En toen was daar Tim. Alles en iedereen en alles was tegen hem: Tooske, de juryleden, zijn gevoel voor mode, die hollandsche blos. Hij zong 'My Way' in de Sid Vicious versie. Zelden heb ik zo'n grootse daad van kracht en durf gezien door op zo'n eigen en oorspronkelijke manier dit nummer te zingen. Omhoogschietende oogballen en bezweette hawaiishirtjes ten spijt is hij 'in de zin van het programma' niet echt geschikt bevonden.
Dat zullen ze weten ook daar bij Idols, ze hebben zich nu eigenlijk al op voorhand gediskwalificeerd op muzikaal gebied en het gaat nu natuurlijk alleen maar om meisjes 'die er wel leuk uit zien' en 'die wel goed kunnen zingen'! Die jongen, Tim.... de naam alleen brengt een zweem van aanmoediging om mij heen, hoort meer aan dit eclatante optreden over te houden dan een zielig stressballetje. Met de hoogstwaarschijnlijk wel verkeerdom geknoopte jezuietensneakers, die zelfverzekerde tred op de cirkeltrap.. hij heeft voor mij de essentie van 'My Way' weten te vatten. En als dan zo'n lompe groenteboer, of zo'n berimpelde modebons, of een verloren centenbak hem -niet- geschikt vinden dan is dat een schande voor het programmaformat. Misschien maar goed ook, mensen zoals Tim zijn de werkelijke muzikale juwelen; mensen die nooit ontdekt en dus nooit geexploiteerd zullen worden. Tim kan over 30 jaar vertellen dat hij 'my way' op 'his way' heeft gezongen.
Chapeau Tim, dat nog veel mensen deze lofzang mogen lezen en zich mogen aansluiten achter mijn conclusie.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 01-11-2002 22:47]
Heeft iemand zijn versie in mp3 opgenomen ofzo?
quote:Dat zou cool zijn inderdaad!
Op vrijdag 1 november 2002 22:47 schreef sweek het volgende:
Tim is geniaal.Heeft iemand zijn versie in mp3 opgenomen ofzo?
Misschien kan iemand er wel een house dreun onderzetten ofzo
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 22:50 schreef Solane het volgende:
Je kunt zijn auditie bekijken op de site van Idols: http://www.rtl.nl/shows/idols/home/
quote:Die blik!
Op vrijdag 1 november 2002 22:53 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaaaaaaah
quote:Omhoogschietende oogballen
Op vrijdag 1 november 2002 22:53 schreef sweek het volgende:[..]
[afbeelding]
Jaaaaaaaaaah
quote:Heb iig al een log gewijd aan Hawaï Tim op mijn weblog. Meer kan ik niet doen
Op vrijdag 1 november 2002 22:49 schreef TheMarco het volgende:Dat zou cool zijn inderdaad!
Eigenlijk zouden we daar gewoon een hype van moeten maken
Mensen genoeg hier!Misschien kan iemand er wel een house dreun onderzetten ofzo
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tim was gaaf. Tim is mijn idol
quote:Ik wil een Mp3
Op vrijdag 1 november 2002 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Tim gaat het alsnog maken
quote:zullen we RTL gaan mailen
Op vrijdag 1 november 2002 23:29 schreef -Mk- het volgende:
Ik wil een Mp3
quote:Maak jij effe een standaard mailtje?
Op vrijdag 1 november 2002 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
zullen we RTL gaan mailen
WIJ WILLEN TIM ALS IDOL!
ANDERS KRIJGEN JULLIE FOK! OP JULLIE DAK
EN DAN GAAN WE NOOIT MEER IDOLS KIJKEN
[naam]
zoiets?
quote:Lijkt me goed
Op vrijdag 1 november 2002 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
BESTE RTL4-MENSENWIJ WILLEN TIM ALS IDOL!
ANDERS KRIJGEN JULLIE FOK! OP JULLIE DAK
EN DAN GAAN WE NOOIT MEER IDOLS KIJKEN
[naam]zoiets?
idols@rtl4.nl
quote:Maar zoals je al zei, je kunt niet voor zodiakk spreken. Wij gaan verder in de geest van Tim en zodiakk. Net als de LPF.
Op vrijdag 1 november 2002 23:33 schreef Fogerty het volgende:
Ik kan niet voor zodiakk spreken, maar als mijn zo prachtig gestarte topic in zoiets als dit was ontaard zou ik er een slotje op willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |