abonnement Unibet Coolblue
pi_147605254
Zo, ik heb nu een derde van de R&D af. :7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147605274
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gaan ze 2015 pas doen volgens mij.
Ik hoorde laatst anders ergens dat die dag de laatste uitzending was.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147605894
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Goh :') De Wetenschapsquiz is even wetenschappelijk als PowNews kwaliteitsjournalistiek.
Wat zegt het over onze 'kwaliteits'journalistiek dat PowNews desalniettemin toegevoegde waarde heeft? ;)
Kwaliteitsjournalistiek is er niet of nauwelijks op de Nederlandse televisie en bij onze kranten moet je er met een loep naar zoeken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 15 december 2014 @ 16:37:50 #154
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147605933
kutfok, kut DM
pi_147606055
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat zegt het over onze 'kwaliteits'journalistiek dat PowNews desalniettemin toegevoegde waarde heeft? ;)
Kwaliteitsjournalistiek is er niet of nauwelijks op de Nederlandse televisie en bij onze kranten moet je er met een loep naar zoeken.
Klopt, maar pownews is wel echt het toppunt van riooljournalistiek he.
pi_147606118
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, maar pownews is wel echt het toppunt van riooljournalistiek he.
En toch heb ik liever die riooljournalistiek dan dat er over bepaalde zaken helemaal niet wordt gesproken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147606217
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En toch heb ik liever die riooljournalistiek dan dat er over bepaalde zaken helemaal niet wordt gesproken.
Vind het lastig te begrijpen dat een relatief intelligent iemand als jij waarde hecht aan programma,s als pownews.

Heb ze zelden interessante en relevante vragen zien stellen, maar goed.
  maandag 15 december 2014 @ 16:46:11 #158
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147606226
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat zegt het over onze 'kwaliteits'journalistiek dat PowNews desalniettemin toegevoegde waarde heeft? ;)
Kwaliteitsjournalistiek is er niet of nauwelijks op de Nederlandse televisie en bij onze kranten moet je er met een loep naar zoeken.
Wat was ook alweer de toegevoegde waarde van PowNews?

Er is prima kwaliteitsjournalistiek hoor, je moet alleen weten waar je het moet vinden :)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147606539
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vind het lastig te begrijpen dat een relatief intelligent iemand als jij waarde hecht aan programma,s als pownews.

Heb ze zelden interessante en relevante vragen zien stellen, maar goed.
Dat ben ik van alle programma's gewend. ;)
Het is mooi dat ze wroeten waar niet gewroet mag worden, dat zij af en toe politici confronteren met hun bullshit, mensen en bedrijven die macht misbruiken of niet op een fatsoenlijke wijze handelen hiermee confronteren en dat soort zaken. Ik heb de laatste twee maanden geen uitzending gezien maar als ik kijk dan gaat het om 1 of 2 items per uitzending.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147606579
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat ben ik van alle programma's gewend. ;)
Het is mooi dat ze wroeten waar niet gewroet mag worden, dat zij af en toe politici confronteren met hun bullshit, mensen en bedrijven die macht misbruiken of niet op een fatsoenlijke wijze handelen hiermee confronteren en dat soort zaken. Ik heb de laatste twee maanden geen uitzending gezien maar als ik kijk dan gaat het om 1 of 2 items per uitzending.
Naja, meningen verschillen. Ik zag pownews vooral als een amusement programma, niet meer.
pi_147606642
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:37 schreef MrStalin het volgende:
kutfok, kut DM
Ben je gefrustreerd? :')
  maandag 15 december 2014 @ 17:05:32 #162
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147606781
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, meningen verschillen. Ik zag pownews vooral als een amusement programma, niet meer.
Juh, lekker hard schreeuwen en schoppen, waarna het gewone leven na een paar dagen weer op dezelfde voet doorgaat. Alles is zo log en lomp, als je daar als PowNews tegenaan gaat schoppen heeft dat even veel effect als schoppen tegen een boom.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147606814
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat was ook alweer de toegevoegde waarde van PowNews?
Zie mijn vorige reactie. Samengevat: het tegen heilige huisjes aanschoppen en politici en corporate Holland en dergelijke niet laten wegkomen met bullshit.

quote:
Er is prima kwaliteitsjournalistiek hoor, je moet alleen weten waar je het moet vinden :)
Daarom sprak ik nadrukken over televisie en kranten. ;)
Er valt inderdaad nog wel wat goede journalistiek te vinden in Nederland maar niet daar, helaas. Het is in een aantal andere landen ook gemakkelijker, als je een markt van miljoenen of zelfs tientallen miljoenen mensen hebt (klein percentage van de Engelstalige wereld) dan kan je een grotere en een professionelere (in theorie) redactie samenstellen dan wanneer je een markt van duizenden of tienduizenden mensen hebt. Dat neemt niet weg dat je soms met een kleine maar goede redactie interessant werk kan leveren zolang je je beperkt tot die paar onderwerpen waar een van hen verstand van heeft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147606841
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Juh, lekker hard schreeuwen en schoppen, waarna het gewone leven na een paar dagen weer op dezelfde voet doorgaat. Alles is zo log en lomp, als je daar als PowNews tegenaan gaat schoppen heeft dat even veel effect als schoppen tegen een boom.
Inderdaad, daarom snap ik niet dat iemand als Bram pownews echt als journalistieke meerwaarde zag.

Pownews was pure amusement, niet meer.
pi_147606867
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, meningen verschillen. Ik zag pownews vooral als een amusement programma, niet meer.
Het is voor mij vooral amusement. ;)
Daarnaast vind ik het wel goed dat zoiets bestaat.

quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Juh, lekker hard schreeuwen en schoppen, waarna het gewone leven na een paar dagen weer op dezelfde voet doorgaat. Alles is zo log en lomp, als je daar als PowNews tegenaan gaat schoppen heeft dat even veel effect als schoppen tegen een boom.
Ik hoop heel erg naïef dat het enigszins zin heeft. De normale manier van werken zet duidelijk geen zoden aan de dijk, ik hoop dan maar dat naming and shaming wel een beetje helpt. Uit angst voor negatieve PR/rep je wat normale gedragen als politicus/bedrijf/...
Een mens mag hopen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147606915
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is voor mij vooral amusement. ;)
Daarnaast vind ik het wel goed dat zoiets bestaat.
Uiteraard, maar het had geen journalistieke waarde.

Of heb jij serieus wel eens naar pownews gekeken en gedacht: goh, ik ben weer wat wijzer?
pi_147607007
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef theunderdog het volgende:
Of heb jij serieus wel eens naar pownews gekeken en gedacht: goh, ik ben weer wat wijzer?
Ik heb nooit gesteld dat het journalistieke waarde heeft, ik heb gesteld dat het geen hoogstaande journalistiek is maar dat het wel toegevoegde waarde heeft. Jij hebt daar blijkbaar journalistieke waarde van gemaakt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147607114
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb nooit gesteld dat het journalistieke waarde heeft, ik heb gesteld dat het geen hoogstaande journalistiek is maar dat het wel toegevoegde waarde heeft. Jij hebt daar blijkbaar journalistieke waarde van gemaakt.
De toegevoegde waarde is amusement. Maar jij had het wel degelijk over het journalistieke gedeelte.

Zo zei je dat je het tof vindt dat ze dingen gingen vragen die andere niet durfde te vragen en dat ze politici confronteerde met hun stommiteiten.
  maandag 15 december 2014 @ 17:17:48 #169
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147607280
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zie mijn vorige reactie. Samengevat: het tegen heilige huisjes aanschoppen en politici en corporate Holland en dergelijke niet laten wegkomen met bullshit.
Jajaja, dat is bekend, maar wat hebben ze nou effectief bereikt? :)

quote:
[..]

Daarom sprak ik nadrukken over televisie en kranten. ;)
Er valt inderdaad nog wel wat goede journalistiek te vinden in Nederland maar niet daar, helaas. Het is in een aantal andere landen ook gemakkelijker, als je een markt van miljoenen of zelfs tientallen miljoenen mensen hebt (klein percentage van de Engelstalige wereld) dan kan je een grotere en een professionelere (in theorie) redactie samenstellen dan wanneer je een markt van duizenden of tienduizenden mensen hebt. Dat neemt niet weg dat je soms met een kleine maar goede redactie interessant werk kan leveren zolang je je beperkt tot die paar onderwerpen waar een van hen verstand van heeft.
Zie jij Kassa, Radar, KvW etc. ook als journalistiek of niet?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147607407
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 17:17 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jajaja, dat is bekend, maar wat hebben ze nou effectief bereikt? :)
Een druppel water kan een steen uithollen als maar lang genoeg voldoende druppels water op die steen vallen. De Chinezen hebben hiermee een martelmethode ontwikkeld. Ik denk dat het goed is dat er zo'n medium is wat dit doet. Misschien dat sommige politci, managers en dergelijke toch net wat voorzichtiger zijn met hoe ze zich gedragen naar de burger toe.

quote:
Zie jij Kassa, Radar, KvW etc. ook als journalistiek of niet?
Jij legt mij woorden in de mond die ik niet heb gebruikt. Ik heb impliciet (de eerste keer) en expliciet (de tweede keer) aangegeven dat ik PowNews niet als een journalistiek programma zie. Jij suggereert met deze vraagstelling dat ik heb gesteld dat ik het wel als een journalistiek programma zou zien. Ik zie al deze programma's als niet-journalistieke programma's die toegevoegde waarde hebben, ze hebben een soort van waakhondfunctie. Je moet je er niet al teveel bij voorstellen maar het is beter dat deze programma's wel bestaan dan dat ze niet bestaan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147607460
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De toegevoegde waarde is amusement. Maar jij had het wel degelijk over het journalistieke gedeelte.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat zegt het over onze 'kwaliteits'journalistiek dat PowNews desalniettemin toegevoegde waarde heeft? ;)
Kwaliteitsjournalistiek is er niet of nauwelijks op de Nederlandse televisie en bij onze kranten moet je er met een loep naar zoeken.
Niet dus. Kom op mensen, lees een beetje zorgvuldig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147607567
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Niet dus. Kom op mensen, lees een beetje zorgvuldig.
"Zie mijn vorige reactie. Samengevat: het tegen heilige huisjes aanschoppen en politici en corporate Holland en dergelijke niet laten wegkomen met bullshit"

Dan heb je het toch over de journalistieke waarde?
pi_147607642
Erdősgetal 4 in da house.

.. als alles goed gaat
  maandag 15 december 2014 @ 17:32:08 #174
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_147607783
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 17:27 schreef Anoonumos het volgende:
Erdősgetal 4 in da house.

.. als alles goed gaat
Vet! Uit je bachelor project voortgekomen?
pi_147607947
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

"Zie mijn vorige reactie. Samengevat: het tegen heilige huisjes aanschoppen en politici en corporate Holland en dergelijke niet laten wegkomen met bullshit"

Dan heb je het toch over de journalistieke waarde?
Is dat de enige vorm van toegevoegde waarde? :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')