Nou dan vind ik haar haar haar een vlegelquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal het hem doorgeven.
[..]
Uccie vindt je een lul.
Maar ze doet wel uccie uccie voor 5 dollarquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dan vind ik haar haar haar een vlegel
Weet ik, je wil niet weten wat ze allemaal voor 6 dolar doetquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ze doet wel uccie uccie voor 5 dollar
Vertelquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet ik, je wil niet weten wat ze allemaal voor 6 dolar doet
ja...3 kusjesquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Uccie, mag je een vogel ook lijfstraffen geven als ze op je broek schijten en daarna heel lief knuffelig komen doen?
Zover ik weet mag je hem dan een keer goed hard tegen de muur gooien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Uccie, mag je een vogel ook lijfstraffen geven als ze op je broek schijten en daarna heel lief knuffelig komen doen?
Daarvoor is ze te lief (en bijt ze te hard als ik haar vast wil pakken).quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zover ik weet mag je hem dan een keer goed hard tegen de muur gooien.
Maar ik weet ook niet zoveel
is het weer veilig danquote:
SAM aan het installerenquote:
toto totoquote:
Moet je straks luisteren, kun je het zelf bepalen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij een heel lieve stem hebt![]()
Dealquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je straks luisteren, kun je het zelf bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |