit en ik vind het ook grappig dat je die flessen onderweg vind, ik heb soms echt hilarische berichten gekregen _O-

Dat van het rupees grinden heb k nooit gehad, zat meestal vaak tegen de 5000 rupees aan omdat je niet echt veel dingen moet kopen en genoeg onderweg vind, vooral in die schatkistjes die je op kunt vissen zit bijna altijd wel 50 of 200 :) plus als je geld nodig hebt kun je items die je onderweg vind verkopen.

Ik kan niet wachten tot de nieuwe game er is :)
dat gekut met die vis om alle eiland kaartjes te vinden, bait enzo

ik kwam per toeval de fairy tegen toen ik met de cycloon kon warpen ik dacht hee daar ben ik nog niet geweest en BAM fire and ice arrow, ik kon mij de vulkaan nog herinneren en ik ging er gelijk heen.

de sideqeust met die juf om 20 van die pleuris dingen of joy te halen godsamme zeg.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:26:02 #289
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_148128556
quote:
14s.gif [b]Op maandag 29 december 2014 21:18 schreef cherrycoke het volgende:[/url]
[quote]
de sideqeust met die juf om 20 van die pleuris dingen of joy te halen godsamme zeg.
Dat is toch niet moeilijk, je kan met je grappling hook de kettingen van vijanden stelen.
pi_148131560
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 21:18 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

dat gekut met die vis om alle eiland kaartjes te vinden, bait enzo

ik kwam per toeval de fairy tegen toen ik met de cycloon kon warpen ik dacht hee daar ben ik nog niet geweest en BAM fire and ice arrow, ik kon mij de vulkaan nog herinneren en ik ging er gelijk heen.

de sideqeust met die juf om 20 van die pleuris dingen of joy te halen godsamme zeg.
dat met die vis vond ik ook minder idd, ik heb liever dat als je een eilandje bezoekt hij gewoon op de kaart komt te staan. Dat met die juf heb ik geen moeite mee gehad, als je tijdens dungeons beestjes verslaat heb je er snel genoeg, plus wat bisamrat zegt :)
  dinsdag 30 december 2014 @ 15:43:07 #291
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148142447
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb WW ook paar dagen geleden uitgespeeld, ik was bij de release al begonnen maar toen te lang niet gespeeld dus nu alsnog opnieuw begonnen want anders vergeet ik stukjes van het verhaal en zit ik er niet helemaal in. Maar ik vond het een toffe game, sommige dingen waren idd wat te makkelijk maar heb mij echt goed vermaakt, alles zag er goed uit en ik vind het ook grappig dat je die flessen onderweg vind, ik heb soms echt hilarische berichten gekregen _O-

Dat van het rupees grinden heb k nooit gehad, zat meestal vaak tegen de 5000 rupees aan omdat je niet echt veel dingen moet kopen en genoeg onderweg vind, vooral in die schatkistjes die je op kunt vissen zit bijna altijd wel 50 of 200 :) plus als je geld nodig hebt kun je items die je onderweg vind verkopen.

Ik kan niet wachten tot de nieuwe game er is :)
Aight, nu hoef je mij op miiverse niet meer te answeren :P
pi_148151292
quote:
13s.gif Op maandag 15 december 2014 00:12 schreef gniffie het volgende:
DK tropical Freeze :r. Zit al maanden vast bij de eindbaas in de waterwereld :(

;( :'(
Ah, die klote blowfish :') Ik ben sowieso niet goed met de controle houden in waterlevels, dus ja dat was niet leuk. Uiteindelijk gehaald met Dixie door in leven te blijven tot er veel projectielen te zien waren, kongpow move voor gratis + 4 HP en toen haalde ik het net :') Baas 5 en 6 vind ik serieus makkelijker.

(sowieso is Dixie veruit de beste sidekick, iemand een idee wanneer ik voor Diddy zou moeten kiezen, Dixie kan namelijk minimaal alles wat Diddy kan en extra levens zwem je ook wel in zonder kongpow moves... en Cranky is imo alleen leuk voor die paar puzzelstukjes en/of secret exits die je anders niet kan bereiken)
Mocht ik ooit Hard Mode gaan doen, dan is het duidelijk wie ik ervoor kies...
pi_148151728
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 21:18 schreef cherrycoke het volgende:

de sideqeust met die juf om 20 van die pleuris dingen of joy te halen godsamme zeg.
Met de grappling hook eerst eentje van een bokoblin af rukken voordat je 'm om zeep helpt, dan hoef je er dus maar 20 te vermoorden (wat bisamrat zegt dus :P), en ze zitten overal (op zee op die uitkijkplatformen bijvoorbeeld). Gegarandeerde loot op die manier, kan je later ook gebruiken voor skull necklaces bij moblins of knight's crests bij darknuts (eerst het helmpje eraf meppen :P)

Trouwens: Darknuts O+ Leukste vijand om tegen te vechten, zeker als je er een paar tegelijk neer aan het hoeken bent... Moblins zijn weer de grappigste, dus kasteel Hyrule na de freeze was een leuke matpartij, het is een leuke sport om de Moblins het werk te laten doen _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Fleischmeister op 30-12-2014 18:56:32 ]
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:06:05 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148155274
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:41:04 #295
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_148157220
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:43:00 #296
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_148157319
ik hoop dat er ooit nog eens gamecube games komen op de eshop
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:48:45 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148157640
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoop dat er ooit nog eens gamecube games komen op de eshop
Via custom 'apps'/homebrew enzo kun je al Cube-games spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148163313
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Via custom 'apps'/homebrew enzo kun je al Cube-games spelen
Nintendon't does what nintendon't :P
  dinsdag 30 december 2014 @ 22:26:26 #299
388285 roy9
Oude Koek
pi_148163601
Zo valt het ene spel tegen (Kirby: Triple Deluxe), zo is het andere vele malen leuker dan je had verwacht! Jeuzus wat is Tropical Freeze vet zeg! _O_ Ik ben nu bezig met de baas van World 2 en het is echt elke seconde genieten :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 december 2014 @ 00:07:40 #300
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148169212
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 22:26 schreef roy9 het volgende:
Zo valt het ene spel tegen (Kirby: Triple Deluxe), zo is het andere vele malen leuker dan je had verwacht! Jeuzus wat is Tropical Freeze vet zeg! _O_ Ik ben nu bezig met de baas van World 2 en het is echt elke seconde genieten :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx for sharing, heb 'm ook nog maar moet er nog mee starten, denk dat ik dan ga voor coop experience.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')