Welke foto hierboven?quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Skv het volgende:
Het is geworden: balansje in het plastic doosje (zie foto hierboven) in het verpakkingskartonnetje, in bubbelfolie in een ziplock-zakje, in meer bubbelfolie in nog een ziplockzakje.
Op hoop van zegen!
Wel even Singapore bekijken dan. Een fantastische stad. In Februari nog 'ns geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:46 schreef FredvZ het volgende:
Vlieg naar Singapore, bouw het onderdeel daar in het horloge en vlieg weer terug.
ja, zit een plastic bakje omheenquote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welke foto hierboven?
Of bedoelde je deze foto?
[ afbeelding ]
Overigens komt het niet zelden voor dat mensen niet open staan voor creatieve oplossingen omdat men denkt dat het niet gaat werken zonder het te proberen.
Ja, waarom niet? Zijn onderdelen uit de jaren 70, worden niet meer gemaakt afaik. Als ze los nieuw te koop waren dan had ik dat allang gedaan. Staat toch ook in de op dat ik er 2 maanden naar heb gezocht.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef TorroFernandes het volgende:
Maar als dit ding zo fragiel is, is het dan wel handig om een tweedehandsje te gebruiken?
wat kost zoiets?quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Zijn onderdelen uit de jaren 70, worden niet meer gemaakt afaik. Als ze los nieuw te koop waren dan had ik dat allang gedaan. Staat toch ook in de op dat ik er 2 maanden naar heb gezocht.
Omdat ik me, wanneer ik lees dat hij hem heeft laten vervangen, meteen afvraag of er dan niets met deze mankeert.quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Zijn onderdelen uit de jaren 70, worden niet meer gemaakt afaik. Als ze los nieuw te koop waren dan had ik dat allang gedaan. Staat toch ook in de op dat ik er 2 maanden naar heb gezocht.
Godverdomme wat ben ik blij met de layout van FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:56 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2914222,2914222#msg-2914222
Deze gebruikte kost niks. Is vervangen bij een servicebeurt. Vervangend onderdeel direct via Rolex verkregen (nieuw) 595 Euro.quote:
Jawel. Maar defecte movements zijn ook duur. Vind zo snel alleen deze voor 300 USD, maar dat is alleen de mainplate waar alle losse onderdelen al van gestript zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 07:46 schreef raptorix het volgende:
Kan je hier geen kapot rolex binnenwerk kopen en het daar uit halen?
700 voor een ticket voor 200 euro minder risico voor waardeverlies tijdens shipping, plus een goede vakantie; prachtig landquote:Op maandag 15 december 2014 07:33 schreef Skv het volgende:
..en duizend andere economisch niet te rechtvaardigen opties.
Als ik een paar duizend euro had liggen slingeren dan had ik er wel een vakantie van kunnen maken, ja. Mits m'n vriendin ook vrij zou kunnen krijgen.quote:Op maandag 15 december 2014 10:51 schreef trancethrust het volgende:
[..]
700 voor een ticket voor 200 euro minder risico voor waardeverlies tijdens shipping, plus een goede vakantie; prachtig land
Hoaxquote:Op maandag 15 december 2014 10:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik een paar duizend euro had liggen slingeren dan had ik er wel een vakantie van kunnen maken, ja. Mits m'n vriendin ook vrij zou kunnen krijgen.
Helaas niet.
..en dat ik mijn dure klok aan de post toe moet vertrouwen. Het onderdeel is als het goed is al op weg naar mij toe, verpakt zoals ik vlak hierboven beschreef.quote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef raptorix het volgende:
n brengen? Dan loop je stuk minder risico, en is het gelijk vakbekwaam gerepareerd, nadeel is natuurlijk wel dat je dubbele verzendkosten hebt....
oke.quote:
Niet. Hij gaat linea recta naar mijn horlogemaker, waar mijn horloge ligt. Zou wel erg zonde zijn als ik hier zelf mee zou gaan klooien inderdaad!quote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Klaploper het volgende:
Ga je het er zelf in zetten? Hoe is dat ooit te doen als het al geen klein stootje kan verdragen? Gewoon interesse.
En daarbij heeft hij het veertje niet bewogen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Staat hierboven al, hij heeft 'm gewoon zelf meegenomen nadat het was vervangen door een nieuwe bij de dealer.
Nee, ik ben zo rijk dat ik er horloges voor de sier bij kan dragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 05:35 schreef borbit het volgende:
Waarom? Ben je te arm voor een telefoon?
Hij mag wel bewegen, maar geen tik krijgen. Anyway, shippen zal vast niet binnen een dag geregeld zijn, dus als ik meer weet over het resultaat dan deel ik het.quote:Op dinsdag 16 december 2014 05:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En daarbij heeft hij het veertje niet bewogen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |