quote:{sub]dat zou meer dan te begrijpen zijn vriend..HS is gewoon een club die nu als een huis staat en alles heeft..beetje jaloers?
Op donderdag 23 oktober 2003 22:40 schreef sqlsmurft het volgende:
Ben benieuwd hoe snel papa zijn zoon weghaalt bij Roda...
Die jongen mag verhuurt worden en ik denk dat papalief hem wel ff naar Helmond gaat halen.
Weekje later staat er dan in de VI dat hij niet voor zijn vader naar de club is gekomen, maar vanwege de sfeer, spel, organisatie en meer van dat soort gelul.
quote:En dat voor dat vreselijke Helmond he
Op donderdag 23 oktober 2003 20:53 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
als mijn vader dit zou lezen
.... Zowat een oorlog uitgebroken man toen bekend werd dat Aarle geannexeerd zou worden.. Ok, aarle-rixtel is nu samengevoegd met Beek en Donk, Lieshout en Mariahout tot Laarbeek, maar das natuurlijk veel minder erg dan dat vreselijke helmond
ff ontopic:
Deed HS toch weer ff leuk tegen die Spartanen!
quote:Ow hoi frank trouwens hahah jij kent mij en ik ken jou
Op donderdag 23 oktober 2003 20:53 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
als mijn vader dit zou lezen
.... Zowat een oorlog uitgebroken man toen bekend werd dat Aarle geannexeerd zou worden.. Ok, aarle-rixtel is nu samengevoegd met Beek en Donk, Lieshout en Mariahout tot Laarbeek, maar das natuurlijk veel minder erg dan dat vreselijke helmond
ff ontopic:
Deed HS toch weer ff leuk tegen die Spartanen!
quote:kapsones?
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:39 schreef hellmondunited het volgende:
en de 6e overwinning op rij is weer binnen
quote:Goh en dan wacht FcZwolle je weer op in de nacompetitie en speel je weer je beste wedstrijd van het seizoen....
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:39 schreef hellmondunited het volgende:
en de 6e overwinning op rij is weer binnen
quote:gaat niet gebeuren want Zwolle vliegt er rechtstreeks uit
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:50 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Goh en dan wacht FcZwolle je weer op in de nacompetitie en speel je weer je beste wedstrijd van het seizoen....
quote:Dat heb jij zeker niet met de hele tijd aan het eind van het seizoen
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:48 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kapsones?
quote:zoiets noemen ze realiteit.
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:43 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Dat heb jij zeker niet met de hele tijd aan het eind van het seizoen
gun mij dit ook een keer
quote:hehe capsones? je kunt dat beter tegen je eigen zeggen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zoiets noemen ze realiteit.
als je ff realistisch bent dan weet je ook wel dat Helmond Sport het beste voetbal van de gouden gids divisie heeft en nee dat zeg ik niet als Helmond Supporter maar dat zegt 99,9 van heel Nederland.
wat ook realiteit is, is dat den bosch gewoon kut speelt, zoals je zelf iedere keer zegt. Dat gaat echt wel een keer fout. en wij staan niet voor niks bovenaan
aangezien alle dingen in Helmonds voordeel zijn..wie heeft er dan capsones?
quote:JIJ SNAPT HET ECHT NIET HE?
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:40 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hehe capsones? je kunt dat beter tegen je eigen zeggen.
als je ff realistisch bent dan weet je ook wel dat Helmond Sport het beste voetbal van de gouden gids divisie heeft en nee dat zeg ik niet als Helmond Supporter maar dat zegt 99,9 van heel Nederland.
wat ook realiteit is, is dat den bosch gewoon kut speelt, zoals je zelf iedere keer zegt. Dat gaat echt wel een keer fout. en wij staan niet voor niks bovenaan
aangezien alle dingen in Helmonds voordeel zijn..wie heeft er dan capsones?
quote:En of ik het snap.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:50 schreef DutchGooner het volgende:[..]
JIJ SNAPT HET ECHT NIET HE?
Wil alleen zeggen dat je niet te voorbarig moet zijn,spreek uit eigen ervaring.
Tuurlijk mag je blij zijn met je positie,zeker voor Helmondse begrippen maar juich alleen niet te vroeg des te harder zou de klap KUNNEN zijn.
En al speel je het beste voetbal wil het lang niet zeggen dat je uiteindelijk kampioen gaat worden.
En gisteren was het anders ook niet best bij jullie toch?
Denk dat je dan wel alle berichten zo kan gaan beantwoorden. Vooral alle Az-ers die ineens zeggen dat ze kampioen worden, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:jullie zijn tot nu toe de beste al is het verschil klein en je mag best over kampioen worden praten maar ik druk dat soort mensen graag met de neus op de feiten/realiteit,OK?
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:09 schreef hellmondunited het volgende:[..]
En of ik het snap.
gewoon een beetje ouwehoeren over dat we kampioen worden mag best.
Ik weet zelf ook wel dat het moeilijk is en dat het seizoen lang duurt. Maar we zijn tot nu toe gewoon eenmaal duidelijk de beste!
en van mij hoeven ze niet eens te promoveren, tis leuk als je dat meemaakt maar HS kan er net zo goed door naar de klote gaan.Denk dat je dan wel alle berichten zo kan gaan beantwoorden. Vooral alle Az-ers die ineens zeggen dat ze kampioen worden, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Die feiten ken ik ook
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:11 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jullie zijn tot nu toe de beste al is het verschil klein en je mag best over kampioen worden praten maar ik druk dat soort mensen graag met de neus op de feiten/realiteit,OK?
quote:Denk je echt dat Veendam dit volhoudt? Misschien in de 2e periode wat puntjes sprokkelen maar meer ook niet
Op zaterdag 25 oktober 2003 02:07 schreef HeyFreak het volgende:
Kijk maar uit, Veendam komt eraan
Als je kijkt wanneer de laatste overwinning was voor de 3 laatste (en enige overwinningen
) van Veendam, was dat 15 mei 2003, gewoon een half jaar geleden.
Helmond Sport wint de 2e periode gewoon (as simpel as that) en wordt gewoon later kampioen
quote:Wel 3.813 toeschouwers!
Op zaterdag 25 oktober 2003 01:57 schreef Camplo het volgende:
Opnieuwe 2-0 en twas lekker vol in de braak
quote:Ik ben ook wel realistisch genoeg hoor...
Op zondag 26 oktober 2003 13:12 schreef Hellmond4Ever het volgende:[..]
Denk je echt dat Veendam dit volhoudt? Misschien in de 2e periode wat puntjes sprokkelen maar meer ook niet
Als je kijkt wanneer de laatste overwinning was voor de 3 laatste (en enige overwinningen
Helmond Sport wint de 2e periode gewoon (as simpel as that) en wordt gewoon later kampioen
Maar Helmond heeft één zwakke plek. Hendriksen. Zonder hem in het veld wordt het denk ik gauw een heel stuk minder met Helmond Sport....
Jammer dattie niet meer bij Veendam speelt....
quote:Hmm vorig jaar kon je dat zeggen over hendriksen, nu echt niet meer..hij valt niet eens meer op en behoord zeker niet tot de beste 3 van het veld. (wat ik soms wel jammer vind)
Op zondag 26 oktober 2003 13:16 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Ik ben ook wel realistisch genoeg hoor...
Maar Helmond heeft één zwakke plek. Hendriksen. Zonder hem in het veld wordt het denk ik gauw een heel stuk minder met Helmond Sport....
Jammer dattie niet meer bij Veendam speelt....
quote:Toen ze hier in Veendam waren ging het nog wel bijna allemaal via Hendriksen, maar ja, via SBS 6 kun je toch niets wijs worden van de clubs. Daar mag je al blij zijn als je 2 minuten in beeld bent als club zijnde....
Op zondag 26 oktober 2003 13:21 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Hmm vorig jaar kon je dat zeggen over hendriksen, nu echt niet meer..hij valt niet eens meer op en behoord zeker niet tot de beste 3 van het veld. (wat ik soms wel jammer vind)
quote:hehe ja inderdaad poep sbs, mja denk dat hendriksen aan zijn laatste seizoen bezig is. Misschien volgend jaar nog eentje en dan heeft ie dr echt alles uitgehaald
Op zondag 26 oktober 2003 13:27 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Toen ze hier in Veendam waren ging het nog wel bijna allemaal via Hendriksen, maar ja, via SBS 6 kun je toch niets wijs worden van de clubs. Daar mag je al blij zijn als je 2 minuten in beeld bent als club zijnde....
quote:jij voortaan ook hier
Op zondag 26 oktober 2003 13:12 schreef Hellmond4Ever het volgende:[..]
Denk je echt dat Veendam dit volhoudt? Misschien in de 2e periode wat puntjes sprokkelen maar meer ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |