Ja daarom had ie een ban.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Ook verstandelijk beperkt trouwens.
Ik begrijp hetquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
houses, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
typischquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
Ik weet nog wel een keer in een topic van demon, toen zei ik 'TS is homo' en begon Ghph hem helemaal te flippenToen was hij nog een kasthomo btw
Hij beweerd bi te zijn toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
Ik weet nog wel een keer in een topic van demon, toen zei ik 'TS is homo' en begon Ghph hem helemaal te flippenToen was hij nog een kasthomo btw
Dijk van een diagnose welquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder beweerde van de week dat ik ofwel add heb of hoogbegaafd was. Heb haar toen uitgelegd ze met zulke onzin niet moet komen aankakken.
"Je mag niet haten op homo's, maar alle allochtonen zijn minderwaardig en kunnen de kanker krijgen."quote:
Dat is slechts een tussenfase.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij beweerd bi te zijn toch?
Dat zijn helemaal smeerlappen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
houses, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Hij zei laatst ook dat christenen niet per definitie tegen homo's zijn omdat de kerk tegen homofilie is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Je mag niet haten op homo's, maar alle allochtonen zijn minderwaardig en kunnen de kanker krijgen."
-GhpH
Woooooooow heus is hij ook homo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
Laf ventje, slaat alleen maar met rechtsquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef Blackings het volgende:
[..]
Woooooooow heus is hij ook homo?
Ghph heeft ook echt geen normale aspecten hé.
Echt zo'n type waarbij je dit wilt doen...
Leuk toch, beter komt Paus niet, dan word deadprez gek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Jullie weten dat hij straks weer komt posten he.
Dan stoffen we het forum van mij en Deadprez weer eens op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Jullie weten dat hij straks weer komt posten he.
Er is laatst wel onderzoek gedaan dat katholieken het tolerantst tov homofilie staan. Protestanten zijn net zo erg als moslims op het gebied van homohaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij zei laatst ook dat christenen niet per definitie tegen homo's zijn omdat de kerk tegen homofilie is.
wat een aids was datquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan stoffen we het forum van mij en Deadprez weer eens op.
Laf wijf, kijk hoe nep ze nokkie gaat om niet doorgeslagen te worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laf ventje, slaat alleen maar met rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |