quote:Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
ik kan dat welquote:
zou ik bij jou nooit doen sahbiquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was bang dat deadprez hem ging kapen
Wel van elkaar, gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij zijn geen vreemden van de liefde.
Je kent de regels en ik ken ze ook.quote:
ja ik zat eig ook wel te lapohuntenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
of iemand anders dit was een speciaal moment voor mij snapje
volgende keer beter je best doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja ik zat eig ook wel te lapohunten
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kent de regels en ik ken ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
die homo bij pauw
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb verplichtingen waar ik aan moet denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
onno?Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je krijgt dit niet zomaar van elke willekeurige vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
abbo.quote:
wil je dat ik je geef?Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Als ik patrick stoof ooit mag ontmoeten vraag ik hem een filmpje in te spreken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
Ook al weet ik hoe Hoink eruit ziet ik zie nog steeds die vent van zijn UI als de echte Hoink.![]()
Waarom stemt niemand meer.Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
houses zou hoink eerder daten dan hoink houses in praktijk.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
mogguh 2014.
Zou echt wel kut zijn heey.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:51 schreef Blackings het volgende:
houses zou hoink eerder daten dan hoink houses in praktijk.![]()
jouw FOK! is kkrlelijkquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:51 schreef Blackings het volgende:
houses zou hoink eerder daten dan hoink houses in praktijk.
wat kijk jij![]()
jouw FOK! is kkrlelijkquote:
[/quote]
Ik ben iemand die gaat voor de inhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Dat constante gerecycling van modetrends is wel verwarrend heey. In de jaren 80 had je ook een soort opleving van jaren 50 shit.![]()
Gewoon altijd ironisch dingen dragen die uit de mode zijn, dan zit je altijd goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
Dat constante gerecycling van modetrends is wel verwarrend heey. In de jaren 80 had je ook een soort opleving van jaren 50 shit.wat kijk jij![]()
ben je flikker ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
Dat constante gerecycling van modetrends is wel verwarrend heey. In de jaren 80 had je ook een soort opleving van jaren 50 shit.Stop the violence
Down with the hate
misschien dat ik een JS script ga schrijven om alles gladjes te krijgen en jouw ook blauw te krijgen.quote:
sowieso wil ik deadprez altijd blauw hebben omdat ik anders verward raak gezien het feit dat hij 9 van de 10 keer een slowchat deel opent.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Nee, maar ik zat net een ander Rick Astley lied te luisteren en toen bedacht ik me dat opeens toen ik die clip zag.quote:![]()
Of niets. Doe jij dat ook wel eens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Gewoon altijd ironisch dingen dragen die uit de mode zijn, dan zit je altijd goed.![]()
Sorry voor de overlast houses, een van mijn minpunten is het vertonen van grensoverschrijdend gedrag.![]()
Mijn fout, ik had nooit serieus op een post van jou moeten reageren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of niets. Doe jij dat ook wel eens.wat kijk jij![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn fout, ik had nooit serieus op een post van jou moeten reageren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef hoink581 het volgende:
Sorry voor de overlast houses, een van mijn minpunten is het vertonen van grensoverschrijdend gedrag.![]()
Nee gwn pcquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mobiel zeker? Waarom is het ineens zo fucking rustig trouwens![]()
Ik vond hoink vroeger best wel een debiel maar ik had je verkeerd beoordeeld en voel mij schuldig zonder dat ik schuld heb.
Ik vind je best wel een toffe gozer hoink #nohomo.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Sorry dat ik je ooit donslip heb genoemd man. Jij bent ook tof. (Maar niet teveel laten blijken, je heet toch geen Copthorne, flikkertje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef Blackings het volgende:
Ik vond hoink vroeger best wel een debiel maar ik had je verkeerd beoordeeld en voel mij schuldig zonder dat ik schuld heb.
Ik vind je best wel een toffe gozer hoink #nohomo.)
![]()
lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bij mij is de TS gewoon grijs, te veel kleurtjes maken mij agressief.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bij mij is de TS gewoon grijs, te veel kleurtjes maken mij agressief.quote:![]()
Hoink gaat neuken vanavond , of met Houses of met blackieaandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs![]()
Wit, groen en blauw. Poeh poeh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent flikkertje met je regenboogkleurtjes![]()
Mag ik jou poepertje vannacht dan aanstampen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:01 schreef Thezappa het volgende:
Hoink gaat neuken vanavond , of met Houses of met blackie![]()
lol wtfquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik jou poepertje vannacht dan aanstampen?Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Hier. Morgen kom ik een dagje actief FOK!ken, wat zeg je me daarvan?quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2014 00:15:22 ]![]()
Koeliejoeliequote:Op zaterdag 13 december 2014 00:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier. Morgen kom ik een dagje actief FOK!ken, wat zeg je me daarvan?![]()
zo dit is effe gestorven zegOp zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
ben ik hier aan het juiste adres om beterschap te vragen? ik ben erg verkouden, hardstikke last van m'n keel en heb hier zowat 15 volle zakdoekjes naast me liggen met een andere vloeistof dan sperma.
hartelijk bedankt alvast, mijn goede vrienden. behalve hoink, ik haat je nog steeds.![]()
Vatbaar zijn voor ziektesquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
ben ik hier aan het juiste adres om beterschap te vragen? ik ben erg verkouden, hardstikke last van m'n keel en heb hier zowat 15 volle zakdoekjes naast me liggen met een andere vloeistof dan sperma.
hartelijk bedankt alvast, mijn goede vrienden. behalve hoink, ik haat je nog steeds.![]()
![]()
Morgenavond zal er wel weer wat te doen zijn.quote:
Nadeel is dat ik dan in het livetopic van de Eredivisie zit, maar het zij zo.![]()
KLB is zeker dé plek voor welke vorm van medeleven dan ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
hartelijk bedankt alvast, mijn goede vrienden. behalve hoink, ik haat je nog steeds.
Beterschap dus bij deze.![]()
sorry ik kom als menig fok!er nooit buiten dus ik heb geen goede weerstand.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vatbaar zijn voor ziektes![]()
hartelijk bedankt, guus. dacht ik dus inderdaad ook, nog nooit zo'n groep lieve mensen op een forum gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
KLB is zeker dé plek voor welke vorm van medeleven dan ook.
Beterschap dus bij deze.![]()
hi bro bettership ok <3quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
hartelijk bedankt alvast, mijn goede vrienden. behalve hoink, ik haat je nog steeds.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Livetopicsquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Morgenavond zal er wel weer wat te doen zijn.
Nadeel is dat ik dan in het livetopic van de Eredivisie zit, maar het zij zo.
Je kijkt toch een wedstrijd, geen FOK!
Overigens FOK ik bijna alleen 's nachts maar mensen gaan nu ineens slapen enzo.
Ik ga morgenavond waarschijnlijk uit trouwens dus dan ben ik er dan niet :/Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
welterusten goesquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Hoe staat het met de heren van het goede leven?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
het is niet echt stormloop hier op het momentquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe staat het met de heren van het goede leven?![]()
![]()
Leven is altijd heerlijk toch Frankquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe staat het met de heren van het goede leven?
Dat heb jij goed gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
Leven is altijd heerlijk toch FrankSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
zelfs voor die arme negertjes in derde wereld landen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
Leven is altijd heerlijk toch Frank![]()
Beetje stil hier ja. Tegenvaller zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet echt stormloop hier op het momentSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
:/
rip fokOp zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Beetje nakateren zit er hier ook niet in nee.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Mwah. Ik had je graag gevraagd naar wat er volgens jou aan scheelt, maar die ben ik dadelijk weer vergeten, deponeer ze van de week maar.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Frank heeft wat meer dan een pilsje op
Ach ja, wat je zelf toch al noemt. Activiteit is niet zo hoog als normaal. Precieze redenen weet ik ook weer niet, dat is voer voor de statistici achter de schermen. Die kunnen beter zien waaraan het mogelijk ligt + huidige ontwikkelingen. Je zult ook moeten kijken of fora als Reddit en 4chan ook publiek verliest, als dat niet zo is moet Danny achter zijn oren gaan krabbenquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Ik had je graag gevraagd naar wat er volgens jou aan scheelt, maar die ben ik dadelijk weer vergeten, deponeer ze van de week maar.![]()
Frank is een beetje teut. Kerstborreltje gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
Frank heeft wat meer dan een pilsje opSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik neem zelf altijd Thymstroop van Weleda (Reformhuis of drogisterij) als ik keelpijn heb en groene thee met honing.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
hartelijk bedankt alvast, mijn goede vrienden. behalve hoink, ik haat je nog steeds.
Maar sowieso wens ik je beterschap.![]()
![]()
Ben erg depressief nu, maar dat komt door mijn banksaldo dat neigt van kleur te verschieten en de kleur van de Sovjet-Unie wil aannemen en mijn fiets fietst niet meer goed en reparatie is heel erg duur. Ik wilde eerdaags een fietstochtje maken van Hurdegaryp naar Nunspeet en weer terug op een dag, maar dat zit er momenteel niet in.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe staat het met de heren van het goede leven?![]()
Maar goed, bedankt voor het vragen.
Hoe gaat het met jou? Hopelijk gaat met jou alles goed.![]()
![]()
Benenwagen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben erg depressief nu, maar dat komt door mijn banksaldo dat neigt van kleur te verschieten en de kleur van de Sovjet-Unie wil aannemen en mijn fiets fietst niet meer goed en reparatie is heel erg duur. Ik wilde eerdaags een fietstochtje maken van Hurdegaryp naar Nunspeet en weer terug op een dag, maar dat zit er momenteel niet in.![]()
Hoe gaat het met jou? Hopelijk gaat met jou alles goed.![]()
Die hebben wel altijd mooi weer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs voor die arme negertjes in derde wereld landen?![]()
Maar inderdaad, armoede is verschrikkelijk.![]()
![]()
Van Fryslan naar de Veluwe en weer terug op een dag?quote:![]()
Zelfs in de tweede wereldoorlog had men nog een fiets met houten banden om van de Randstad naar o.m. Fryslan of Twente te fietsen voor voedsel.
Ik heb voor de grap gekeken naar een nieuwe fiets, ben ik meer dan duizendvierhonderd euro (727.759,80 Friese Kronar) kwijt.![]()
http://www.gazelle.nl/assortiment
Gewone eenvoudige tourfiets met 21 versnellingen en velgrem: http://www.gazelle.nl/assortiment/ultimate-t2 Het is niet eerlijk.![]()
![]()
Dat valt allemaal wel weer op 'n plek jongen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben erg depressief nu, maar dat komt door mijn banksaldo dat neigt van kleur te verschieten en de kleur van de Sovjet-Unie wil aannemen en mijn fiets fietst niet meer goed en reparatie is heel erg duur. Ik wilde eerdaags een fietstochtje maken van Hurdegaryp naar Nunspeet en weer terug op een dag, maar dat zit er momenteel niet in.![]()
Hoe gaat het met jou? Hopelijk gaat met jou alles goed.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik ben dol op fietsen, maar soms geef ik echt te veel uit aan fietsreparaties en als mijn moeder me niet tegenhoudt ben ik in staat een fiets van tweeduizend in termijnen aan te schaffen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel weer op 'n plek jongen.Hetgeen natuurlijk helemaal niet kan met dat beetje geld dat ik maandelijks ontvang.
![]()
De een is verslaafd aan alcohol, gokken, sigaretten en drugs. Ik ben al sinds dat ik kan fietsen (ik was 7 jaar toen fietste ik al van hier tot Tytsjerk en weer terug) verslaafd aan fietsen en reizen in het algemeen en natuur. Ik ben ook dol op bos en er is veel te weinig bos in Fryslan. Maar dat is een andere klacht. Wellicht moet ik maar beginnen overal in Fryslan bomen te planten, gewoon de hele provinsje vol met bomen.![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon naar Drenthe komenquote:Op zaterdag 13 december 2014 02:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben dol op fietsen, maar soms geef ik echt te veel uit aan fietsreparaties en als mijn moeder me niet tegenhoudt ben ik in staat een fiets van tweeduizend in termijnen aan te schaffen.Hetgeen natuurlijk helemaal niet kan met dat beetje geld dat ik maandelijks ontvang.
![]()
De een is verslaafd aan alcohol, gokken, sigaretten en drugs. Ik ben al sinds dat ik kan fietsen (ik was 7 jaar toen fietste ik al van hier tot Tytsjerk en weer terug) verslaafd aan fietsen en reizen in het algemeen en natuur. Ik ben ook dol op bos en er is veel te weinig bos in Fryslan. Maar dat is een andere klacht. Wellicht moet ik maar beginnen overal in Fryslan bomen te planten, gewoon de hele provinsje vol met bomen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah. Ik vind het altijd wel prettig als mensen stilstaan in echte natuur.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben dol op fietsen, maar soms geef ik echt te veel uit aan fietsreparaties en als mijn moeder me niet tegenhoudt ben ik in staat een fiets van tweeduizend in termijnen aan te schaffen.Hetgeen natuurlijk helemaal niet kan met dat beetje geld dat ik maandelijks ontvang.
![]()
![]()
Er schuilt in heel kleine dingetjes schoonheid, pracht. Niets mis mee.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Zijn jullie lief voor Friezen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon naar Drenthe komen![]()
Drenthe is wel mooi trouwens en Drentenaren zijn meestal wel aardig.![]()
je beantwoordt de vraag zelf alquote:Op zaterdag 13 december 2014 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zijn jullie lief voor Friezen?![]()
Drenthe is wel mooi trouwens en Drentenaren zijn meestal wel aardig.![]()
Dit plaatje ben ik vaker tegengekomen vandaag.quote:
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ie zo strak is dat je leuter blauw wordt moet je oppassen hoor![]()
![]()
Ik draag een trainingsbroekquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja geef ik eens vaderlijk advies![]()
![]()
KLB / Slayerquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja geef ik eens vaderlijk advies
Als je dit soort dingen opent dan denk ik dat je maar beter even geen adviezen kunt geven.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Slayerquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB / Slayer
Als je dit soort dingen opent dan denk ik dat je maar beter even geen adviezen kunt geven.![]()
![]()
Volgende keer weer gewoon een postzegeltje in plaats van een pijpje.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja geef ik eens vaderlijk advies![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB / Slayer
Als je dit soort dingen opent dan denk ik dat je maar beter even geen adviezen kunt geven.wahahahahahahahaha
held![]()
bietje dood hierStop the violence
Down with the hate
quote:
Stop the violence
Down with the hate
Ik was gister trouwens ook behoorlijk zat hoor, had een kerstborrel.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Op zich wel knap dat je niet in je eigen kots gestikt bent ofzo.Stop the violence
Down with the hate
Kap effequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zullen we deel 2 openen van Slayer?
Dat topic wil ik vergetenecht een dieptepunt
![]()
Alleen ik weet dat je dan geen topics moet openen.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
Op zich wel knap dat je niet in je eigen kots gestikt bent ofzo.ik werd wakker in mijn kleren, op de bank, half... muziek nog aan
de treurnis![]()
Te laat, heb hem nu gebookmarkedquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kap effe
![]()
Ach, moet af en toe kunnen toch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik werd wakker in mijn kleren, op de bank, half... muziek nog aan
de treurnisStop the violence
Down with the hate
Ik open gewoon een deel twee. En daarna een 3 en een 4.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kap effe
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik open gewoon een deel twee. En daarna een 3 en een 4.nee
toch?![]()
Er is al een tweede deel.quote:Stop the violence
Down with the hate
Nodig je me nu uit?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee, ik heb alleen wijn en citroencello in huis, maar ik heb koppijn![]()
![]()
ohquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik help je je vodkafles zoeken maar ik zie alleen ander drank
;'(![]()
Nja, bosje bloemen of chocola en klaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja daarom zat ik al op de fiets![]()
Ja,baasquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
hey mensen die nog niet hebben gestemd: GODVERDOMME STEMMENSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik vind het altijd zo'n nadeel van lijstjes, daarom doe ik er ook vaak niet aan mee, je vergeet zoveel mensen ten onrechte. Ik had je bijv, makkelijk als empathische FOK!ker kunnen invullen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
frank mijn naam spel je niet als deadprezSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
haha nou daar zit ik toch niet op te wachten dus no worriesquote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n nadeel van lijstjes, daarom doe ik er ook vaak niet aan mee, je vergeet zoveel mensen ten onrechte. Ik had je bijv, makkelijk als empathische FOK!ker kunnen invullen.![]()
Empathisch. Ja, ik vind je eigenlijk wel medelevend, of je daar nu blij van wordt of niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha nou daar zit ik toch niet op te wachten dus no worriesSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik heb ook zo'n stem wat win ik nu?quote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Empathisch. Ja, ik vind je eigenlijk wel medelevend, of je daar nu blij van wordt of niet.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Waarom.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
hey mensen die nog niet hebben gestemd: GODVERDOMME STEMMEN![]()
ach ja. Liever dat dan de tatjana award of irritanste trollquote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Empathisch. Ja, ik vind je eigenlijk wel medelevend, of je daar nu blij van wordt of niet.![]()
De meest aanwezige KlB'er.quote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n stem wat win ik nu?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
het is een verkiezing die speciaal voor de KLB community is gemaakt. hoink heeft minimaal 30 seconden gespendeerd aan het uittypen van alle categorieėn/regels, het minste wat je kunt doen is 2 minuten uit je tijd nemen om te stemmen. maakt het er ook allemaal wat leuker op als er veel mensen hebben gestemd.quote:![]()
Maar als iemand jou niet nomineert moet je huilenquote:Op zondag 14 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is een verkiezing die speciaal voor de KLB community is gemaakt. hoink heeft minimaal 30 seconden gespendeerd aan het uittypen van alle categorieėn/regels, het minste wat je kunt doen is 2 minuten uit je tijd nemen om te stemmen. maakt het er ook allemaal wat leuker op als er veel mensen hebben gestemd.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
ik ben al 1x genomineerd voor meest geliefde user, en diep in mijn hart weet ik dat de rest ook voor mij wilde stemmen maar anderen ook een kans wilden geven, dus met mij zit het goeiquote:Op zondag 14 december 2014 00:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar als iemand jou niet nomineert moet je huilen![]()
De is PausNicolaas. Geweldig veel branie, overal aanwezig, je kunt hem inmiddels niet meer luchten en of zien, maar tegelijkertijd denk je ach, ergens is het ook wel weer een leuk kereltje.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
ja dat kan in r&pquote:Op zondag 14 december 2014 00:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar als iemand jou niet nomineert moet je huilen![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De is PausNicolaas. Geweldig veel branie, overal aanwezig, je kunt hem inmiddels niet meer luchten en of zien, maar tegelijkertijd denk je ach, ergens is het ook wel weer een leuk kereltje.hvj
Maar niemand stemt op mij dus ik ga ook niet stemmen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben al 1x genomineerd voor meest geliefde user, en diep in mijn hart weet ik dat de rest ook voor mij wilde stemmen maar anderen ook een kans wilden geven, dus met mij zit het goei![]()
Nee juist wel want dan stemmen die weer op jou #vriendjespolitiekquote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar niemand stemt op mij dus ik ga ook niet stemmen.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
boehoequote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar niemand stemt op mij dus ik ga ook niet stemmen.![]()
Die is voor jou:quote:
wjnmk
Ik vond je eerst nogal 'aanwezig', maar je bent geen verkeerd figuur. Prima knul.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Heb je gezopen?quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond je eerst nogal 'aanwezig', maar je bent geen verkeerd figuur. Prima knul.![]()
![]()
ok, omdat je aandringtquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik jou poepertje vannacht dan aanstampen?aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs![]()
Hij wil in je broekje.quote:Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef -supergirl- het volgende:
VMSDKR die mij tot meest geliefde user benoemt??!![]()
Nee, want Supergirl lijkt die categorie niet te snappen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef MAHL het volgende:
Zou hij haar dan niet als Tatjana genomineerd hebben?![]()
Met de nadruk op lijktquote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je lijkt er bijna trots op te zijn.![]()
Wat valt er met de bijhorende uitleg niet aan te snappen? Ik bedoel, ik heb haar er ook voor genomineerd, en ze weet toch echt wel dat...quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, want Supergirl lijkt die categorie niet te snappen.
Ach, laat ook maar.![]()
Kun je wel stoer houses na proberen te doen om zo de intellectuele powervrouw te kunnen spelen met je hbo Nederlands, maar in werkelijkheid zoek jij maar twee dingen in het leven en dat is een dikke pik en een dikke portemonnee.quote:![]()
Ik begrijp het onvermogen ook niet Mahl.quote:Op zondag 14 december 2014 18:50 schreef MAHL het volgende:
Wat valt er met de bijhorende uitleg niet aan te snappen? Ik bedoel, ik heb haar er ook voor genomineerd, en ze weet toch echt wel dat...
Ach, laat ook maar.
Ik heb net zo'n Amsterdams hipsterbiertje soldaat gemaakt, lekker man. Met een blonde schone met ontblote dikke tetten op de fles.![]()
Billen > tietenquote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp het onvermogen ook niet Mahl.
Ik heb net zo'n Amsterdams hipsterbiertje soldaat gemaakt, lekker man. Met een blonde schone met ontblote dikke tetten op de fles.![]()
Ik had de uitleg niet gelezen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat valt er met de bijhorende uitleg niet aan te snappen? Ik bedoel, ik heb haar er ook voor genomineerd, en ze weet toch echt wel dat...
Ach, laat ook maar.![]()
Heb je je afgebeerd op dat etiket?quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp het onvermogen ook niet Mahl.
Ik ben weer terug met mijn campagne.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Het is dat ik al gestemd heb, anders zou ik op je stemmen, maar even een tip.. ga voor een titel, want zo is het lastig, ik zou je bijvoorbeeld voor Tatjana nomineren, en een ander voor meest emphatische... dan zit je nog steeds met 1 stem per categoriequote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En sowieso ga ik voor gezichtquote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kun jij als vrouw niet over oordelen, of je moet lesbi zijn.![]()
![]()
Ik ben een half uur met dat topic bezig geweest.quote:Op zondag 14 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is een verkiezing die speciaal voor de KLB community is gemaakt. hoink heeft minimaal 30 seconden gespendeerd aan het uittypen van alle categorieėn/regels, het minste wat je kunt doen is 2 minuten uit je tijd nemen om te stemmen. maakt het er ook allemaal wat leuker op als er veel mensen hebben gestemd.![]()
![]()
Dat is belangrijk, een strak roze warm en vochtig innerlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 19:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee daar heb je het innerlijk voor![]()
Daar heb je wel een punt, ik moet wat meer doelgerichter te werk gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het is dat ik al gestemd heb, anders zou ik op je stemmen, maar even een tip.. ga voor een titel, want zo is het lastig, ik zou je bijvoorbeeld voor Tatjana nomineren, en een ander voor meest emphatische... dan zit je nog steeds met 1 stem per categorie
Ik ga straks aan de Tatjana poster werken."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Remqoquote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ik moet wat meer doelgerichter te werk gaan.
Ik ga straks aan de Tatjana poster werken.![]()
![]()
Die pornoster waar jij op leek had trouwens een nieuw filmpje gemaakt. Triple analquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had de uitleg niet gelezen.Overigens ook genomineerd voor Adult Performer of the Year
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:08 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tatjana wil ikquote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ik moet wat meer doelgerichter te werk gaan.
Ik ga straks aan de Tatjana poster werken.![]()
![]()
Waarom zou je drie piemels in je kont willen en waarom zou je als vent ge-piemel sandwiched willen worden? Je neukt dan zo'n vrouw niet meer in haar hol, maar dan wrijf je jezelf klaar tussen twee lullen.![]()
Een vrouw zegt altijd dat hetgeen waarover zij het meeste beschikt het beste is.quote:Op zondag 14 december 2014 19:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kun jij als vrouw niet over oordelen, of je moet lesbi zijn.![]()
Godver wat geilquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef hoink581 het volgende:
Waarom zou je drie piemels in je kont willen en waarom zou je als vent ge-piemel sandwiched willen worden? Je neukt dan zo'n vrouw niet meer in haar hol, maar dan wrijf je jezelf klaar tussen twee lullen.![]()
![]()
Pornoster waar ik op lijk???????quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die pornoster waar jij op leek had trouwens een nieuw filmpje gemaakt. Triple analOverigens ook genomineerd voor Adult Performer of the Year
![]()
supergirl lijkt op adriana?quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die pornoster waar jij op leek had trouwens een nieuw filmpje gemaakt. Triple analOverigens ook genomineerd voor Adult Performer of the Year
![]()
![]()
Waarom, waarom kon je dit nu nooit eens tegen mij doen? Nee, mevrouw heeft liever een ex-LSD junk met een gezinnetje.quote:![]()
![]()
Ah dus jij prefereert arrogantiequote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een vrouw zegt altijd dat hetgeen waarover zij het meeste beschikt het beste is.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom, waarom kon je dit nu nooit eens tegen mij doen? Nee, mevrouw heeft liever een ex-LSD junk met een gezinnetje.en ik ben gewoon lekker
![]()
![]()
Ben je nu aan het flirten.quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef -supergirl- het volgende:
Een vrouw zegt altijd dat hetgeen waarover zij het meeste beschikt het beste is.![]()
Waarom zoveel moeite doen om te vermelden dat je een dikke kont hebt?quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een vrouw zegt altijd dat hetgeen waarover zij het meeste beschikt het beste is.wat kijk jij![]()
Ik ben niet lekker, ik smaak vies. :$quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hihi ik zag je kijken in mijn fobo, lekkere boi![]()
Ze is aan het flirten maar wil niet makkelijk zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom zoveel moeite doen om te vermelden dat je een dikke kont hebt?![]()
Ik heb geen dikke kont ik heb gewoon weing borstquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen om te vermelden dat je een dikke kont hebt?dat is wat anders
![]()
vies is lekker, pijn is fijnquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker, ik smaak vies. :$![]()
![]()
Wie vraagt wordt overgeslagen. Wie zich als een smeerpijp gedraagt wordt geridiculiseerd en gekleineerd.quote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom, waarom kon je dit nu nooit eens tegen mij doen? Nee, mevrouw heeft liever een ex-LSD junk met een gezinnetje.wat kijk jij![]()
Gelukkig heb mezelf zelfs vrijdag gedragenquote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt overgeslagen. Wie zich als een smeerpijp gedraagt wordt geridiculiseerd en gekleineerd.![]()
![]()
definieer vermaken ;$quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
jongens gaan jullie mij donderdag en vrijdag wel een beetje vermaken als ik in het ziekenhuis ligwat kijk jij![]()
Ja, ik wilde zelfs langskomen jongen, maar Enschede is me echt te ver...quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
jongens gaan jullie mij donderdag en vrijdag wel een beetje vermaken als ik in het ziekenhuis lig
ik leef met je mee![]()
Ik kom langs in een tangaslip.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
jongens gaan jullie mij donderdag en vrijdag wel een beetje vermaken als ik in het ziekenhuis ligTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
zegmaar ;$quote:quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, ik wilde zelfs langskomen jongen, maar Enschede is me echt te ver...
ik leef met je mee![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kom langs in een tangaslip.![]()
![]()
Nee dan sta ik op hardcore xlquote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
jongens gaan jullie mij donderdag en vrijdag wel een beetje vermaken als ik in het ziekenhuis lig
Zal aan je denken![]()
Ik kom tochquote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kom langs in een tangaslip.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dan sta ik op hardcore xl
Zal aan je denken![]()
![]()
Laat ff weten waar je ligt dan laat ik een bloemetje jouw richting op komenquote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
jongens gaan jullie mij donderdag en vrijdag wel een beetje vermaken als ik in het ziekenhuis ligOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Dat is nog jammerlijker ja.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke kont ik heb gewoon weing borstdat is wat anders
wat kijk jij![]()
Enschede.quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laat ff weten waar je ligt dan laat ik een bloemetje jouw richting op komen![]()
Dubbele standaard heb je met slaapzak. De meest perverse van iedereen hier.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:Wie vraagt wordt overgeslagen. Wie zich als een smeerpijp gedraagt wordt geridiculiseerd en gekleineerd.
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is nog jammerlijker ja.
feeks![]()
dmquote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee S_Z, zit jij in 'de leukste WA groep van KLB'?![]()
Ben er mee bezigquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Voor iemand die zich eraan stoort dat hij slecht behandeld wordt blijf je er wel om vragenquote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dubbele standaard heb je met slaapzak. De meest perverse van iedereen hier.wat kijk jij![]()
Bae.quote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Voor iemand die zich eraan stoort dat hij slecht behandeld wordt blijf je er wel om vragen![]()
nopequote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen jij? En al je kloontjes zeker![]()
Jij bent echt een zure vrouwquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor iemand die zich eraan stoort dat hij slecht behandeld wordt blijf je er wel om vragen![]()
Doe je mee?quote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie bij elkaar uithuilen.![]()
Oke ik stuur een bloemetje naar Enschedequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke ik stuur een bloemetje naar Enschede![]()
![]()
Nee, ik heb een vaste huilroutine waar ik niet van af wil wijken. Elke avond tussen zelfreflectie en bedtijd.quote:wat kijk jij![]()
Zuurpruimquote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vaste huilroutine waar ik niet van af wil wijken. Elke avond tussen zelfreflectie en bedtijd.![]()
![]()
Welke muziek gebruik jij?quote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vaste huilroutine waar ik niet van af wil wijken. Elke avond tussen zelfreflectie en bedtijd.![]()
Vraag Der_Mann maar om de linkquote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Pornoster waar ik op lijk???????Ja best wel vind ikquote:![]()
dan doe ik altijd wat andersquote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
![]()
Op wie lijk jij ook alweer?quote:Op zondag 14 december 2014 19:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag Der_Mann maar om de link
[..]
Ja best wel vind ik![]()
kopje zelfgemaakte chocolademelk?quote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan iets hards en warms van mezelf in handen.![]()
Tuurlijk broquote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
jongens gaan jullie mij donderdag en vrijdag wel een beetje vermaken als ik in het ziekenhuis lig'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Tja, als jij mij eerst wat beeldmateriaal geeft... Bij voorkeur uit een datingprogramma van RTL afkomstigquote:
Of was dat allemaal verzonnen![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet maar van drie mensen hier hoe ze eruit zien![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet maar van drie mensen hier hoe ze eruit zien![]()
![]()
Ik? Ik heb een aantal fokkers zelfs ontmoetquote:
wehehehe in al die jaren
Maar ik denk nu een stuk of 20![]()
Vertel danquote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet maar van drie mensen hier hoe ze eruit zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: